Gå til innhold

Nytt drap, nok engang utført av utlendinger..


pirko

Anbefalte innlegg

Men litt teit er det at vi i tillegg må sette dustene i norske fengsler. Send de til sitt land for å sone straffen.

Hvorfor er det "teit" at de skal i norske fengsler?

Hvis en nordmann gjør noe kriminelt i USA kommer han i fengsel i USA.

Disse krekene har forbrutt seg mot norsk lov - derfor skal de selvsagt straffes her - akkurat på lik linje med nordmenn som har begått lignende forbrytelser.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 366
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    102

  • Ulv I Faarikaal

    57

  • soleil

    24

  • favn

    16

Mest aktive i denne tråden

Hei,

Kun *etter* Svinesund?

Jeg trodde du begynte "med omgående virkning" i lokalområdene også..??

*skuffet*

Med vennlig hilsen

Det er ingen igjen her.

:djevelsk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synes nå jeg da

Hvorfor er det "teit" at de skal i norske fengsler?

Hvis en nordmann gjør noe kriminelt i USA kommer han i fengsel i USA.

Disse krekene har forbrutt seg mot norsk lov - derfor skal de selvsagt straffes her - akkurat på lik linje med nordmenn som har begått lignende forbrytelser.

Med vennlig hilsen

For noe tull. Vi har lange nok fengselskøer her i landet, så vi trenger ikke flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen igjen her.

:djevelsk:

Stakkars!

For å sitere Leonard Cohen: "It's lonely here - there is no-one left to torture..."

Kan du ikke besøke lokal-lagene til Frp? Da vil du gjøre en stor tjeneste for menneskeheten?

*pjaktisk*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars!

For å sitere Leonard Cohen: "It's lonely here - there is no-one left to torture..."

Kan du ikke besøke lokal-lagene til Frp? Da vil du gjøre en stor tjeneste for menneskeheten?

*pjaktisk*

Med vennlig hilsen

Tja, sponser du en ferjebillett til Os? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Etterlyst: To kriminelle krek. 1,75 høye, jeans, lukter hvitløk."

;-)

Med vennlig hilsen

IIIIIIIIIIIIIK!!!!

Jeg er etterlyst!!!!

=8O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, sponser du en ferjebillett til Os? ;)

Dersom du garanterer resultater, skal jeg saktens betale drosje! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIIIIIIIIIIK!!!!

Jeg er etterlyst!!!!

=8O

"Bemerk: De etterlyste er i besittelse av tykke lepper, og mistenkes for å ha krøllet svart hår."

*fortsetter*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Farlige Fiffus

Og den geniale opplysningen om at de "snakket utenlandsk" da.... hva synes folket om den?

Har sitti her i flere timer og grubla på hvor folk snakker "utenlandsk" jeg.....

:-P

"Og den geniale opplysningen om at de "snakket utenlandsk" da.... hva synes folket om den?"

Den illustrerer fremmedfrykten som preger de menneskene som bor i området, og er som sådan lite å le av.

Dessuten er det vel fortsatt (?) flere norsktalende enn utenlandsktalende i Haugesund. Dermed blir det for politiet enklere å komme i kontakt med relevante vitner når de går ut med et slikt utsagnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Farlige Fiffus

Hei!

Etter hvert er jeg blitt lei av at folk bruker DOL som et forum for rasistisk propaganda. Kanskje det er noen som er enig med meg?

Rart at Webmaster ikke ordner opp her. Han/hun synes ellers å gjøre en god jobb.

Beste hilsen

Ja, vi trenger mer sensur, her er alt for høyt under taket!

Tenk - man siterer VG på DOL. Fy skamme seg!

Dersom du fant Pirkos innlegg rasistisk, foreslår jeg at du leser innlegget en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Og den geniale opplysningen om at de "snakket utenlandsk" da.... hva synes folket om den?"

Den illustrerer fremmedfrykten som preger de menneskene som bor i området, og er som sådan lite å le av.

Dessuten er det vel fortsatt (?) flere norsktalende enn utenlandsktalende i Haugesund. Dermed blir det for politiet enklere å komme i kontakt med relevante vitner når de går ut med et slikt utsagnt.

Tror ikke du fattet poenget....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi trenger mer sensur, her er alt for høyt under taket!

Tenk - man siterer VG på DOL. Fy skamme seg!

Dersom du fant Pirkos innlegg rasistisk, foreslår jeg at du leser innlegget en gang til.

Kanskje du heller kan redegjøre for hva relevansen av at de skal være "utlendinger" er?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Partipampen

Stakkars!

For å sitere Leonard Cohen: "It's lonely here - there is no-one left to torture..."

Kan du ikke besøke lokal-lagene til Frp? Da vil du gjøre en stor tjeneste for menneskeheten?

*pjaktisk*

Med vennlig hilsen

FrP'er er ikke mennesker, det har sør bestemt, derfor kommer de under dyrevernloven. Man kan avlive dyr, bare man gjør det humant. Og ikke graver dem ned nær drikkevennskilder.

Hitler gjorde det samme, han hadde bare litt andre oppfatninger om hvem som var mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bemerk: De etterlyste er i besittelse av tykke lepper, og mistenkes for å ha krøllet svart hår."

*fortsetter*

Med vennlig hilsen

Ahhhhh..... da er det ikke meg :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Farlige Fiffus

Sammenligningen holder i massevis. Du skal ikke bevege deg mange kilometer før DU selv er en "utlending"!

Pirkos innlegg er så dumt at det er ufrivillig morsomt!

Med vennlig hilsen

Siden du latterliggjør Pirkos innlegg på den måten, kan det virke som om du ikke synes det er et problem at en uforholdsmessig stor andel av alvorlige forbrytelser her i landet begås av mennesker uten norsk statsborgerskap.

Da synes du vel heller ikke det er noe poeng i å finne årsakene til dette, eller legge forholdene bedre til rette for integrering av utlendinger i norge slik at vi slipper disse situasjonene.

Eller er det kanskje slik at du bare synes det er gøy å latterliggjøre andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piss åff keik, Sør. :)

Selvsagt.

De utgjør dog neppe det lokale "intlegentsia" uansett, så en tegning er sikkert nok.

(Ikke skriv - man kan ikke regne med de kan lese og skrive!)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...