Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Idag var jeg på butikken med en venninne. Først var vi i en butikk, rundt åtte-tiden og de skulle stenge. Til vår store forskrekkelse oppdaget vi en galen ungdom (sikkert 25-27 år, sannsynligvis ikke helt god) som sto og glodde på oss. Vi tenkte som så at jaja, vi har vel noe i fjeset da. Da vi hurtig spaserte forbi ham sa han "ja ja ja ja ja ja" i en hes og gal stemme. Han humret også litt der han gikk rett i rygg på oss. Vi satte opp tempoet enda mer og sprang over til videobutikken for å låne en film.Valget falt på Ted Bundy. Da jeg helt naturlig skulle se meg litt rundt så jeg plutselig et par svære hvite øyne og et glis galere enn Ted Bundys gjennom glassruten, og der sto han, galningen. Han ble stående ganske lenge og glo og vi var litt bekymret for hva som foregikk. I tillegg fniste han. Da min staute venninne så surt på ham forsvant han som dugg for solen før han dukket opp bak et bosspann med en plastpose. Vi gikk i raskt tempo mot en annen butikk for vi skulle kjøpe mat, og jammen sto han ikke like bak oss i køen når vi skulle betale. Han stirret som om vi var to som bare ventet på å bli drept. Da ringte klokken i mitt hode ihvertfall og vi gjemte oss i bladhyllene. Forsikret oss om at han var vekk, betalte og gikk ut. Da vi gikk hjemover hørte vi rasling i buskene og jammen sto han ikke der og, mens han var litt gal for seg selv.

Ted Bundy filmen var mye eklere etter dette.

Konklusjon: Ingen. Det var bare ekkelt, men ingen ble skadet. Så jeg låser alle dørene i kveld! Hater at folk skal drepe hverandre på slikt bestialsk vis, og helt uten grunn..Får jo et menneske til å bli paranoid!!! Men han fulgte etter oss, den gutten. Var ikke sikkert han skulle drepe oss men likevel..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108845-grusomt-ekkelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...