Gå til innhold

Nytt drap, nok engang utført av utlendinger..


pirko

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hvordan skal vi få ut Sør da?

Å faen. Kanskje han kan søke asyl i Pakistan ? Tror du han får like god behandling der som pakistanere får her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 366
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    102

  • Ulv I Faarikaal

    57

  • soleil

    24

  • favn

    16

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Foreløpig er det deg som møter verden med "aggresjon" mot innvandrere og muslimer.

De fleste innvandrere vil bare leve i fred, og slike som deg utgjør faktisk et større problem i hverdagen enn grupper som BootBoys!

Kom med flere slike, så kanskje jeg holder meg våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er en helt forståelig reaksjon på dine innlegg. Vi har lest dine sure løgnaktige oppgulp før.

Du avslørte deg selv da også.

Avslørt nå igjen ?

Hva er det du har funnet ut nå ?

Flere mord ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å faen. Kanskje han kan søke asyl i Pakistan ? Tror du han får like god behandling der som pakistanere får her ?

Så du mener at "pakistansk-standard" skal gjelde for norsk asyl-politikk.

Pakistan har, for øvrig, flere millioner flyktninger fra Afghanistan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med flere slike, så kanskje jeg holder meg våken.

Ja, faktisk. BootBoys kan knapt knytte lissene sine.

Folk som sprer hat og sur galle er et langt større problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslørt nå igjen ?

Hva er det du har funnet ut nå ?

Flere mord ?

Nei, bare mer hat og idioti fra din side. Du har tilsynelatende en endeløs kilde for slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, faktisk. BootBoys kan knapt knytte lissene sine.

Folk som sprer hat og sur galle er et langt større problem.

Sør sprer hat og intoleranse, men med sin egen vri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, bare mer hat og idioti fra din side. Du har tilsynelatende en endeløs kilde for slikt.

Kan ikke huske at jeg hater noen, men det vet sikkert sør bedre enn meg.

Har jeg skrevet noe som tyder på det ?

Jeg syns dette blir for mye personfokusering fra sør, og for lite sak. Det er ikke morsomt mer.

Nå legger jeg meg, og med min gode samvittighet sover jeg godt som vanlig, på tross av en strøm av beskyldninger og unyansert mobbing fra sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør sprer hat og intoleranse, men med sin egen vri.

Nei, jeg "sprer" det ikke. Jeg kritiserer DEG (som person og individ) for det hatet du sprer rundt deg mot totalt uskyldige personer.

Jeg gir deg litt av din egen medisin som du påtvinger tilfeldige andre.

At du ikke liker det bør kanskje være en indikasjon til deg at du bør revurdere trakrasseringen din av innvandrere/muslimer, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske at jeg hater noen, men det vet sikkert sør bedre enn meg.

Har jeg skrevet noe som tyder på det ?

Jeg syns dette blir for mye personfokusering fra sør, og for lite sak. Det er ikke morsomt mer.

Nå legger jeg meg, og med min gode samvittighet sover jeg godt som vanlig, på tross av en strøm av beskyldninger og unyansert mobbing fra sør.

Da håper vi på at du har oppnådd mer selvinnsikt imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er renspikka rasisme det dreier seg om da skal jeg være med å jage dem, men bekymring for sikkerheten, den manglende integreringen og landets totale framtid er ikke rasisme, det må tas alvorlig. Hvis de bekymrede blir møtt med aggresjon vil vi få kamp, og vi vet ikke hva det kan føre til.

Jeg vil si at den generaliseringen en del legger for dagen her ikke kan kalles annet enn reinspikka rasisme.

Du kan godt rope deg blå om integrering, poenget - og problemet, er at så lenge den etniske nordmann ikke ønsker utlendinger (les: mørkhudede/muslimer) i Norge så er det ikke gjennomførbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pyrom

Å fy f i helvete,hiv dem ut sier jeg!

Dette er noe og bryne seg på for sør som gjerne kunne skåret av seg kuken for og redde skinnet til en utlending! ;o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21500 (9%) straffereaksjoner i 2001 knyttet seg til personer uten norsk statsborgerskap. Fra før vet vi at gruppen "innvandrere" er overrepresentert i kriminalstatistikken.I denne gruppen er det også som kjent mange personer med norsk statsborgerskap. Man kan derfor anta at tallet blir enda "styggere" om man inkluderer denne gruppen i statestikken.

Det er to måter å lese statistikk på; Det ene er den Søriske måten - den andre er den signifikante måten.

Dersom vi for enkelhets skyld hevder at 10 prosent av alle grove kriminalsaker kan tilskrives personer med annen etnisk bakgrunn enn den norske, vil Sør hevde at 9 av 10 forbrytelser begås av nordmenn. En slik tolking kan forsvares rent matematisk, men den er dessverre pervertert siden den ikke korrigerer for den demografiske sammensetningen genrelt i den norske populasjonen. Dersom man gjør dette bør det være klart for alle og enhver, dvs alle som har vett nok til å ta problemet på alvor, at mennesker av ikke-norsk opprinnelse er overrepresentert i kriminalstatistikken. Din eksemplifisering med denne pillemissbrukeren av en buss-sjåfør er i beste fall en avart av sørisk retorikk som ikke bidrar til annet enn substansløst pjatt. (Jeg ser for ordens skyld at Sør blaffrer med Baneheiaeksemplet sitt lenger ned i tråden - som vanlig).

Konklusjon; pirko har en viss grunn til bekymring selv om innlegget ikke var av de mest nyanserte. Likevel; det er grunn til å ta pirko mer seriøst enn deg og Sør - i alle fall om vi vil kriminaliteten til livs.

Godt og velreflektert, Jacob!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flott innlegg!

21500 (9%) straffereaksjoner i 2001 knyttet seg til personer uten norsk statsborgerskap. Fra før vet vi at gruppen "innvandrere" er overrepresentert i kriminalstatistikken.I denne gruppen er det også som kjent mange personer med norsk statsborgerskap. Man kan derfor anta at tallet blir enda "styggere" om man inkluderer denne gruppen i statestikken.

Det er to måter å lese statistikk på; Det ene er den Søriske måten - den andre er den signifikante måten.

Dersom vi for enkelhets skyld hevder at 10 prosent av alle grove kriminalsaker kan tilskrives personer med annen etnisk bakgrunn enn den norske, vil Sør hevde at 9 av 10 forbrytelser begås av nordmenn. En slik tolking kan forsvares rent matematisk, men den er dessverre pervertert siden den ikke korrigerer for den demografiske sammensetningen genrelt i den norske populasjonen. Dersom man gjør dette bør det være klart for alle og enhver, dvs alle som har vett nok til å ta problemet på alvor, at mennesker av ikke-norsk opprinnelse er overrepresentert i kriminalstatistikken. Din eksemplifisering med denne pillemissbrukeren av en buss-sjåfør er i beste fall en avart av sørisk retorikk som ikke bidrar til annet enn substansløst pjatt. (Jeg ser for ordens skyld at Sør blaffrer med Baneheiaeksemplet sitt lenger ned i tråden - som vanlig).

Konklusjon; pirko har en viss grunn til bekymring selv om innlegget ikke var av de mest nyanserte. Likevel; det er grunn til å ta pirko mer seriøst enn deg og Sør - i alle fall om vi vil kriminaliteten til livs.

Likte innlegget ditt. Skal vedde på at sør ikke gir deg et skikkelig svar på innlegget ditt i og med det var så godt skrevet.

Han er som en plagsom mygg i debatter. Ikke fordi han er så saklig og faktaorientert... for det er han ikke. Men han gir aldri opp. Drar debatten langt ut i det usaklige og uendelige kun for at folk skal gi seg. Han sier han er gift? Stakkars kona som har en mann som sitter på internett 9 timer om dagen for å svare på innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sånn er det

Skjønner du ikke hva jeg mener, så sov litt på det.

God natt.

Sør har ikke tid til å sove. Han må jo oppfylle sin plikt med skrive innlegg på diskusjonsforum.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlepungen

Hei,

Shandy er ikke akkurat noen "utfordring" som motdebattant... :-)

Med vennlig hilsen

Ho er ingen utfordring sier du? Husk at din objektive mening nok ikke stemmer med hva vi andre mener her inne. I dette tilfellet her er jeg nok mer enig med henne enn med deg.

Jeg syns ofte at debatter du deltar i sporer av til å bli helt bak mål. Ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlepungen

Hei,

Shandy er ikke akkurat noen "utfordring" som motdebattant... :-)

Med vennlig hilsen

mente å skrive "objektiv" i forrige innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stoiker

21500 (9%) straffereaksjoner i 2001 knyttet seg til personer uten norsk statsborgerskap. Fra før vet vi at gruppen "innvandrere" er overrepresentert i kriminalstatistikken.I denne gruppen er det også som kjent mange personer med norsk statsborgerskap. Man kan derfor anta at tallet blir enda "styggere" om man inkluderer denne gruppen i statestikken.

Det er to måter å lese statistikk på; Det ene er den Søriske måten - den andre er den signifikante måten.

Dersom vi for enkelhets skyld hevder at 10 prosent av alle grove kriminalsaker kan tilskrives personer med annen etnisk bakgrunn enn den norske, vil Sør hevde at 9 av 10 forbrytelser begås av nordmenn. En slik tolking kan forsvares rent matematisk, men den er dessverre pervertert siden den ikke korrigerer for den demografiske sammensetningen genrelt i den norske populasjonen. Dersom man gjør dette bør det være klart for alle og enhver, dvs alle som har vett nok til å ta problemet på alvor, at mennesker av ikke-norsk opprinnelse er overrepresentert i kriminalstatistikken. Din eksemplifisering med denne pillemissbrukeren av en buss-sjåfør er i beste fall en avart av sørisk retorikk som ikke bidrar til annet enn substansløst pjatt. (Jeg ser for ordens skyld at Sør blaffrer med Baneheiaeksemplet sitt lenger ned i tråden - som vanlig).

Konklusjon; pirko har en viss grunn til bekymring selv om innlegget ikke var av de mest nyanserte. Likevel; det er grunn til å ta pirko mer seriøst enn deg og Sør - i alle fall om vi vil kriminaliteten til livs.

Er det noen grupper som er overrepresenterte i volds- og incestproblematikken - er det trøndere, sørlendinger, nordlendinger eller østlendinger, tro? Jeg bare spør - hvilken befolkningsgruppe er den verste? Selv er jeg både trønder, sørlending og nå bosatt på østlandet - skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stoiker

Og den geniale opplysningen om at de "snakket utenlandsk" da.... hva synes folket om den?

Har sitti her i flere timer og grubla på hvor folk snakker "utenlandsk" jeg.....

:-P

En venn av meg ble tauet inn som mistenkt i en skrekkelig mordsak. Han ble beskrevet som utlending, fordi han snakket utenlandsk. Han er født og oppvokst på Sørlandet...slik er det med folks språkøre! Uskyldig var han, også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stoiker

Enda bedre: få sendt hjem de 19000 lykkejegerne vi har i landet. De tapper oss for 6-8 mrd i år, penger som kunne vært brukt til nødhjelp, men som nå går i lomma på alle profitørene, eller bare rett ut vinduet.

Er du klar over hvor mange skattekroner som betales av innvandrere? Tror nok de gir mer enn de får, ja!

Dessuten, det er ikke sikkert bestemora di ville fått sykehjemsplass og pleie, dersom vi ikke hadde hatt alle innvandrerne her. Ikke ville du fått buss eller taxi til sykehjemmet, heller, om vi ikke hadde sjåfører med innvandrerbakgrunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...