Gå til innhold

JEG ER STOLT AV MEG SELV =) Indisk,norsk whatever.. Jeg er Katrine Preeti :)

Anbefalte innlegg

Hei :)

En del tema her inne er tema som kanskje ikke interesserer meg like mye som andre tema,men likevel kan det være nyttig å lese en del av overskriftene,likevel.. Hvis en selv ender opp med å adoptere en dag kan det jo være fint å ha greie på litt på forhånd =)

Nå er jeg endelig ferdig med tentamen,og kjempe lykkelig!:)

Veldig glad for at det gikk bra,og for at det snart er ferie :)

Beriket: kan hende jeg har fulgt dårlig med,men er du også voksen? :) (bare lurer..)

Ha en fortsatt fin helg alle sammen.. :)

På en annen måte finnes det enkelte tema jeg tror adoptivforeldre ikke kan forstå,fordi det er ganske personlig. Som f.eks som identitets spm og sånne ting. Siden interesse av dette varierer fra person til person er det kanskje enda vanskeligere å skjønne seg på det. Etter mine erfaringer er andre adopterte de eneste som er ganske nærliggende til å forstå på akkurat dette planet. Tror dette kan komme av at en faktisk må kjenne hvordan det er å være annerledes og skille seg ut for å skjønne litt om hvorfor dette behovet kan bli såpass stort.

Mange av dere har kanskje sett jeg engasjerer meg litt i den spiseforstyrrelsedebatten som har pågått her inne en stund.

Grunnen er at jeg som 12 år var temmelig usikker,og utviklet spiseproblemer. Jeg var en av de første utviklede jentene i klassen,flink på skolen,stille,hadde det meste,og var på mange måter enkel å mislike. (sånn sett.)

Dette førte til en periode med jentemobbing fra noen som var mine venninner for en stund. De var bestevenninner i noen mnd,men så begynte de å rakke ned på utseendet mitt. Sa jeg var stygg,ekkel,feit osv.. Angrer den dag i dag på at jeg hørte på dem,men jeg var tov år og usikker. Veldig usikker. På min identitet og mye rundt meg.

Etter mye hjelp og oppbakking fra familie og venner er jeg i dag helt bra,og jeg kan se tilbake på tiden som lærerik. Jeg har også lært å bli stolt av meg selv for den jeg er,og det er ganske deilig.

Jeg er også stolt over menneskene jeg har rundt meg,og at jeg greide å overleve spiseproblemene :) Jeg er mer sikker på hva jeg står for nå enn jeg var..

Liker ikke folk meg p.g.a jeg er adoptert,så synd for dem.

Liker ikke folk meg p.g.a min høyde eller vekt,synd for dem. (føler meg ganske ok)

Liker ikke folk meg p.g.a mine prinsipp,er det ikke mitt tap.

Å ha lært å tenke slik er utrolig deilig,og har gitt meg mye bedre selvtillit. Men jeg tror at for de aller fleste må det skje noe for å komme til det punktet..

Hos MEG var det den perioden i 7.

Og faktisk det aller viktigste.

Klem fra meg,

Fortsetter under...

Gjest campestre

Du fortjener en blomst for hvert innlegg her , syns jeg ! Vi som er medlemmer i AF vet hvem du er og vet hvilken skjønn liten dame du er !

Du er åpen og ærlig , og det skal du være stolt av , og dermed blir vi også stolte av deg.

Du spør om "beriket" er voksen.....kanskje tror h*n det selv , men ut fra de spørsmål som blir stilt til vedkommende , er svarene noe unnvikende , og det er litt dumt som noen tidligere har skervet , for det ødelegger endel av gleden ved dette forumet.

Stå på Katrine Preeti - du er et flott menneske !!!!!!

Preeti.

Takk fordi du deler så mye av deg selv og det du har gjennomlevd! Kanskje kan det hjelpe oss adoptivforeldre å forstå våre barn bedre når deres tanker omkring identitet og opphav begynner å melde seg.

Du har, som sagt, all grunn til å være stolt av deg selv for den du er, rett og slett. Men også for det du har opplevd av vansker og arbeidet deg gjennom.

Klemz,

Tidligere mica

Det er så fint at du skriver her, og selv om jeg sjelden leser på DOL, finner jeg alltid frem til det du har skrevet! Har selv barn fra India, og dattera mi heter Preeti. Nydelig navn:-) (hun har også et norsk først) Stå på videre!!!

tobarnsmamma1365380422

Kjære Preeti - du har all grunn til å være stolt av deg selv!!

Jeg leser alltid dine innlegg og jeg synes alltid at du virker både klok og moden.

Når du nå i tillegg står frem og forteller noe så personlig som du gjør, blir jeg VELDIG imponert.

Stå på videre - du er ei flott jente!!

Hilsen ei som har to skjønne jenter, den ene er 1 år yngre enn deg - også fra India...

Kjære Preeti - du har all grunn til å være stolt av deg selv!!

Jeg leser alltid dine innlegg og jeg synes alltid at du virker både klok og moden.

Når du nå i tillegg står frem og forteller noe så personlig som du gjør, blir jeg VELDIG imponert.

Stå på videre - du er ei flott jente!!

Hilsen ei som har to skjønne jenter, den ene er 1 år yngre enn deg - også fra India...

Hei=)

tusen takk for så hyggelige tilbakemeldinger:)

dere er så hyggelige her inne,alle sammen :)

gjør det enda hyggeligere å skrive her inne når jeg vet dere ikke ser på innleggene mine som håpløse =)

hvis innleggene mine er nyttige for dere er jo det selvfølgelig veldig hyggelig :)

ha en fortsatt fin søndag folkens ;)

Sommerklem fra,

Annonse

Gjest beriket

Du fortjener en blomst for hvert innlegg her , syns jeg ! Vi som er medlemmer i AF vet hvem du er og vet hvilken skjønn liten dame du er !

Du er åpen og ærlig , og det skal du være stolt av , og dermed blir vi også stolte av deg.

Du spør om "beriket" er voksen.....kanskje tror h*n det selv , men ut fra de spørsmål som blir stilt til vedkommende , er svarene noe unnvikende , og det er litt dumt som noen tidligere har skervet , for det ødelegger endel av gleden ved dette forumet.

Stå på Katrine Preeti - du er et flott menneske !!!!!!

Hei Preeti

Jeg er eldre enn deg og forelde til 5 barn (2 egenskapte og 3 adopterte).

Alle de adopterte er voksne og stolte av seg selv, i likhet med de egenskapte, selv om den ene av de egenskapte bare er et småbarn ennå.

Om jeg er stolt av meg selv? Det kan jeg neppe være, siden enkelte her mener jeg ikke skal være det, men så bryr jeg meg ikke så veldig mye om hva folk som ikke kjenner meg tenker og sier om meg. (Det lærte jeg fort da jeg var i barnealderen og i ungdomsårene, da jeg fikk føling med hva andre barn og voksne mente om meg fordi jeg var adoptert.)

Jeg hadde i yngre dager alltid i tankene at mine opprinnelige foreldre skulle være stolte av meg når de fikk se meg igjen. Jeg er stolt over å ha oppfylt dette, med god hjelp fra mine a-foreldre.

Lykke til videre med udannelsen og alt det som står foran deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...