Gå til innhold

Nytt drap, nok engang utført av utlendinger..


pirko

Anbefalte innlegg

Gjest Kurt Kubein

Hei,

Shandy er ikke akkurat noen "utfordring" som motdebattant... :-)

Med vennlig hilsen

Hei!

Jeg støtter deg i ditt syn på rettssikkerheten, bare så det er sagt.

Men du.. Jeg mener at du ikke bør skrive noe sånt som at "Shandy er ikke akkurat noen "utfordring" som motdebattant". Du bør rett og slett holde deg for god til dette.

Med respektfull og vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 366
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    102

  • Ulv I Faarikaal

    57

  • soleil

    24

  • favn

    16

Mest aktive i denne tråden

Hei!

Jeg støtter deg i ditt syn på rettssikkerheten, bare så det er sagt.

Men du.. Jeg mener at du ikke bør skrive noe sånt som at "Shandy er ikke akkurat noen "utfordring" som motdebattant". Du bør rett og slett holde deg for god til dette.

Med respektfull og vennlig hilsen

Hei,

Jeg er enig i det, men så har Shandy drevet på på den måten i mange tråder nå...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvordan tror du nazistene kom til makten i Tyskland?

Hvor mange var det av dem i begynnelsen?

Hvor mange "respektable borgere" tror du det var som spredde hat om jødene, på samme måte som du sprer hat-historier om muslimer?

Nazistene hadde aldri kommet til makten uten "de respektable borgerene"...

Og BootBoys er blitt så jævlig mange på 50 år ? Det er bare en liten forhutla gjeng som alle skuler på.

Hehe, dette blir morsommere og morsommere.

Underlig at ikke nordmenn som folk tiltaler deg,

betyr Norge ingenting for deg ? Norsk kultur er bare dritt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Men aviser skriver "av utenlandsk opprinnelse" selv om krekene det er snakk om sitter i fengsel for lengst, og i tillegg er norske statsborgere som aldri har vært lengre enn til Svinesund...

Med vennlig hilsen

Svinesund, ja, der kan nordmenn virkelig oppføre seg :o)

Nordmenn på fylla i Sverige og Syden (det store landet i sør) er virkelig flaut og patetisk. Og det sier jeg helt uten å stigmatisere verken meg selv eller andre etnisk norske, håper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en underlig sammenligning, men jeg vet ingenting om dem. Kanskje du kjenner dem bedre ?

Interessant at du ikke vil svare på spørsmål...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jeg mener man skal behandle innvandrere akkurat som "vanlige borgere", istedet for å se på dem som "problemer".

Jeg er enig i at man skal ha behandling for "traumatiserte", men det skal selvsagt være enten de er innvandrere eller nordmenn.

===

Ditt poeng om "arbeidsplasser i et bestemt område" forstår jeg ikke. Vi skal da vel ikke ha "reiseforbud" for utlendinger. De må vel, akkurat som nordmenn, få bosette seg hvor de vil?

Med vennlig hilsen

Flyktninger kan ikke bosette seg der de vil, nei. Kommunene får støtte for dem fra staten. Kan de fø seg selv er det nok en annen sak.

I dag er det ikke gode nok psykiatriske tilbud for utenlandske og innvandrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Kubein

he..du vet like godt som meg at dette ikke er et engangstilfellet

Selvfølgelig skjer sånne ting blant opprinnelige nordmenn også, men hvis du ikke skjønte problemet, nemmelig at utlendinger er sterkt overrepresentert på drap/voldtekt/ran osv...at du synes at det er helt greit at utlendinger f.eks voldtar 13 ganger så ofte som oss nordmenn, og at det ikke er noe vits i å gjøre noe med får jo du mene.....

Du har helt rett i at mennesker med oppholdstillatelse i Norge er overrepresentert på rans- og voldtektsstatistikken. Derimot kan jeg ikke huske å ha lagt merke til det samme hva drapsstatistikken angår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*imponert*

Etter å ha sett "resultatene" av misbruk, voldtekt og diverse overgrep er jeg ikke så forståelsesfull mer.

Derimot er jeg meget observant på ikke å gi Per skylden for det Pål har gjort.

Med vennlig hilsen

Å ja.

*gjesp*

Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Særlig, med 88000 arbeidsldige og ingen jobber. Det eneste vi mangler er ulike fagfolk til å ta seg av asylsøkere, og det fins ikke.

Hei!

Så lenge disse "gode" nordmennene ikke vil ha jobbene, skal vi være sjeleglad for at vi har innvandring. Meg bekjent er det så å si ingen nordmenn som vil arbeide med renhold. Jeg er overbevist om at uten innvandring, stopper Norge.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og BootBoys er blitt så jævlig mange på 50 år ? Det er bare en liten forhutla gjeng som alle skuler på.

Hehe, dette blir morsommere og morsommere.

Underlig at ikke nordmenn som folk tiltaler deg,

betyr Norge ingenting for deg ? Norsk kultur er bare dritt ?

Jeg kan ikke se at jeg har kritisert "norsk kultur" noe sted? Kan kan kanskje peke på innlegget?

====

Derimot kritiserer jeg DEG (som individ, ikke som "nordmann") for all den sure gallen og hatet du spyr frem i innlegg om muslimer osv her.

Det er IKKE en kritikk av "nordmenn"; det er en kritikk av dine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Og ledig jobb til meg?

Jeg tror sosionomer måtte gå også. Men de sosionomene jeg har hatt på tomannshånd har ikke vært så hippe på å begynne på Grunerløkka, Grønland eller Holmlia ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

"men at man "automatisk" sier at en kriminell utlending er kriminell fordi han/hun er utlending. Det blir for enkelt. Synes jeg."

Selvfølgelig er det for enkelt.

Men da er vi enige -- om det. Og selv om menn topper kriminalstatistikker, er det nok en fordel at en mann ikke blir stemplet som mer kriminell enn en kvinne -- bare fordi han er mann. Man er juridisk sett uskyldig til det motsatte er bevist. Ikke sant?

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen er mistenkt i saken, ingen er pågrepet i saken, ingen er siktet i saken og heller ingen er dømt i saken.

Det er trist, pirko, men du har ikke evne til å lese en nyhetsmelding og gjengi den i nærheten av hva som er korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyktninger kan ikke bosette seg der de vil, nei. Kommunene får støtte for dem fra staten. Kan de fø seg selv er det nok en annen sak.

I dag er det ikke gode nok psykiatriske tilbud for utenlandske og innvandrere.

Hei,

Men vi snakket om "utlendinger", ikke bare flyktninger??

Uansett, poenget mitt var at man bør behandle folk "så likt som mulig" uavhengig av om de er "av utenlandsk opprinnelse" eller ei.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hetta

Hei!

Jeg støtter deg i ditt syn på rettssikkerheten, bare så det er sagt.

Men du.. Jeg mener at du ikke bør skrive noe sånt som at "Shandy er ikke akkurat noen "utfordring" som motdebattant". Du bør rett og slett holde deg for god til dette.

Med respektfull og vennlig hilsen

Sør forteller gjerne andre hvor dårlige de er til å diskutere, men om noen skulle påpeke hans noe (...) mangelfulle ressoneringer, DA blir det jamring og "diskuter sak, ikke Sør". Ganske så patetisk.

Kanskje han har noen andre som feier for døra hans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør forteller gjerne andre hvor dårlige de er til å diskutere, men om noen skulle påpeke hans noe (...) mangelfulle ressoneringer, DA blir det jamring og "diskuter sak, ikke Sør". Ganske så patetisk.

Kanskje han har noen andre som feier for døra hans..

Hei,

Jeg har selvsagt ansatt et par lømler til å feie for døren min. Det er, som kjent, slike ting man har folk til.

:-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...