Gå til innhold

Nytt drap, nok engang utført av utlendinger..


pirko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 366
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    102

  • Ulv I Faarikaal

    57

  • soleil

    24

  • favn

    16

Mest aktive i denne tråden

Det merkelige er selvsagt at i Sverige er det nordmenn som er "utlendinger", og jeg formoder at de derfor oppfører seg som du mener "utlendinger" gjør...

Slemme, slemme nordmenn i Sverige!

Med trøstende hilsener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke svare på innlegget ditt fordi jeg er voldtatt og drept.

Sorry.

Har du tenkt på at når du er i utlandet er du en utlending, og du må derfor huske på å drepe så mange som mulig - det er selvsagt din plikt som god nordmann.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Hei!

Jeg er overrasket over at innlegget ditt får bli stående. Men jeg synes det er flott at Webmaster sensurerer så lite som mye.

Jeg håper du er klar over at du sårer mange med innlegget ditt. Over halvparten av mine venner har utenlands opprinnelse. De eneste menneskene jeg har opplevd noe ondt fra, er "gode nordmenn".

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Det merkelige er selvsagt at i Sverige er det nordmenn som er "utlendinger", og jeg formoder at de derfor oppfører seg som du mener "utlendinger" gjør...

Slemme, slemme nordmenn i Sverige!

Med trøstende hilsener

Hei!

Etter hvert er jeg blitt lei av at folk bruker DOL som et forum for rasistisk propaganda. Kanskje det er noen som er enig med meg?

Rart at Webmaster ikke ordner opp her. Han/hun synes ellers å gjøre en god jobb.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer rett å si at noen takker ved å voldta og drepe...ikke de...kan ikke skjære alle over en kam her da...

Det er vel ingen som gjør noe slikt som en "takk" for noe som helst, like lite som voldtektene og mordene i Baneheia ble utført som en "takk".

Hva, om noe, er relevansen av at de er "utlendinger"?

Hadde det vært bedre om drapet bel utført av nordmenn?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Det er vel ingen som gjør noe slikt som en "takk" for noe som helst, like lite som voldtektene og mordene i Baneheia ble utført som en "takk".

Hva, om noe, er relevansen av at de er "utlendinger"?

Hadde det vært bedre om drapet bel utført av nordmenn?

Med vennlig hilsen

Hei!

Dessuten må det legges til at menn topper kriminalstatistikken. Det er vel "takken" norske (og utenlandske) menn viser?

*håpløst*

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på at når du er i utlandet er du en utlending, og du må derfor huske på å drepe så mange som mulig - det er selvsagt din plikt som god nordmann.

Med vennlig hilsen

Utrolig dårlig sammenligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dessuten må det legges til at menn topper kriminalstatistikken. Det er vel "takken" norske (og utenlandske) menn viser?

*håpløst*

Vennlig hilsen

Siden menn er ansvarlige for 95% (tror jeg det var) av all voldelig kriminalitet, bør alle menn selvsagt forvises til Svalbard!

Det er jo den eneste "logiske" konklusjonen av Pirkos innlegg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den geniale opplysningen om at de "snakket utenlandsk" da.... hva synes folket om den?

Har sitti her i flere timer og grubla på hvor folk snakker "utenlandsk" jeg.....

:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig sammenligning.

Sammenligningen holder i massevis. Du skal ikke bevege deg mange kilometer før DU selv er en "utlending"!

Pirkos innlegg er så dumt at det er ufrivillig morsomt!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og den geniale opplysningen om at de "snakket utenlandsk" da.... hva synes folket om den?

Har sitti her i flere timer og grubla på hvor folk snakker "utenlandsk" jeg.....

:-P

De hadde sikkert spist hvitløk også! :-) Det er, som kjent, ingen grenser for hvor slemme alle utlendinger er!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som gjør noe slikt som en "takk" for noe som helst, like lite som voldtektene og mordene i Baneheia ble utført som en "takk".

Hva, om noe, er relevansen av at de er "utlendinger"?

Hadde det vært bedre om drapet bel utført av nordmenn?

Med vennlig hilsen

Nei nei....drap er grusomt uansett hvem som begår det, hvordan, og hvorfor...mente bare at den som startet tråden ikke måtte skjære alle over en kam og si at det er måten de takker for tilliten på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på at når du er i utlandet er du en utlending, og du må derfor huske på å drepe så mange som mulig - det er selvsagt din plikt som god nordmann.

Med vennlig hilsen

Jeg slakter selvsagt for fote så snart jeg har passert Svinesund, Sør. Det burde du vite etterhvert.

:pandemisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei....drap er grusomt uansett hvem som begår det, hvordan, og hvorfor...mente bare at den som startet tråden ikke måtte skjære alle over en kam og si at det er måten de takker for tilliten på.

Der er vi helt enige.

Det er heller trist for individer som "pirko" som åpenbart ikke klarer å se på andre mennesker som individer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synes nå jeg da

Sammenligningen holder i massevis. Du skal ikke bevege deg mange kilometer før DU selv er en "utlending"!

Pirkos innlegg er så dumt at det er ufrivillig morsomt!

Med vennlig hilsen

Men litt teit er det at vi i tillegg må sette dustene i norske fengsler. Send de til sitt land for å sone straffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slakter selvsagt for fote så snart jeg har passert Svinesund, Sør. Det burde du vite etterhvert.

:pandemisk:

Hei,

Kun *etter* Svinesund?

Jeg trodde du begynte "med omgående virkning" i lokalområdene også..??

*skuffet*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde sikkert spist hvitløk også! :-) Det er, som kjent, ingen grenser for hvor slemme alle utlendinger er!

Med vennlig hilsen

Så sant så sant!

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...