Gå til innhold

Vi skal oppdatere politiattestene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempeflott at dere ogsaa har faatt beskjed om oppdatering!! Hjelper aa ta litt ferie innimellom og komme hjem til gode nyheter, ikke sant? ;-)

Vi fikk sendt vaare attester paa loerdag og haaper de er hos AF naa. Endelig naermer det seg slutten paa ventingen!

Skal emaile deg senere, men maa dessverre bruke en annen adresse!

Stor klem til deg fra

Kjempeflott at dere ogsaa har faatt beskjed om oppdatering!! Hjelper aa ta litt ferie innimellom og komme hjem til gode nyheter, ikke sant? ;-)

Vi fikk sendt vaare attester paa loerdag og haaper de er hos AF naa. Endelig naermer det seg slutten paa ventingen!

Skal emaile deg senere, men maa dessverre bruke en annen adresse!

Stor klem til deg fra

Hei og takk for gratulasjonen.

Så fint at dere har fått avgårde attestene.. Regner med at dere nå får den store nyheten om at dere er blitt foreldre!!!! Kanskje dere har noe å feire når dere skal ha treffet på Verftet!!

Jeg krysser fingre for dere og håper på gladmelding fra dere snart!!

Hils din bedre halvdel!

Fyren1365380423

YESSS!!!DET var på tide!!!Vi har jo harr pairene like lenge i landet....men det er ille venting sååå lenge etter at en har fått distrikt...Nå er deres hjertegull plukka ut!!

LYKKE TIL!! Vi kommer forhåpentlig etter i en VELDIG FART!!!(plotselig)))KLEM

Annonse

Jeg krysser fingre for dere Ketty!!!

Klem fra

Takk for det, og jeg skal krysse fingrene for dere. Det er slitsomt å gå sånn å vente når en vet at det nærmer seg. Vi ventet 6 uker fra distrikt til tildeling sist gang, og jeg husker at det føltes VELDIG LENGE!

Gleder meg til å lese glad-meldig fra deg.

Klem fra

Mattias1365380379

Yippi!!!

Skal krysse fingrene for dere hele helgen, håper det blir deres siste før tildeling!!!

Har sendt deg mail med tlfnr, i tilfelle det skjer noe før helgen!

Tipper kredittkortet mitt kommer til å gå varmt i helgen på barneavdelingen til Zara :-)

Klem fra

Yippi!!!

Skal krysse fingrene for dere hele helgen, håper det blir deres siste før tildeling!!!

Har sendt deg mail med tlfnr, i tilfelle det skjer noe før helgen!

Tipper kredittkortet mitt kommer til å gå varmt i helgen på barneavdelingen til Zara :-)

Klem fra

Ha en riktig god tur, og ikke kom hjem med

TOM PENG PUNG! :-)

Jeg MÅTTE bare handle litt da vi var i Frankrike nå, kunne ikke dy meg! 8alt som ikke passer er fine gaver!)

Annonse

Se der, ja! Krysser fingrene for at det kommer en gladmelding fra deg i løpet av de første dagene!

Vi ble forresten ikke bedt om å oppdatere politiattestene før tildelingen, selv om politiattestene våre nå faktisk var et år gamle (tror jeg). Så det der er kanskje forskjellig fra distrikt til distrikt i Colombia?

Hei

Hvilket distrikt har dere fått eller har?

Vi fikk Cali den 16 mai-03

Fra

Hei og takk for meldingen!

Vi er veldig spente og tror og håper at vi reiser snart til Colombia!

Vi har ikke bestemt oss for hotell ennå, og har ikke booket biletter ennå.

Vi var i Colombia på ferie for 3 år siden og var da på S.A.. Kommer også denne gangen til å reise dit!!!

Gratulerer med datteren deres på lørdag.. Håper også at dere hører noe om distrikt. Dere har jaggu meg ventet lenge!!! Jeg krysser fingre for dere!

Klem fra

Hei igjen.

Takk skal du ha. Vi gleder oss til minsten blir 3 år.

Vi venter og venter....på distrikt. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...