Gå til innhold

Den 10. juni var det 2 år siden....

Anbefalte innlegg

...vi fikk vår prinsesse i armene for aller første gang! Jeg blir skjelven når jeg tenker tilbake. Helt utrolig å tenke på at 2 år allerede er gått!

Jeg sender en hilsen til alle dere som venter, som har hentet, og særlig til dere 11 familier som var sammen med oss i Nanchang, Jiangxi for 2 år siden. Det var litt av en opplevelse på 'fødesalen' på toppen av hotellet :0)

Mor til prinsesse med mørkt hår og dråpeformede øyne, :0)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108728-den-10-juni-var-det-2-%C3%A5r-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ny her

Rart hvor fort tiden går. Og det blir nesten mer fantastisk ettersom gullet vokser til, syns nå jeg. Ikke for ingen ting at det sies "enhver alder har sin sjarm.."

Vi bruker foresten å markere denne dagen litt spesielt hjemme hos oss. En liten fest i hverdagen, men få utvalte gjester.

Ha en fin dag!

Rart hvor fort tiden går. Og det blir nesten mer fantastisk ettersom gullet vokser til, syns nå jeg. Ikke for ingen ting at det sies "enhver alder har sin sjarm.."

Vi bruker foresten å markere denne dagen litt spesielt hjemme hos oss. En liten fest i hverdagen, men få utvalte gjester.

Ha en fin dag!

Vi bruker også ha fest denne dagen, med få utvalgte venner!

Lillebror har nemlig bursdag! ;-)

I går feiret vi 5 års dagen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...