Gå til innhold

Nytt drap, nok engang utført av utlendinger..


pirko

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hei!

Så lenge disse "gode" nordmennene ikke vil ha jobbene, skal vi være sjeleglad for at vi har innvandring. Meg bekjent er det så å si ingen nordmenn som vil arbeide med renhold. Jeg er overbevist om at uten innvandring, stopper Norge.

Beste hilsen

Det er mulig, men syns du ikke 88000 ledige er mye ? Trenger vi enda fler ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 366
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    102

  • Ulv I Faarikaal

    57

  • soleil

    24

  • favn

    16

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kurt Kubein

Sør forteller gjerne andre hvor dårlige de er til å diskutere, men om noen skulle påpeke hans noe (...) mangelfulle ressoneringer, DA blir det jamring og "diskuter sak, ikke Sør". Ganske så patetisk.

Kanskje han har noen andre som feier for døra hans..

Jeg kan ikke kommentere dette, da jeg ikke har lest så mange av hans innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjensidig.

Spørsmålet var: "Regner du medlemmene i BootBoys for å være like "normale" som du påstår medlemmene i Frp er?"

Bemerk ordet "regner". Intet krav til inngående personlig vennskap.

Jeg kjenner selvsagt ingen i BootBoys.

Ser frem til at du svarer på størsmål, istedet for å bortforklare.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har faktisk sitti en kar i India fra Norge i fengsel i rundyt 5 år for hasjsmugling. Tror ikke det er lenge siden han kom hjem. Etter MYE om og men.

Hei,

Men mener du det er rettferdig at han "slapp unna" med en mildere straff (hvis han gjorde det) bare fordi han var nordmann?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre ikke bare et norskt fenomen. Du finner den samme tendensen i de fleste land i europa bla.

Ja, da er det jo greit.

Normenn er gremme på å kjøre i fylla når de er på ferie i andre land også.

Og vi kan vel ikke si de har noe med at vi kommer fra et krigsherjet land eller har blitt psykisk ustabile for allt vi har opplevd heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg kan ikke se at jeg har kritisert "norsk kultur" noe sted? Kan kan kanskje peke på innlegget?

====

Derimot kritiserer jeg DEG (som individ, ikke som "nordmann") for all den sure gallen og hatet du spyr frem i innlegg om muslimer osv her.

Det er IKKE en kritikk av "nordmenn"; det er en kritikk av dine innlegg.

Jeg trekker mine egne konklusjoner av det du skriver.

Kan ikke huske å ha hatet noen. Har jeg skrevet noe som kan tyde på det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Settes til å arbeide? Man kan da ikke tvinge noen til å arbeide?

Hvem skal isåfall settes i arbeid? Alle i familien? Kun mennene? Kun kvinnene? Bør de ikke kunne språket først?

Hei,

Ikke tvangsarbeide, men vi må slutte å se på innvandrere som "et problem", og heller se på dem som en ressurs.

Flere innvandrere enn "nordmenn" har utdannelse fra høyskole eller universitet.

De bør selvsagt få tilbud om intensiv norsk-opplæring, og hjelpes igang med arbeid/videre utdannelse.

Man gremmes hvis ikke Norge kan få noe positivt ut av så mange mennesker som kommer her og vil (de aller aller fleste) arbeide.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Partipampen

Spørsmålet var: "Regner du medlemmene i BootBoys for å være like "normale" som du påstår medlemmene i Frp er?"

Bemerk ordet "regner". Intet krav til inngående personlig vennskap.

Jeg kjenner selvsagt ingen i BootBoys.

Ser frem til at du svarer på størsmål, istedet for å bortforklare.

Med vennlig hilsen

Kan ikke svare på noe jeg ikke vet noe om.

Sør svarer heller ikke på spørsmål, så jeg er i godt selskap. Det kommer sikkert av at sør ikke vet noe om det det spørres om ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, jeg har aldri benektet at jeg har venner. Det er mitt frastøtende utseende som forhindrer kvinner i å kunne ha noe kjærlighetsforhold til meg.

Beste hilsen

OK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trekker mine egne konklusjoner av det du skriver.

Kan ikke huske å ha hatet noen. Har jeg skrevet noe som kan tyde på det ?

Dine konklusjoner rundt mitt forhold til Norge er feil.

Dine evinnelige sure oppstøt om muslimer og innvandrere kan neppe bortforklares.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Men vi snakket om "utlendinger", ikke bare flyktninger??

Uansett, poenget mitt var at man bør behandle folk "så likt som mulig" uavhengig av om de er "av utenlandsk opprinnelse" eller ei.

Med vennlig hilsen

Ja, det er greit det.

Men når en gruppe mennesker har et dårligere utgangspunkt på et område så blir det ofte kompensert for det.

For eksempel ekstra hjelp i skolen, fordeler ved jobbsøking, økonomiske og sosiale rettigheter.

Hva syns du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HEHEHEHee...

Sør forteller gjerne andre hvor dårlige de er til å diskutere, men om noen skulle påpeke hans noe (...) mangelfulle ressoneringer, DA blir det jamring og "diskuter sak, ikke Sør". Ganske så patetisk.

Kanskje han har noen andre som feier for døra hans..

Han må leie container !

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Dine konklusjoner rundt mitt forhold til Norge er feil.

Dine evinnelige sure oppstøt om muslimer og innvandrere kan neppe bortforklares.

Dine beskyldninger om jeg er medskyldig i mord er i hvertfall den beste du har dratt til nå !

La oss få mere slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke svare på noe jeg ikke vet noe om.

Sør svarer heller ikke på spørsmål, så jeg er i godt selskap. Det kommer sikkert av at sør ikke vet noe om det det spørres om ?

Det virker som om det er mye du ikke vet noe om....

====

Du skriver: "Hva har BootBoys med FrP å gjøre ?"

Begge er høyrefløy-organisasjoner, med høyt innslag av rasister/fremmedfientlige.

Men det er interessant å se at at du ikke kan se noen åpenbar forskjell mellom BootBoys og Frp. Det bekrefter jo mye.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Men mener du det er rettferdig at han "slapp unna" med en mildere straff (hvis han gjorde det) bare fordi han var nordmann?

Med vennlig hilsen

Det har jeg ikke tatt stilling til.

Men straffene i India og fengslene der er noe helt annet enn her.

Det skulle den tosken av en nordmannen ha tenkt på før han smugla hasj i Asia.

Men for hans families skyld så syns jeg det var bra at han ble overflytta.

Men jeg vil ikke generalisere dette noe videre. Har egentlig ikke dannet noen mening om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Partipampen

Det virker som om det er mye du ikke vet noe om....

====

Du skriver: "Hva har BootBoys med FrP å gjøre ?"

Begge er høyrefløy-organisasjoner, med høyt innslag av rasister/fremmedfientlige.

Men det er interessant å se at at du ikke kan se noen åpenbar forskjell mellom BootBoys og Frp. Det bekrefter jo mye.

Med vennlig hilsen

Sør er en underlig skrue.

Er det alltid slik ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er greit det.

Men når en gruppe mennesker har et dårligere utgangspunkt på et område så blir det ofte kompensert for det.

For eksempel ekstra hjelp i skolen, fordeler ved jobbsøking, økonomiske og sosiale rettigheter.

Hva syns du om det?

Hei,

I prinsippet liker jeg ikke diskriminering, verken positiv eller negativ. Jeg tror heller ikke de fleste innvandrere i Norge ønsker positiv diskriminering.

Spesielle hjelpetilbud burde være åpne for alle som trenger hjelp (enten det er snakk om norsk-undervisning, eller krise-psykiatri), og ikke bare for "innvandrere" osv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine beskyldninger om jeg er medskyldig i mord er i hvertfall den beste du har dratt til nå !

La oss få mere slikt.

Du er med på å hausse opp klimaet som lar slike grupper overleve.

Du spyr ut "hvor fælt vi nordmenn har det", og "det er innvandrerenes/muslimenes feil", på lik linje med at jødene fikk skylden for "hvor ille tyskerene hadde det" på 1930 tallet.

For å sitere Øverland: du "puster på hatet og ondskapens glør"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...