Verftet Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Takker for en hyggelig kveld på Verftet. Tok oppfordringen og har nå fått et nick. 0 Siter
Bali Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Koselig å treffe dere. Ønsker dere alle lykke til! 0 Siter
ketty Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Koselig å treffe dere. Ønsker dere alle lykke til! Hei! Takk for en koselig kveld, det var så kjekt å treffe dere. Er akkurat kommet hjem nå, og har gitt referat til pappaen i huset. Flott at du tok utfordringen, Verftet! Klem fra 0 Siter
scotland Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Hei! Takk for en koselig kveld, det var så kjekt å treffe dere. Er akkurat kommet hjem nå, og har gitt referat til pappaen i huset. Flott at du tok utfordringen, Verftet! Klem fra Hei igjen! Velkommen Verftet og hei Bali! Kjempekjekt at dere kom i dag alle sammen! :-) Haaper vi sees igjen snart. Og at vi treffes i Cali om ikke saa alt for lenge, Verftet!! :-) Tusen takk for i kveld. Stor klem fra 0 Siter
Koreagull Skrevet 13. juni 2003 Skrevet 13. juni 2003 Jeg gleder meg allerede til middagen, jeg! Og til Mr.S og jeg skal ut og shoppe ;o) Takk for en kjempetrivelig kveld, alle sammen, velkommen Verftet, og håper du fortsatt vil være med oss, Bali! Kjempeklem ;o) 0 Siter
Puccini Skrevet 13. juni 2003 Skrevet 13. juni 2003 Så kjekt å se deg her "Verftet"!!! Nå håper vi bare på glade meldinger fra deg, Scotland og Ketty. Det var kjempe koselig i går - middag neste! Hilsen fra meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.