Gå til innhold

Sosialrapporten sendt BUFA!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære Kinesermor :o)). Det var jammen på tide !!!! :)

Håper resten går raskt og greit da. Jeg har teflonhjerne, og husker ikke om vi fikk brev fra BUFA om at de hadde fått søknaden.... *s*. Men det er det sikkert noen andre her som kan svare på. Jeg ville bare ønske dere lykke-lykke til videre !!!

Klem fra

ut mot havet

Gratulerer!!

Joda, dere får brev med datoen dere er registrert med i Bufa.

De skriver også hvor lang tid de regner med å bruke.

Vi er registrert 22.juni, og de regnet med 3mnd. behandlingstid.

Lykke til videre!!

mener du 22 mai?

-da ligger vi HELT likt.....

Annonse

Så bra. Vi har også fått sendt vår sosialrapport. Etter 4 hjemmebesøk vi begynte i begynnelsen av februar og søknaden ble registrert i BUFA 2 juni, ting tar tid. Og vi hadde fått et gammelt søknadsskjema om adopsjon så dette måtte fylles ut på nytt, uff a meg skal ikke være lett.

ut mot havet

Ja, reg.datoen vår hos BUFA er 22.mai.

Moro å være HEEELT likt a gitt!!!

Lykke til til oss!!

.....tenkte nok"tåken" hadde lagt seg rundt deg også.....

Er ofte jeg ikke henger med i svingene...tenk så spennende dette blir... Har fått aldeles strikkedilla, så får håpe det passer en vinter...-(ikke sommer), for alt er i ull...

Gleder meg til å følges ad med deg.

Brasilmamma..

.....tenkte nok"tåken" hadde lagt seg rundt deg også.....

Er ofte jeg ikke henger med i svingene...tenk så spennende dette blir... Har fått aldeles strikkedilla, så får håpe det passer en vinter...-(ikke sommer), for alt er i ull...

Gleder meg til å følges ad med deg.

Hmmm...ja, tydelig er jeg allerede i tåka...så ikke før nå at jeg hadde skrevet 22.JUNI... hehe..er ikke så greit gitt (c: dette blir moro!!

Så bra. Vi har også fått sendt vår sosialrapport. Etter 4 hjemmebesøk vi begynte i begynnelsen av februar og søknaden ble registrert i BUFA 2 juni, ting tar tid. Og vi hadde fått et gammelt søknadsskjema om adopsjon så dette måtte fylles ut på nytt, uff a meg skal ikke være lett.

Hei!

Ser at dere har registreringsdato i BUFA den 2.juni. Vi har den 4.juni, så da er vi nokså likt... Blir en spennende tid fremover.

Hvilket land skal dere adoptere fra? Vi er i gang med vår 2.adopsjon, også denne gangen fra Colombia.

Lykke til videre!

Hilsen

Hei!

Ser at dere har registreringsdato i BUFA den 2.juni. Vi har den 4.juni, så da er vi nokså likt... Blir en spennende tid fremover.

Hvilket land skal dere adoptere fra? Vi er i gang med vår 2.adopsjon, også denne gangen fra Colombia.

Lykke til videre!

Hilsen

Vi har også valgt Columbia. Dette blir spennende fremover - vi får følge med på hverandre. Vi adopterer for første gang så alt er nytt for oss. Men vi har en egenfødt gutt på 4 år fra før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...