Gå til innhold

Gullkorn: oppdage hudfargen sin.

Anbefalte innlegg

Tidligere mica

Min datter på 4 1/2 kommer fra India. Her om dagen måtte jeg en snartur til byen, og hentet henne ute på lekeplassen. Der satt hun og lekte med løvetann. Jeg satte henne i bilen og kjørte. Da kom det fra baksetet: "Mamma, hendene mine er helt brune!" Det virket som hun var veldig overrasket så mamma måtte le og svarte: "du er jo født i India, da er hendene brune." Raskt svar fra baksetet: " Eg vart då kje skitten der i dag!"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109229-gullkorn-oppdage-hudfargen-sin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er en morsom liten historie fra en venne-familie der gutten i huset har en kamerat som er adoptert.

En dag kommer gutten hjem og spør, "Pappa, hva er en neger?" Pappa forsøker å forklare, og bruker lekekameraten som eksempel.

Gutten ser forbauset opp på faren sin og utbryter, "Andreas er en neger! Jeg som trodde Andreas var et menneske!"

tobarnsmamma1365380422

Min nå store indiajente vasker hendene over den hvite håndvasken. Etter en liten stund begynner hun å snu hendene i en stadig raskere rytme da hun beskuer sin litt hvitere håndflate. Hun utbryter litt indigrert: Jeg ble da ikke så møkkete i sandkassa, mamma!! Deretter: Få se hendene dine!!

(Tenker hun var på alder med din jente, "tidligere mica".)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...