Gå til innhold

Vi skal oppdatere politiattestene

Anbefalte innlegg

Yipppiiiii. Endelig så er det livstegn fra Colombia når det gjelder våres sak! / uker er gått siden vi fikk Bogota som distrikt!

Nå får vi reist på politistasjonen på torsdags morgen (mannen min er på jobb i Sverige!!! TYPISK) så kjøres de til AF så fort som bare svint..

ENDELIG,- føler nå at et tonn stein lettet fra mitt brust!!!

Håper få flere gladnyheter nå fremover!!!!

Hilsen en smilende ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108607-vi-skal-oppdatere-politiattestene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Colombiamamma

Hei nedtelling med mann!!!

Å dette er spennende!!!! Nå ser det ut til at det blir Colombiatur for dere i løpet av nærmeste fremtid.

Vi har ikke hørt noe enda. Vi venter og venter fortsatt på distrikt.

XXX alt for at dere får telefonen i løpet av de nærmeste dagene.

Stor klem fra

Annonse

Gratulerer,Gratulerer, nå er dere ikke langt vekk i fra Colombia.

Nå er vår lille prinsesse 3 år på lørdag hun kommer i fra Bogota.Skal dere på hotell HAlifax? HAr dere booket dere til SanAndres? Vi hadde det så deiligt på SanAndes. Ha en fin tur til Bogota. Vi venter på tildeling av distrikt, papirene vår gikk til c... i august 2002.

Annonse

Gratulerer,Gratulerer, nå er dere ikke langt vekk i fra Colombia.

Nå er vår lille prinsesse 3 år på lørdag hun kommer i fra Bogota.Skal dere på hotell HAlifax? HAr dere booket dere til SanAndres? Vi hadde det så deiligt på SanAndes. Ha en fin tur til Bogota. Vi venter på tildeling av distrikt, papirene vår gikk til c... i august 2002.

Hei og takk for meldingen!

Vi er veldig spente og tror og håper at vi reiser snart til Colombia!

Vi har ikke bestemt oss for hotell ennå, og har ikke booket biletter ennå.

Vi var i Colombia på ferie for 3 år siden og var da på S.A.. Kommer også denne gangen til å reise dit!!!

Gratulerer med datteren deres på lørdag.. Håper også at dere hører noe om distrikt. Dere har jaggu meg ventet lenge!!! Jeg krysser fingre for dere!

Klem fra

Så flotte nyheter! Dette er kjempespennende, og nå kan du for alvor begynne å skvette hver gang telefonen ringer.

Vi venter tålmodig på distrikt........og for hver dag er vi en dag nærmere lillebror/-søster!

Klem fra

Jeg krysser fingre for dere Ketty!!!

Klem fra

Se der, ja! Krysser fingrene for at det kommer en gladmelding fra deg i løpet av de første dagene!

Vi ble forresten ikke bedt om å oppdatere politiattestene før tildelingen, selv om politiattestene våre nå faktisk var et år gamle (tror jeg). Så det der er kanskje forskjellig fra distrikt til distrikt i Colombia?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...