Gå til innhold

Nytt drap, nok engang utført av utlendinger..


pirko

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Ditt "argument" er som å påstå at "hvis vi stengte fødestuene ville vi forhindre kriminelle i å bli født!"

Hadde ikke menn vært her i landet, ville vi redusert kriminaliteten til 5%?

Vi trenger ikke stenge annet enn grensene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 366
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    102

  • Ulv I Faarikaal

    57

  • soleil

    24

  • favn

    16

Mest aktive i denne tråden

Du har fremdeles ikke svart på spørsmålet om hvor du vil hen...

Greit - du kommer med bortforklaringer og svada, men du har fremdeles ikke svart på spørsmålet.

Med vennlig hilsen

Generelt, Sør: Når du først har kastet deg inn i en diskusjon så er ingen argumenter bedre enn dine. Så uansett hvilket svar man gir deg så er de aldri bra nok eller riktige etter din smak. Så det nytter ikke å diskutere med deg.

Du ønsker bare å sette folk fast for å fremheve din egen ufeilbarlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Generelt, Sør: Når du først har kastet deg inn i en diskusjon så er ingen argumenter bedre enn dine. Så uansett hvilket svar man gir deg så er de aldri bra nok eller riktige etter din smak. Så det nytter ikke å diskutere med deg.

Du ønsker bare å sette folk fast for å fremheve din egen ufeilbarlighet.

Hei!

Sant nok. Men akkurat her har faktisk "Sør" de beste argumentene. Selvsagt fordi han er enig med meg :)

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri et vettugt svar fra deg. Jeg skjønner ikke at jeg gidder å prøve å få noe fornuftig ut av deg engang.

Bare et evigvarende rør, og svada fra din side.

Ettersom det bare var svada i ditt innlegg, var det lite å gjøre annet enn å påpeke det faktum.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kjeltringer, ikke noe annet. Om de har kjennetegn som gjør at de blir tatt så er det fint.

Jeg tror dine kollegaer i en rekke diktatur ville bli imponert over ditt forhold til rettssikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generelt, Sør: Når du først har kastet deg inn i en diskusjon så er ingen argumenter bedre enn dine. Så uansett hvilket svar man gir deg så er de aldri bra nok eller riktige etter din smak. Så det nytter ikke å diskutere med deg.

Du ønsker bare å sette folk fast for å fremheve din egen ufeilbarlighet.

Jeg noterer meg at du da kaster deg inn i diskusjoner med elendige argumenter - slik at ingen kan beskylde deg for dobbelmoral? :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

*ler*

Ja, det var en god idé!

*flirer*

Enda bedre: få sendt hjem de 19000 lykkejegerne vi har i landet. De tapper oss for 6-8 mrd i år, penger som kunne vært brukt til nødhjelp, men som nå går i lomma på alle profitørene, eller bare rett ut vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle, men 95% av flyktningestrømmen hit er økonomiske flyktninger og blant dem er svært mange kriminelle. Ikke alle er kriminelle, men mange nok til at vi ser det svært tydelig. De kriminelle er også hardere og mer våget i sin adferd. De danner lett organiserte grupper og gjenger i et helt annen takt og med et samhold vi aldri har sett i dette landet.

Dette er helt lovlig å snakke om og diskutere, men det virker ikke alltid slik i Norge.

Jeg mener da ikke noen bestemt rase, men en kjempestor og meget sammensatt gruppe på alle måter som kalles asylsøkere og innvandrere.

Vi har nå verdens høyeste innvandring i forhold til folketallet, uten å ha ressurser til å ta oss av dem.

Du skriver: "uten å ha ressurser til å ta oss av dem."

Man vet ikke om man skal le eller grine av deg...

Vi har den høyeste levestandarden i VERDEN. Vi er så rike at vi, egenhendig, kunne brødfø SAMTLIGE av de sultende i VERDEN, uten at det hadde gjort noen videre forskjell på Oljefondet!

==

Også skriver du "uten ressurser"! *ler*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda bedre: få sendt hjem de 19000 lykkejegerne vi har i landet. De tapper oss for 6-8 mrd i år, penger som kunne vært brukt til nødhjelp, men som nå går i lomma på alle profitørene, eller bare rett ut vinduet.

Enda bedre - får dem integrert og satt i arbeid, slik at de betaler skatt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Partipampen

Selvsagt.

De utgjør dog neppe det lokale "intlegentsia" uansett, så en tegning er sikkert nok.

(Ikke skriv - man kan ikke regne med de kan lese og skrive!)

Med vennlig hilsen

Blir Høyre-folk de neste ? De er nemlig like mange i Os styret. Hvilke andre partier vil du kvitte deg med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Ikke alle, men 95% av flyktningestrømmen hit er økonomiske flyktninger og blant dem er svært mange kriminelle. Ikke alle er kriminelle, men mange nok til at vi ser det svært tydelig. De kriminelle er også hardere og mer våget i sin adferd. De danner lett organiserte grupper og gjenger i et helt annen takt og med et samhold vi aldri har sett i dette landet.

Dette er helt lovlig å snakke om og diskutere, men det virker ikke alltid slik i Norge.

Jeg mener da ikke noen bestemt rase, men en kjempestor og meget sammensatt gruppe på alle måter som kalles asylsøkere og innvandrere.

Vi har nå verdens høyeste innvandring i forhold til folketallet, uten å ha ressurser til å ta oss av dem.

...eller kanskje det er viljen det står på?

Og spres det rasistisk propaganda, øker sikkert ikke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det bare var svada i ditt innlegg, var det lite å gjøre annet enn å påpeke det faktum.

Med vennlig hilsen

Så det er rør å påpeke at en eldre kvinne har måttet bøte med livet? Det er to menn her som er skyldige i det, var det ikke så at de var utlendinger? Ikke 100% av dem, men TO personer.

Hva skal vi med sånne krek, og andre krek av samme ulla. Vi har nok av opprinnelige idioter her i landet - vi trenger ikke fler.

Det burde vært adskillig strengere krav, for å komme inn til norge. Å hva med alle disse som lurer seg inn. Hva med dem som kommer på lovlig vis. Det tragiske er, at de som virkelig trenger hjelp, har ikke nubbesjans til å komme hit. Det er snylterne som når frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir Høyre-folk de neste ? De er nemlig like mange i Os styret. Hvilke andre partier vil du kvitte deg med ?

Hei,

Neida - jeg har intet imot høyrefolk. Jeg er uenig med deres økonomiske politikk, men de har en grei holdning til individer. Noe vulgær-kommunistene hos Frp tydeligvis ikke forstår seg på.

Jeg misliker Frp'ere nettopp pga deres ufyselige holdninger til mennesker, og deres manglende evner til å se mennesker som individer. Frp minner veldig om AKP(m-l) i mange henseende.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "uten å ha ressurser til å ta oss av dem."

Man vet ikke om man skal le eller grine av deg...

Vi har den høyeste levestandarden i VERDEN. Vi er så rike at vi, egenhendig, kunne brødfø SAMTLIGE av de sultende i VERDEN, uten at det hadde gjort noen videre forskjell på Oljefondet!

==

Også skriver du "uten ressurser"! *ler*

Med vennlig hilsen

Vi mangler ikke penger, glem det. Det vi mangler er psykiatere, psykologer, sosionomer, politi, saksbehandlere og andre utdannete folk, de kan ikke skaffes for penger. De fins bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er rør å påpeke at en eldre kvinne har måttet bøte med livet? Det er to menn her som er skyldige i det, var det ikke så at de var utlendinger? Ikke 100% av dem, men TO personer.

Hva skal vi med sånne krek, og andre krek av samme ulla. Vi har nok av opprinnelige idioter her i landet - vi trenger ikke fler.

Det burde vært adskillig strengere krav, for å komme inn til norge. Å hva med alle disse som lurer seg inn. Hva med dem som kommer på lovlig vis. Det tragiske er, at de som virkelig trenger hjelp, har ikke nubbesjans til å komme hit. Det er snylterne som når frem.

"Utlending" er ikke det samme som "asylsøker" eller "flyktning".

"Utlending" er svensker, tyskere, franskmenn, dansker, pakistanere, osv osv.

====

Videre - du har ikke svart på hva vi skal med "menn", siden "menn" er ansvarlige for 95% av all voldelig kriminalitet i Norge...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Partipampen

Hei,

Neida - jeg har intet imot høyrefolk. Jeg er uenig med deres økonomiske politikk, men de har en grei holdning til individer. Noe vulgær-kommunistene hos Frp tydeligvis ikke forstår seg på.

Jeg misliker Frp'ere nettopp pga deres ufyselige holdninger til mennesker, og deres manglende evner til å se mennesker som individer. Frp minner veldig om AKP(m-l) i mange henseende.

Med vennlig hilsen

Det er intoleranse som all annen intoleranse, du har bare laget din egen variant, akkurat som alle andre, ikke det spor bedre enn f.eks. rasister. Alle må samarbeide hvis noe godt skal komme fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Utlending" er ikke det samme som "asylsøker" eller "flyktning".

"Utlending" er svensker, tyskere, franskmenn, dansker, pakistanere, osv osv.

====

Videre - du har ikke svart på hva vi skal med "menn", siden "menn" er ansvarlige for 95% av all voldelig kriminalitet i Norge...

Med vennlig hilsen

Jeg svarer ikke på idioti. Du svarer ikke på fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Så det er rør å påpeke at en eldre kvinne har måttet bøte med livet? Det er to menn her som er skyldige i det, var det ikke så at de var utlendinger? Ikke 100% av dem, men TO personer.

Hva skal vi med sånne krek, og andre krek av samme ulla. Vi har nok av opprinnelige idioter her i landet - vi trenger ikke fler.

Det burde vært adskillig strengere krav, for å komme inn til norge. Å hva med alle disse som lurer seg inn. Hva med dem som kommer på lovlig vis. Det tragiske er, at de som virkelig trenger hjelp, har ikke nubbesjans til å komme hit. Det er snylterne som når frem.

Innvandringen skjer etter lottoprinsippet.

12000 kom inn i fjor på familiegjenforening.

I tillegg ble 12000 sendt hjem.

De som får komme, har f eks en fetter i Norge. Ingen fetter, ingen kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandringen skjer etter lottoprinsippet.

12000 kom inn i fjor på familiegjenforening.

I tillegg ble 12000 sendt hjem.

De som får komme, har f eks en fetter i Norge. Ingen fetter, ingen kake.

For mange fettere og for mye kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...