Gå til innhold

Fredag den 13....

Anbefalte innlegg

...er en lykkedag for oss!

I dag er det akkurat et halvt år siden forrige gang vi opplevde dette "fenomenet". Den gang kom vi tumlemde ut gjennom døren merket "ankomst utland" på Gardermoen. Med en lang reise fra Beijing og tidsforskjell i kroppen, kom vi endelig hjem som tobarnsfamilie!!!

Det halve året har gått med lynets hastighet, og "snuppa" (som snart er 17 mnd.) har hatt en enorm utvikling. Fra å sitte ganske passiv der vi plasserte henne, fyker hun nå rundt både høyt og lavt. (_særlig_ høyt...) Har hun ikke falt ned fra tripp-trapp-stolen eller fra spisebordet minst 3 ganger før frokost, tegner det til å bli en rolig dag! Ganske aktiv med andre ord...men blid som ei sol og alltid parat til å finne noen skøyerstreker.

Storebror sine møysomt oppbygde Lego-modeller får stadig gjennomgå, og noen ganger ønsker han henne dit "pepper´n gror"! Men prøver _jeg_ å heve stemmen overfor henne, tar han henne umiddelbart i forsvar å sier: hold opp,- hun er _MIN_ lillesøster. Med andre ord er de som søsken flest...

Hørte ellers på nyhetene i kveld at WHO anser SARS-epidemien i Kina som under kontroll, og lemper på reiserestriksjonene med unntak av Beijing.

Mine tanker er hos alle dem som nå venter på hentereise eller forskinkede tildelinger.

Dere venter uansett ikke forgjeves...

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109108-fredag-den-13/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...