Tidligere mica Skrevet 15. juni 2003 Skrevet 15. juni 2003 Min datter på 4 1/2 kommer fra India. Her om dagen måtte jeg en snartur til byen, og hentet henne ute på lekeplassen. Der satt hun og lekte med løvetann. Jeg satte henne i bilen og kjørte. Da kom det fra baksetet: "Mamma, hendene mine er helt brune!" Det virket som hun var veldig overrasket så mamma måtte le og svarte: "du er jo født i India, da er hendene brune." Raskt svar fra baksetet: " Eg vart då kje skitten der i dag!" 0 Siter
Guardian Skrevet 15. juni 2003 Skrevet 15. juni 2003 Her er en morsom liten historie fra en venne-familie der gutten i huset har en kamerat som er adoptert. En dag kommer gutten hjem og spør, "Pappa, hva er en neger?" Pappa forsøker å forklare, og bruker lekekameraten som eksempel. Gutten ser forbauset opp på faren sin og utbryter, "Andreas er en neger! Jeg som trodde Andreas var et menneske!" 0 Siter
tobarnsmamma1365380422 Skrevet 15. juni 2003 Skrevet 15. juni 2003 Min nå store indiajente vasker hendene over den hvite håndvasken. Etter en liten stund begynner hun å snu hendene i en stadig raskere rytme da hun beskuer sin litt hvitere håndflate. Hun utbryter litt indigrert: Jeg ble da ikke så møkkete i sandkassa, mamma!! Deretter: Få se hendene dine!! (Tenker hun var på alder med din jente, "tidligere mica".) 0 Siter
PREETI Skrevet 16. juni 2003 Skrevet 16. juni 2003 hehe unger sier så mangt,og de er så søte =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.