Gå til innhold

Avstandsforelskelse

Gjest liille-den håpløst avstandsforelska jenta

Anbefalte innlegg

Gjest liille-den håpløst avstandsforelska jenta

Er ikke alltid like lett med den kjærleiken, det har vel de fleste fått erfare med årene...

Jeg har faktisk prestert å bli avstandsforelsket i en gutt som går ett klassetrinn over meg på videregående. Nå er han ferdig på skolen, og flytter...

Etter press fra mine venninner, og hans ene kamerat sendte jeg en mld. her om dagen, hvor jeg skreiv at jeg syntes han var søt, at jeg ikke visste hvofor jeg gjorde det, men at jeg ikke kom til å se han igjen allikevel...

På en fest, hadde en felles venn av oss snakket med han og spurt hva han syntes om meg... Etter det vår felles venn fortalte meg hadde han smilt og sagt at han syntes jeg var fin. Han hadde fortalt til en av sine andre kamerater at "hu fine synes jeg er fin"...

Jeg så han her om dagen for siste gang, og jeg vet at jeg ikke klarer å gi slipp på han... Det jeg er lei meg for er at han ikke svarte på mld. mi..

Jeg kunne gitt alt for å ha fått den gutten=)

Noen som har et forslag til hva mer jeg kan gjøre, akkurat i dette tilfellet gir jeg meg ikke før jeg vet at jeg har gjort alt jeg har kunnet for å få han=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109243-avstandsforelskelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ArabianStar

Kan ikke gi deg så mange råd, bare et trøstende ord..

Jeg gjorde en enda større tabbe, jeg rota en helg med en fyr jeg likte. Han var HELT min type! På alle måter, han var rett og slett og Mr.Perfekt...

Men han vil ikke mer enn det. Han skriver mld til meg nå og da(stort sett på søndag), men det er alt. Vi prater nå litt og sånt, men.. Av og til skulle jeg nesten ønske vi ikke gjorde det, for da blir bare savnet større.

Har funnet en annen nå, og jeg merker at det er litt enklere å komme over HAN da. Men lett er det ikke, jeg vet det..

Sikkert ikke noe hjelp i meg, men... Du er ikke alene om dette, tro meg!:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109243-avstandsforelskelse/#findComment-644313
Del på andre sider

Kan ikke gi deg så mange råd, bare et trøstende ord..

Jeg gjorde en enda større tabbe, jeg rota en helg med en fyr jeg likte. Han var HELT min type! På alle måter, han var rett og slett og Mr.Perfekt...

Men han vil ikke mer enn det. Han skriver mld til meg nå og da(stort sett på søndag), men det er alt. Vi prater nå litt og sånt, men.. Av og til skulle jeg nesten ønske vi ikke gjorde det, for da blir bare savnet større.

Har funnet en annen nå, og jeg merker at det er litt enklere å komme over HAN da. Men lett er det ikke, jeg vet det..

Sikkert ikke noe hjelp i meg, men... Du er ikke alene om dette, tro meg!:)

Takk for det trøstende ordet... håper det går over til høsten, for da ser jeg jo ikke han lengre...

Er verre å komme over noen du har jevnlig kontakt med...er bare så utrolig irriterende at drømmegutten med stor d står rett fremfor meg omtrent, og jeg får ikke tak i han... =)

Lykke til, hyggelig om jeg får høre hvordan det går med deg=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109243-avstandsforelskelse/#findComment-644528
Del på andre sider

Takk for det trøstende ordet... håper det går over til høsten, for da ser jeg jo ikke han lengre...

Er verre å komme over noen du har jevnlig kontakt med...er bare så utrolig irriterende at drømmegutten med stor d står rett fremfor meg omtrent, og jeg får ikke tak i han... =)

Lykke til, hyggelig om jeg får høre hvordan det går med deg=)

Skriv en melding til han... Ikke la han gå, for det er omtrent det dummeste du gjør (tro meg) du har overhodet ingenting å tape...Hvis du ikke gjør noe nå "mister" du han uansett... Dessuten... han liker deg.

Hilsen Gutt19

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109243-avstandsforelskelse/#findComment-647762
Del på andre sider

Skriv en melding til han... Ikke la han gå, for det er omtrent det dummeste du gjør (tro meg) du har overhodet ingenting å tape...Hvis du ikke gjør noe nå "mister" du han uansett... Dessuten... han liker deg.

Hilsen Gutt19

Takk dillbert=)

Det som var flaut var jo at jeg regna med at jeg ikke hadde sjanse til å se han igjen, etter jeg hadde sendt mld... tror du ikke at i går så gikk han rett fremfor meg og noen venner...jeg ble kjempeflau.. hadde jeg vært alene kan det hende jeg hadde fått det til sånn at jeg hadde gått forbi han, så jeg hadde fått sagt hei..

Ble lei meg når han ikke svarte da, jeg hadde endelig tatt motet til meg... Derfor så "mister" jeg han nok desverre... Men jeg vil ikke..jeg har jo gjort alt som står i min makt til å få kontakt med han... og det fikk jeg ikke..

visste ikke at det gikk han å bli så forelsket, men han er så nydelig at det er umulig å la være... til og med vennene mine sier at det er rart jeg har blitt forelska for jeg er sånn som aldri blir det... Også kjenner jeg han ikke engang..

Hva skal jeg gjøre nå da dillbert? Bare la han gå?

Hadde vært kjempefint om du svarte meg vaffal=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109243-avstandsforelskelse/#findComment-648620
Del på andre sider

tullball1365380062

Takk dillbert=)

Det som var flaut var jo at jeg regna med at jeg ikke hadde sjanse til å se han igjen, etter jeg hadde sendt mld... tror du ikke at i går så gikk han rett fremfor meg og noen venner...jeg ble kjempeflau.. hadde jeg vært alene kan det hende jeg hadde fått det til sånn at jeg hadde gått forbi han, så jeg hadde fått sagt hei..

Ble lei meg når han ikke svarte da, jeg hadde endelig tatt motet til meg... Derfor så "mister" jeg han nok desverre... Men jeg vil ikke..jeg har jo gjort alt som står i min makt til å få kontakt med han... og det fikk jeg ikke..

visste ikke at det gikk han å bli så forelsket, men han er så nydelig at det er umulig å la være... til og med vennene mine sier at det er rart jeg har blitt forelska for jeg er sånn som aldri blir det... Også kjenner jeg han ikke engang..

Hva skal jeg gjøre nå da dillbert? Bare la han gå?

Hadde vært kjempefint om du svarte meg vaffal=)

har du bare sendt han meldinger? du burde ihvertfall spørre han personlig, eller i det minste ringe til han. da er han jo nødt til å svare. dessuten blir du sikkert så skuffa hvis han sier nei at du ikke liker han like godt lenger. hvis du er redd for at han sier nei, er nok det alikevel bedre enn å gå å gruble på om det kunne blitt noe mellom dere eller ikke resten av livet. for det er helt jævli. det er akkurat det jeg gjør nå med ei jente jeg syns virka innmari søt og hygelig men nesten ikke kjenner. men det var et eller annet med hu som jeg ikke har sett hos noen annen jente. men jeg turte aldri å spørre henne ut mens jeg fortsatt bodde i samme by som henne. når/hvis jeg en gang i framtia får meg kjæreste kommer jeg nok alltid til å lure på om jeg hadde passa bedre med hu.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109243-avstandsforelskelse/#findComment-652259
Del på andre sider

Annonse

har du bare sendt han meldinger? du burde ihvertfall spørre han personlig, eller i det minste ringe til han. da er han jo nødt til å svare. dessuten blir du sikkert så skuffa hvis han sier nei at du ikke liker han like godt lenger. hvis du er redd for at han sier nei, er nok det alikevel bedre enn å gå å gruble på om det kunne blitt noe mellom dere eller ikke resten av livet. for det er helt jævli. det er akkurat det jeg gjør nå med ei jente jeg syns virka innmari søt og hygelig men nesten ikke kjenner. men det var et eller annet med hu som jeg ikke har sett hos noen annen jente. men jeg turte aldri å spørre henne ut mens jeg fortsatt bodde i samme by som henne. når/hvis jeg en gang i framtia får meg kjæreste kommer jeg nok alltid til å lure på om jeg hadde passa bedre med hu.

Har bare sendt han en mld.

men han svarte jo ikke, derfor tar jeg det som et hint...

Jeg kommer nok til å kanskje ta motet til meg hvis jeg møter han en gang...bare for å spørre... det er best slik du sier det..spørre og få avslag og bli ferdig med det, i stedenfor å gå å gruble og plages med det over lang lang tid..

takk for at du svarte meg, setter pris på alle svar og råd=) Fint med litt medlidenhet av og til..hehe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109243-avstandsforelskelse/#findComment-653693
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...