Gå til innhold

Nytt drap, nok engang utført av utlendinger..


pirko

Anbefalte innlegg

Jeg svarer ikke på idioti. Du svarer ikke på fornuft.

Du har ikke presentert noe fornuft, Shandy....

Sure oppstøt har du klart - uten tvil, men intet av fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 366
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    102

  • Ulv I Faarikaal

    57

  • soleil

    24

  • favn

    16

Mest aktive i denne tråden

Vi mangler ikke penger, glem det. Det vi mangler er psykiatere, psykologer, sosionomer, politi, saksbehandlere og andre utdannete folk, de kan ikke skaffes for penger. De fins bare ikke.

Det er et relativt enkelt problem å løse....

Det er mange problemer hvis man teller med dem DU lager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Du har ikke presentert noe fornuft, Shandy....

Sure oppstøt har du klart - uten tvil, men intet av fornuft.

...av en eller annan grunn glad for at jeg ikke har viklet meg inn i denne debatten :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er intoleranse som all annen intoleranse, du har bare laget din egen variant, akkurat som alle andre, ikke det spor bedre enn f.eks. rasister. Alle må samarbeide hvis noe godt skal komme fram.

Hei,

Nei, jeg samarbeider f. eks. ikke med stalinister, Pol Pot tilhengere, nazister, fascister, og lignende.

Jeg har heller ikke mye til overs for Frp'ere pga deres manglende respekt for individer.

Og hvis vi skal snakke om hvem det er som er "intolerante" her så bør du heller trekke frem Frp'eres holdninger ovenfor innvandrere, asylsøkere, utlendinger, muslimer osv.

Til ettertanke.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...av en eller annan grunn glad for at jeg ikke har viklet meg inn i denne debatten :)

Lykke til!

Hei,

Shandy er ikke akkurat noen "utfordring" som motdebattant... :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

For mange fettere og for mye kake.

En stor kake: sosial- og trygdesystemet vårt, skolene, helsevesenet, bisnissmulighetene og narkotikamarkedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er vi helt enige.

Det er heller trist for individer som "pirko" som åpenbart ikke klarer å se på andre mennesker som individer.

Med vennlig hilsen

Jeg klarer ikke se på mennesker som individer?...dette er dårlig roing, forhold til problemet...nemmelig at utlendinger er sterkt overrepresentert på voldtekt og voldsstatistikken..når man er i "andres land" er minstekravet at man oppfører seg minst like godt som oss nordmenn. Se på nordmenn i usa f.eks..de oppfører seg bedre enn amerikanere

Sensur?. hvorfor skal fakta sensureres?..er i norge nå vettu, man kan tale fritt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg tror dine kollegaer i en rekke diktatur ville bli imponert over ditt forhold til rettssikkerhet.

Den skjønte jeg ikke.

Og samme kan det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke se på mennesker som individer?...dette er dårlig roing, forhold til problemet...nemmelig at utlendinger er sterkt overrepresentert på voldtekt og voldsstatistikken..når man er i "andres land" er minstekravet at man oppfører seg minst like godt som oss nordmenn. Se på nordmenn i usa f.eks..de oppfører seg bedre enn amerikanere

Sensur?. hvorfor skal fakta sensureres?..er i norge nå vettu, man kan tale fritt her

Har jeg sagt noe om at fakta skal sensureres?

Ikke det?

====

Kan du forklare hvilken relevans det har for alle andre utlendinger i Norge at 2 utlendinger tilsynelatende har myrdet en eldre kvinne?

Skal de/vi føle en slags "kollektiv skyld"?

===

Som nordmann, føler du på samme vis "skyld" for Baneheia-drapene?

Det virker som om du er "lettere forvirret", for å si det pent!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skjønte jeg ikke.

Og samme kan det være.

Man kan konstatere at det er mye du ikke har forstått innen felt som rettssikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Etter hvert er jeg blitt lei av at folk bruker DOL som et forum for rasistisk propaganda. Kanskje det er noen som er enig med meg?

Rart at Webmaster ikke ordner opp her. Han/hun synes ellers å gjøre en god jobb.

Beste hilsen

Er det rasisme å komme med ren statistikk?. Tror ikke du vet hva rasisme er jeg...rasisme er hvis man misliker folk utelukket pga hudfarge/nasjonalitet osv. Jeg driter i hudfarge etc så lenge de kan oppføre seg...men det er jo det som er problemet. Utlendinger voldtar i snitt 13 ganger oftere enn nordmenn...skal man skyve det under teppet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Partipampen

Hei,

Nei, jeg samarbeider f. eks. ikke med stalinister, Pol Pot tilhengere, nazister, fascister, og lignende.

Jeg har heller ikke mye til overs for Frp'ere pga deres manglende respekt for individer.

Og hvis vi skal snakke om hvem det er som er "intolerante" her så bør du heller trekke frem Frp'eres holdninger ovenfor innvandrere, asylsøkere, utlendinger, muslimer osv.

Til ettertanke.

Med vennlig hilsen

Jeg trekker fram hva jeg vil, og nå var det din intoleranse jeg reagerte på. Blås i alle andre, tenk på hva du selv skriver: ingen forståelse, bare fordømmelse og kritikk.

En som ikke liker at det kommer masse utlendinger hit er et vanlig menneske. Å angripe en slik skaffer bare mer ved til bålet, mens å opplyse han vil skape mer forståelse. Aggresjon er ikke noen snavrei til forståelse, akkurat som å gi unger bank ikke er en snarvei till god oppdragelse. Bank gir bare frustrasjoner og mer problemer i andre rekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Man kan konstatere at det er mye du ikke har forstått innen felt som rettssikkerhet.

Og det vet du så mye mer om ?

Jeg vet godt forskjellen på en mistenkt og en dømt, bevis og indisier, rett og urett osv.

har jeg gitt indikasjoner på noe annet ?

Nå kommer sikkert mer av din nedlatende latterliggjøring og arroganse igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det rasisme å komme med ren statistikk?. Tror ikke du vet hva rasisme er jeg...rasisme er hvis man misliker folk utelukket pga hudfarge/nasjonalitet osv. Jeg driter i hudfarge etc så lenge de kan oppføre seg...men det er jo det som er problemet. Utlendinger voldtar i snitt 13 ganger oftere enn nordmenn...skal man skyve det under teppet?

For å snu på det du nevner:

Konkret HVA er det du mener man kan gjøre med det?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt noe om at fakta skal sensureres?

Ikke det?

====

Kan du forklare hvilken relevans det har for alle andre utlendinger i Norge at 2 utlendinger tilsynelatende har myrdet en eldre kvinne?

Skal de/vi føle en slags "kollektiv skyld"?

===

Som nordmann, føler du på samme vis "skyld" for Baneheia-drapene?

Det virker som om du er "lettere forvirret", for å si det pent!

Med vennlig hilsen

he..du vet like godt som meg at dette ikke er et engangstilfellet

Selvfølgelig skjer sånne ting blant opprinnelige nordmenn også, men hvis du ikke skjønte problemet, nemmelig at utlendinger er sterkt overrepresentert på drap/voldtekt/ran osv...at du synes at det er helt greit at utlendinger f.eks voldtar 13 ganger så ofte som oss nordmenn, og at det ikke er noe vits i å gjøre noe med får jo du mene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det vet du så mye mer om ?

Jeg vet godt forskjellen på en mistenkt og en dømt, bevis og indisier, rett og urett osv.

har jeg gitt indikasjoner på noe annet ?

Nå kommer sikkert mer av din nedlatende latterliggjøring og arroganse igjen.

Poenget er at man mistenkeliggjør og sverter alle "utlendinger" "innvandrere", "asylsøkere" "mørkhudete" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Etter hvert er jeg blitt lei av at folk bruker DOL som et forum for rasistisk propaganda. Kanskje det er noen som er enig med meg?

Rart at Webmaster ikke ordner opp her. Han/hun synes ellers å gjøre en god jobb.

Beste hilsen

Hørt om ytringsfrihet?

Hva er rasisme etter din oppfatning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he..du vet like godt som meg at dette ikke er et engangstilfellet

Selvfølgelig skjer sånne ting blant opprinnelige nordmenn også, men hvis du ikke skjønte problemet, nemmelig at utlendinger er sterkt overrepresentert på drap/voldtekt/ran osv...at du synes at det er helt greit at utlendinger f.eks voldtar 13 ganger så ofte som oss nordmenn, og at det ikke er noe vits i å gjøre noe med får jo du mene.....

Jeg har ikke påstått at det er noe "engangstilfelle"...

Men du har ikke besvart spørsmålene....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om ytringsfrihet?

Hva er rasisme etter din oppfatning?

Hei,

Ytringsfrihet er noe som gjelder i det offentlige rom. Man har like liten "rett" til å få noe publisert på DOL, som man har å få leserbrev publisert i Klassekampen/Aftenposten.

====

Rasisme er å tillegge bestemte "åndelige egenskaper" (som lojalitet/kriminalitet/intelligens, osv) til mennesker, basert på rase eller folkegruppe.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fremdeles ikke svart på spørsmålet om hvor du vil hen...

Greit - du kommer med bortforklaringer og svada, men du har fremdeles ikke svart på spørsmålet.

Med vennlig hilsen

Jeg kan kanskje svare...

Det mange/noen mener, er at mennesker som har fått opphold i Norge fordi de er flyktninger, bør prøve å holde sin sti ren, hvis ikke så kan de bli returnert

(jada, jeg vet at de fleste ødelegger passene sine slik at de ikke har noe hjemland, men som regel finner politiet ut av det)

Svenske utlendinger i Norge har vel omtrent samme kultur/menneskesyn/kvinnesyn som nordmenn.

En ting som forundrer meg, er at, i f.eks. Iran er det mennesker med holdninger som for nordmenn er uakseptable. Offentlige henrettelser, man kan slå barna sine, konene sine, kvinner har ikke stemmerett osv.

Når man så inviterer mennesker fra Iran til Norge, hvordan kan vi tro at disse holdningene legges igjen hjemme? Og, siden Norge er et mye bedre land å bo i enn f.eks. Iran (iflg Unesco) så må jo det bety at vi gjør det meste riktig her i landet, og at det er landene langt nede på lista som tar feil?

Så hvorfor beholde denne kulturen når man flytter hit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...