Copy Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Fikk beskjed på helsestasjon om at det finnes noe jeg kan få for å stoppe melken. Har en datter på 15 mnd som er totalt avhengig av puppen og jeg sliter skikkelig med å få henne avvent. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Dessuten er jeg gravid igjen. Så jeg lurer på om noen vet hvordan dette medikamentet virker hvis man er gravid? 0 Siter
tly Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 Vet ikke så mye om medikamentet, men har hørt at det ikke er risikofritt i utgangspunktet. Noen barn avvenner seg fra puppen selv i løpet av svangerskapet. Man mener at melken endrer smak, og at noen ikke liker denne endringen. Smart trekk fra naturens side. Ellers er det mulig å amme gjennom svangerskapet, og videre amme begge parallelt. Jeg gjør det fremdeles med en ettåring og en treåring. Se forøvrig mitt svar i tråden "Til tly ( og andre...)" 0 Siter
tly Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 Vet ikke så mye om medikamentet, men har hørt at det ikke er risikofritt i utgangspunktet. Noen barn avvenner seg fra puppen selv i løpet av svangerskapet. Man mener at melken endrer smak, og at noen ikke liker denne endringen. Smart trekk fra naturens side. Ellers er det mulig å amme gjennom svangerskapet, og videre amme begge parallelt. Jeg gjør det fremdeles med en ettåring og en treåring. Se forøvrig mitt svar i tråden "Til tly ( og andre...)" Hmm, skjedde visst noe galt med den posten jeg refererte til. Har skrevet en ny nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.