Gå til innhold

Hva med et treff i Scotland??

Anbefalte innlegg

Hei Scotland. Hadde dere det hyggelig påtreffet i kveld? Vi har hatt noen Romerikstreff og ALLTID har det vært hyggelig!!

Kanskje neste treff blir i Scotland!! Om vi er i nærheten så håper jeg på at vi kan ta et besøk!! :-D

Håper på gladmelding fra deg snart. Skal se at vi får melding samtidig!

KLEM FRA EN SOM FRIVER MED......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108972-hva-med-et-treff-i-scotland/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fyren1365380423

Hmmm...sent oppe!!?? Ja ..her sitter jeg da...ved Fyren og havet...og venter på å komme over atlanteren igjen...

Så spennende du har det om dagen!!!Welll----,må visst sove...lillegutt er nok klar for en ny dag i åtte tiden...og da må jo jeg være det også...

Lykke til videre...er så spennt på hva dere får!!!!!!!

Hmmm...sent oppe!!?? Ja ..her sitter jeg da...ved Fyren og havet...og venter på å komme over atlanteren igjen...

Så spennende du har det om dagen!!!Welll----,må visst sove...lillegutt er nok klar for en ny dag i åtte tiden...og da må jo jeg være det også...

Lykke til videre...er så spennt på hva dere får!!!!!!!

Sent oppe,. joda, man må benytte tiden som 2 og ikke tre.. har vært hos min forlover og spist og kost oss.. Nå er det natta og ventetid på telefon...

Vi gleder oss og gruer oss til telefonen... Hvordan kommer vi til å reagere??? Hvor er vi?? står vi i kø på butikken,, ergrer vi oss over dustete sjåfører eller sover vi etter middag ( de siste er vel lite trolig etter at vi er blitt 3??) hihi.'

Nei, vi får legge oss... Det er en ny dag i morgen!

Krysser det vi har for andre ventende!!

Nattklem fra en som driver...

Hei nedtelling!

Sovet godt? ;-) Ja, det var utrolig kjekt i gaar! Veldig deilig aa kunne snakke om alt vi tenker saa mye paa for tiden. Og veldig hyggelige bergensere!!! :-) Husbonden ble bare litt bortskjemt, for det var bare damer som kom! Haaper at flere ektemenn kommer neste gang. :-)

Dere er selvfoelgelig hjertelig velkommen til Scotland, alle tre! :-) Haaper bare at telefonen kommer riktig snart til oss alle sammen slik at ventingen tar en slutt.

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...