Gå til innhold

Ingenting egentlig..

Anbefalte innlegg

Gjest ny her

Har ingenting på hjertet egentlig.., men likevel-

Storesøster sa i dag at hun var lei av å ha lillebror/søster i hjertet sitt. Nå ville hun reise til vakre Colombia og hente lillegullet uansett. SÅ pakket hun sine saker (bamse, bilder og sangbok) og tok på sko og den nye rosa solhatten og satte seg i hallen, slik som hun bruker når vi skal ut på reise..

Jeg er der jeg også. Klar for å reise. Tidsperspektiv gjør meg ørlite mer tålmodig, men ikke mye.

Det skal bli deilig å få slutt på denne konstante spenningen, som handler om hvem som, derute et sted, kommer til oss.

Fred og gylne stunder ønskes alle ventende

fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108679-ingenting-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

snart ved veis ende.. Kanskje i løpet av sommeren eller tidlig høst(?)

Og..

at du sa "ute ved fyren" var oppklarende for meg. Har trodd at du er fyren.

DS

Heisann- og velkommen hit :o)). Så for meg den lille storesøsteren med sommerhatten og bamsen klar til å reise til Colombia :o)). Håper hun slipper å vente så alt for lenge !!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108679-ingenting-egentlig/#findComment-640831
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...