Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har nå akkurat passert 4 mnd. siden papirene ble sendt

til ICBF, Colombia, og venter fortsatt på godkjenningen derfra.

Hvis ikke den kommer denne uka, tror jeg jeg kjøper meg ny postkasse for å se om det er der feilen ligger!!!

Holder snart ikke ut ventinga, og er nå redd for at dette året også går uten familieforøkelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109329-n%C3%A5-b%C3%B8r-vi-snart-h%C3%B8re-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Olga!

Huff, dette går tregt for dere. Håper dere får godkjenningen snart!! Skjønner godt at dere begynner å bli utålmodige. Selv har vi hatt papirene i Colombia i snart to mnd, og jeg har allerede begynt å sjekke postkassen litt ekstra godt. Prøver å si til meg selv at jeg må være tålmodig og at det ennå kan ta et par måneder til, men spenningen ligger der uansett.

Krysser fingrene for at dere snart hører noe.

Venteklem fra

Hei Olga!

Huff, dette går tregt for dere. Håper dere får godkjenningen snart!! Skjønner godt at dere begynner å bli utålmodige. Selv har vi hatt papirene i Colombia i snart to mnd, og jeg har allerede begynt å sjekke postkassen litt ekstra godt. Prøver å si til meg selv at jeg må være tålmodig og at det ennå kan ta et par måneder til, men spenningen ligger der uansett.

Venteklem fra

Hei.

Hos oss tok det også lang tid vi sendte papirene våre august 02 og ble godkjente des.02 så jeg tror nok at dere får den snart. Vi venter fortsatt på distrikt. Jeg sjekk postkassen hver dag akkurat som du. Kanskje vi skulle kjøpe ny

postkasse........!!

Lykke til videre.

Gjest snart tre?

Om noen dager har vi også ventet på godkjenning fra ICBF i fire måneder, og jeg har inntrykk av at det er flere her på forumet som har ventet like lenge/lenger.

Det er en fattig trøst at vi er flere i samme båt. Jeg og mannen min prøver så godt vi kan å tenke på andre ting, for denne ventingen går oss snart på nervene.

Jeg prøver å forsone meg med at det antakelig ikke blir noe barn i familien denne julen heller. På den annen side: det siste halve året har gått utrolig fort. Og de neste seks månedene vil forhåpentligvis gå like raskt.

Nå reiser vi snart på ferie hvor vi bl.a. skal besøke vennepar med småbarn. Det hadde vært hyggelig å kunne ha noe konkret å melde om egen familieforøkelse...

Men kanskje vi får godkjenning og distrikt i samme slengen? Det er visst noen her på forumet som har fått det.

Relativt optimistisk hilsen fra...

beauty1365380442

Heisann Olga

Ja no e det på tide at dokker får nokka glameldinga i postkassa!!! Vi e litt utålmodig, vi og.....enda vi ikke har venta fullt 4 mnd. enda. Hadde ikke vært dumt med både godkjenning og distrikt i samme slengen, eller??

Vel, vi prøve å si til oss sjøl at det neppe blir å skje nokka familieforøkelse på den her sia av nyttår...(men eg må jo innrømme at eg krysse fingra og tær for at ting skal skje fortar)

Håpe postkassa dokkers ( og mange andre sine) snur godsia til, og gir oss den posten vi vil ha:-)

Vennlig hilsen

Hei Olga!

Venteklem fra

Hei Olga!

Samme her, jeg venter og venter hver dag. Vi sendte papirene i slutten av jan og hadde håpet vi hadde godkjenningen til 17. mai, men den gang ei. Det er godt å se at det ikke er bare oss som venter, men nå må det komme snart. Vi hadde håper å få dra i september, men nå ser det ikke ut for at vi får dra før etter jul!!!!!!

Vente hilsen fra

Annonse

Vi har også ventet i over 4 mnd, og vi er drittlei.

Det hjelper ikke å bytte postkasse, jeg har prøvd det.

Det er helt sant, men kanskje det var av litt andre årsaker da.

Vi får nok bare holde ut alle sammen, målet finnes der fremme. Det er bare så forbaska vanskelig å få øye på det.

Jeg skal bli mor før jul, det har jeg bestemt, så det så.

De må vel snart begynne å røre på seg i Col., skal vi gi dem et fellesspark bak???

En utålmodig klem fra

Lengsel1365380312

Hei, Olga og alle dere andre!

Jeg henger meg med på denne tråden!! For utålmodig er det lett å bli i denne ventetiden!

Vi har hatt papirene i Col i 3,5 måned, og jeg forstår ikke HVOR utålmodig jeg blir når tiden passerer 4 måneder!!!

Vi reiser på 3 ukers ferie til helgen, og jeg skulle ønske vi fikk høre noe før den tid, men det er nok vel optimistisk!?

Vi får holde hverandre med selskap!

Venteklem fra

Hei.

Hos oss tok det også lang tid vi sendte papirene våre august 02 og ble godkjente des.02 så jeg tror nok at dere får den snart. Vi venter fortsatt på distrikt. Jeg sjekk postkassen hver dag akkurat som du. Kanskje vi skulle kjøpe ny

postkasse........!!

Lykke til videre.

Tusen takk for alle trøstesvar.

Det er tross alt greit å vite at vi er flere som er i samme båt. Jeg krysser fingre og tær på at denne uka får alle brev om godkjenning!! Så det så!

Hei, Olga og alle dere andre!

Jeg henger meg med på denne tråden!! For utålmodig er det lett å bli i denne ventetiden!

Vi har hatt papirene i Col i 3,5 måned, og jeg forstår ikke HVOR utålmodig jeg blir når tiden passerer 4 måneder!!!

Vi reiser på 3 ukers ferie til helgen, og jeg skulle ønske vi fikk høre noe før den tid, men det er nok vel optimistisk!?

Vi får holde hverandre med selskap!

Venteklem fra

Dere har sikkert hørt noe etter ferien om dere ikke hører noe før. Når det gjelder søkermassen til Colombia nå så mener jeg å ha hørt at det har dobblet seg siden i fjor.. Dette på virker sikkert ventetiden.

Jeg krysser fingre for at dere hører noe snart!

Skal dere omadressere post, eller be familie hente inn posten? Da kan evt. fam, se etter brevet fra AF for dere mens dere er på ferie og fått gitt dere beskjed!

Vi mailes sikkert før dere reiser :-)

Venteklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...