Gjest beriket Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hei til dere igjen! Lederne av UNICEF og PLAN har et innlegg om fødselsattest i Aftenposten i dag. De skriver, slik jeg tidligere var inne på her på DOL: "Barn som ikke er registert (med fødselsattest), blir usynlige for samfunnet. De mangler grunnleggendebeskyttelse mot utnyttelse og utbygging og blir lett ofre for samvittighetsløs handel med barn,........ og ulovlig adopsjon." Man må lure på hvorfor BUFA ikke har opplysninger om så mange av de utenlandsfødte adopterte. Kan det være en følge av handel med barn og/eller ulovlig adopsjon? Jeg tenker i alle fall mitt, men kan forstå at adoptanter kanskje ikke er så opptatt av dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i prosessen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det er tydelig for flere av oss at Beriket er identisk med Morten, som har vært her flere ganger tidligere med mye feilinformasjon og med påfølgende konfliktskaping. Han har flere ganger blitt utestengt av DOL. Vi som har vært her en stund, kjenner godt til hans metoder. Oppfordrer derfor alle her til rett og slett å unngå å svare på innleggende hans, for ikke å oppmuntre ham til å bli værende her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beriket Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det er tydelig for flere av oss at Beriket er identisk med Morten, som har vært her flere ganger tidligere med mye feilinformasjon og med påfølgende konfliktskaping. Han har flere ganger blitt utestengt av DOL. Vi som har vært her en stund, kjenner godt til hans metoder. Oppfordrer derfor alle her til rett og slett å unngå å svare på innleggende hans, for ikke å oppmuntre ham til å bli værende her. Hei du! I følge min fødselsattest, er du på ville veier, men så har du vel neppe sett den. *ler* Liker ikke at du forsøker å adoptere meg som din "Morten". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Lovinda Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det er dypt tragisk at din usikkerhet i forhold til din egen adopsjonen tydeligvis har fått deg inn i et spor du ikke greier komme ut av! Du maler om og om igjen om det samme. Kan du ikke bare ta en telefon til BUFA og få en oppdatering på hvordan din adopsjon ble gjennomført hvis du er så usikker? BUFA vet alt om hvordan adopsjoner i Norge foregår og kan nok helt sikkert berolige deg. Hva med dine adoptivbarn, er du bekymret for dem også? Det virker jo som om de ikke er adoptert via vanlige kanaler i Norge ut fra innlegg du tidligere har skrevet her. BUFA kan nok helt sikkert informere deg og forklare deg lovgivningen du tydeligvis ikke skjønner (viser til dine tidligere misforståelser angående adopsjonsloven). Jeg kjenner flere adopterte, alle disse har en fødselsattest fra fødelandet - og alle disse har en fødselsattest de fikk ved registrering etter ankomst i Norge. Dermed er ikke disse ikke-eksisterende, statsløse mennesker uten rettigheter. For fullt ut å skjønne legitimiteten av adopsjonene fra de enkelte land må du nok sette deg inn i hvert enkelt lands lover angående registrering. Kanskje mange barn rett og slett blir adoptert bort for å unngå at de skal bli ikke-eksisterende rettsløse mennesker i fødelandet? (Hittebarn uten kjent bakgrunn f.eks). Jeg skjønner du er bekymret, at dette er noe du ikke greier legge vekk. Men jeg vil også du skal skjønne at barna til de som frekventerer dette forumet ikke kommer inn under den kategorien hvor din dype bekymring ligger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Med kinabarn i hjertet Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det er dypt tragisk at din usikkerhet i forhold til din egen adopsjonen tydeligvis har fått deg inn i et spor du ikke greier komme ut av! Du maler om og om igjen om det samme. Kan du ikke bare ta en telefon til BUFA og få en oppdatering på hvordan din adopsjon ble gjennomført hvis du er så usikker? BUFA vet alt om hvordan adopsjoner i Norge foregår og kan nok helt sikkert berolige deg. Hva med dine adoptivbarn, er du bekymret for dem også? Det virker jo som om de ikke er adoptert via vanlige kanaler i Norge ut fra innlegg du tidligere har skrevet her. BUFA kan nok helt sikkert informere deg og forklare deg lovgivningen du tydeligvis ikke skjønner (viser til dine tidligere misforståelser angående adopsjonsloven). Jeg kjenner flere adopterte, alle disse har en fødselsattest fra fødelandet - og alle disse har en fødselsattest de fikk ved registrering etter ankomst i Norge. Dermed er ikke disse ikke-eksisterende, statsløse mennesker uten rettigheter. For fullt ut å skjønne legitimiteten av adopsjonene fra de enkelte land må du nok sette deg inn i hvert enkelt lands lover angående registrering. Kanskje mange barn rett og slett blir adoptert bort for å unngå at de skal bli ikke-eksisterende rettsløse mennesker i fødelandet? (Hittebarn uten kjent bakgrunn f.eks). Jeg skjønner du er bekymret, at dette er noe du ikke greier legge vekk. Men jeg vil også du skal skjønne at barna til de som frekventerer dette forumet ikke kommer inn under den kategorien hvor din dype bekymring ligger. . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beriket Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det er dypt tragisk at din usikkerhet i forhold til din egen adopsjonen tydeligvis har fått deg inn i et spor du ikke greier komme ut av! Du maler om og om igjen om det samme. Kan du ikke bare ta en telefon til BUFA og få en oppdatering på hvordan din adopsjon ble gjennomført hvis du er så usikker? BUFA vet alt om hvordan adopsjoner i Norge foregår og kan nok helt sikkert berolige deg. Hva med dine adoptivbarn, er du bekymret for dem også? Det virker jo som om de ikke er adoptert via vanlige kanaler i Norge ut fra innlegg du tidligere har skrevet her. BUFA kan nok helt sikkert informere deg og forklare deg lovgivningen du tydeligvis ikke skjønner (viser til dine tidligere misforståelser angående adopsjonsloven). Jeg kjenner flere adopterte, alle disse har en fødselsattest fra fødelandet - og alle disse har en fødselsattest de fikk ved registrering etter ankomst i Norge. Dermed er ikke disse ikke-eksisterende, statsløse mennesker uten rettigheter. For fullt ut å skjønne legitimiteten av adopsjonene fra de enkelte land må du nok sette deg inn i hvert enkelt lands lover angående registrering. Kanskje mange barn rett og slett blir adoptert bort for å unngå at de skal bli ikke-eksisterende rettsløse mennesker i fødelandet? (Hittebarn uten kjent bakgrunn f.eks). Jeg skjønner du er bekymret, at dette er noe du ikke greier legge vekk. Men jeg vil også du skal skjønne at barna til de som frekventerer dette forumet ikke kommer inn under den kategorien hvor din dype bekymring ligger. God kveld Anna Lovinda. Skjønner ikke helt hva du har hektet deg opp i, men kanskje at jeg som ung adoptert var meget usikker på min adopsjon og hva den ville føre med seg. For å oppnå trygghet, skaffet jeg meg viten for å være 100% trygg på min adopsjon. Jeg vet 1000 ganger mer om min adopsjon enn alle andre - BUFA inkludert. Tenker jeg etter, vet jeg nok mye mer enn mine a-foreldre og opprinnelige foreldre til sammen! Herlig! Om du ikke forstår betydningen av opprinnelig fødselsattest slik lederne av UNICEF og PLAN presenterer i dagens Aftenposten, kan jeg selvsagt ikke gjøre det bedre enn dem her på DOL. Jeg slet lenge med å fremskaffe ekte og anerkjennbare fødselsattester til mine adoptivbarn, som de har den dag i dag og hvor mitt navn selvsagt ikke står oppført. Det samme gjaldt en ekte dødsattest på disses opprinnelige far. Begge deler for å sikre barna en lovlig og gyldig adopsjon. Om jeg ikke hadde gjort det, ville jeg alltid siden vært bekymret for adopsjonen ville bli kjent død og maktesløs - og jeg ville blitt bekymret for barnas tanker om dette når de ble større. Barna ble selvsagt adoptert uten bruk av norske eller utenlandske formidlere, så derfor skjønner jeg ikke hva du mener med trekke frem "vanlige kanaler i Norge". Jeg trodde i min naivitet at trygge adopsjoner og trygghet adopsjonsforhold var et mål for alle her, men kan kanskje tatt feil...... Mener med dette å ha svart deg fullt ut, og håper du er tilfreds med det - i det minste. Vennlig hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Lovinda Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 God kveld Anna Lovinda. Skjønner ikke helt hva du har hektet deg opp i, men kanskje at jeg som ung adoptert var meget usikker på min adopsjon og hva den ville føre med seg. For å oppnå trygghet, skaffet jeg meg viten for å være 100% trygg på min adopsjon. Jeg vet 1000 ganger mer om min adopsjon enn alle andre - BUFA inkludert. Tenker jeg etter, vet jeg nok mye mer enn mine a-foreldre og opprinnelige foreldre til sammen! Herlig! Om du ikke forstår betydningen av opprinnelig fødselsattest slik lederne av UNICEF og PLAN presenterer i dagens Aftenposten, kan jeg selvsagt ikke gjøre det bedre enn dem her på DOL. Jeg slet lenge med å fremskaffe ekte og anerkjennbare fødselsattester til mine adoptivbarn, som de har den dag i dag og hvor mitt navn selvsagt ikke står oppført. Det samme gjaldt en ekte dødsattest på disses opprinnelige far. Begge deler for å sikre barna en lovlig og gyldig adopsjon. Om jeg ikke hadde gjort det, ville jeg alltid siden vært bekymret for adopsjonen ville bli kjent død og maktesløs - og jeg ville blitt bekymret for barnas tanker om dette når de ble større. Barna ble selvsagt adoptert uten bruk av norske eller utenlandske formidlere, så derfor skjønner jeg ikke hva du mener med trekke frem "vanlige kanaler i Norge". Jeg trodde i min naivitet at trygge adopsjoner og trygghet adopsjonsforhold var et mål for alle her, men kan kanskje tatt feil...... Mener med dette å ha svart deg fullt ut, og håper du er tilfreds med det - i det minste. Vennlig hilsener fra Som sagt, jeg skjønner du sliter med deg selv og ditt og at du på dette forumet tror du har funnet en kanal hvor du kan få ut litt eder og galle kamuflert som bekymring for den oppvoksende adopterte massen. Jeg tror knapt adopterte ville ta deg alvorlig etter å ha lest innleggene dine! Ut fra innlegget ditt med dine såre og tafatte gjentatte forsøk på å overbevise deg selv kan jeg ikke annet enn kjenne dyp medlidenhet. Jeg tror nemlig ikke du med dine innlegg overbeviser noen andre på dette forumet om noe som helst annet enn at du vet og kan lite om adopsjon slik den foregår i dag. Det litt patetiske er jo at du ikke en gang er i nærheten av å se selv hva slags inntrykk av en trist, fiksert figur du blottlegger. Ved å se på dine innlegg etter din såkalte inntreden her på forumet 18. mai er det ikke vanskelig å kjenne en medynk for den du må være. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Lovinda Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 God kveld Anna Lovinda. Skjønner ikke helt hva du har hektet deg opp i, men kanskje at jeg som ung adoptert var meget usikker på min adopsjon og hva den ville føre med seg. For å oppnå trygghet, skaffet jeg meg viten for å være 100% trygg på min adopsjon. Jeg vet 1000 ganger mer om min adopsjon enn alle andre - BUFA inkludert. Tenker jeg etter, vet jeg nok mye mer enn mine a-foreldre og opprinnelige foreldre til sammen! Herlig! Om du ikke forstår betydningen av opprinnelig fødselsattest slik lederne av UNICEF og PLAN presenterer i dagens Aftenposten, kan jeg selvsagt ikke gjøre det bedre enn dem her på DOL. Jeg slet lenge med å fremskaffe ekte og anerkjennbare fødselsattester til mine adoptivbarn, som de har den dag i dag og hvor mitt navn selvsagt ikke står oppført. Det samme gjaldt en ekte dødsattest på disses opprinnelige far. Begge deler for å sikre barna en lovlig og gyldig adopsjon. Om jeg ikke hadde gjort det, ville jeg alltid siden vært bekymret for adopsjonen ville bli kjent død og maktesløs - og jeg ville blitt bekymret for barnas tanker om dette når de ble større. Barna ble selvsagt adoptert uten bruk av norske eller utenlandske formidlere, så derfor skjønner jeg ikke hva du mener med trekke frem "vanlige kanaler i Norge". Jeg trodde i min naivitet at trygge adopsjoner og trygghet adopsjonsforhold var et mål for alle her, men kan kanskje tatt feil...... Mener med dette å ha svart deg fullt ut, og håper du er tilfreds med det - i det minste. Vennlig hilsener fra For ordens skyld: Jeg tror du undervurderer adoptanter og oss andre med interesse for adopsjon hvis du tror du vet noe om lovgivningen som vi ikke vet når du tolker ethvert forsøk på motdebatt som manglende kunnskap. Jeg syns tvert imot dine motdebattanter har vist en kunnskap du har unnlatt å vise. Du har liketil gjort patetiske forsøk på å gjemme deg bak begrunnelser som rare nick, manglende nick, tidligere diskusjoner. Og du venter å bli tatt alvorlig? For å bruke ditt uttrykk; Jeg tror de kan 1000 ganger mer enn du. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beriket Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Som sagt, jeg skjønner du sliter med deg selv og ditt og at du på dette forumet tror du har funnet en kanal hvor du kan få ut litt eder og galle kamuflert som bekymring for den oppvoksende adopterte massen. Jeg tror knapt adopterte ville ta deg alvorlig etter å ha lest innleggene dine! Ut fra innlegget ditt med dine såre og tafatte gjentatte forsøk på å overbevise deg selv kan jeg ikke annet enn kjenne dyp medlidenhet. Jeg tror nemlig ikke du med dine innlegg overbeviser noen andre på dette forumet om noe som helst annet enn at du vet og kan lite om adopsjon slik den foregår i dag. Det litt patetiske er jo at du ikke en gang er i nærheten av å se selv hva slags inntrykk av en trist, fiksert figur du blottlegger. Ved å se på dine innlegg etter din såkalte inntreden her på forumet 18. mai er det ikke vanskelig å kjenne en medynk for den du må være. Du og du! Tenk at jeg her på DOL endelig skulle finne noen som forstår denne anonyme adopterte riktig! Du har i sannhet beriket min opplevelse av Erik Byes kjente sang, "Anna Lovinda!" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Lovinda Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Du og du! Tenk at jeg her på DOL endelig skulle finne noen som forstår denne anonyme adopterte riktig! Du har i sannhet beriket min opplevelse av Erik Byes kjente sang, "Anna Lovinda!" Det er godt at min hovedoppgave på adopterte under psykologiutdannelsen kom til nytte også her på DOL. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beriket Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 For ordens skyld: Jeg tror du undervurderer adoptanter og oss andre med interesse for adopsjon hvis du tror du vet noe om lovgivningen som vi ikke vet når du tolker ethvert forsøk på motdebatt som manglende kunnskap. Jeg syns tvert imot dine motdebattanter har vist en kunnskap du har unnlatt å vise. Du har liketil gjort patetiske forsøk på å gjemme deg bak begrunnelser som rare nick, manglende nick, tidligere diskusjoner. Og du venter å bli tatt alvorlig? For å bruke ditt uttrykk; Jeg tror de kan 1000 ganger mer enn du. Kjære deg Jeg er blitt trøtt på deg og dine innlegg. Først påstår du BUFA kan alt om min adopsjon; hvilket er tull, så forsøker du å vri deg unna ved å late som om jeg har uttalt meg om BUFA's adopsjonskompetanse. (Det har jeg aldri gjort.) Finn deg noen andre her på DOL å plage med den slags innlegg, hvis det er så viktig for deg å bedrive med den slags. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beriket Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det er godt at min hovedoppgave på adopterte under psykologiutdannelsen kom til nytte også her på DOL. Sikkert hyggelig for deg. Nå har DOL's "Adopsjon" en aktiv anonym spesialist på adopsjonsspykologi som deler ut psykologiske vurderinger i hytt og pine! Kjekt å vite. Unnskyld, "Anna Lovinda", men jeg ler virkelig høyt nå. Fint å kunne legge seg med et smil rundt munnen. - Ikke sant? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645787 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest '!-o-!' Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Sikkert hyggelig for deg. Nå har DOL's "Adopsjon" en aktiv anonym spesialist på adopsjonsspykologi som deler ut psykologiske vurderinger i hytt og pine! Kjekt å vite. Unnskyld, "Anna Lovinda", men jeg ler virkelig høyt nå. Fint å kunne legge seg med et smil rundt munnen. - Ikke sant? Har ikke nettopp du forfektet hvor viktig det er å få være anonym her inne? Hva *vet* du om de som skriver her bedre enn de selv vet? Kan hende AL mente å tulle med deg, kan hende det ho skriver er sant angående kompetansen hennes. Hverken du eller jeg *vet* noe som helst nettopp fordi dette er et anonymt forum. Igjen møter du deg selv i døra ettersom du allerede for lengst har slått ihjel egen argumentasjon! Interessant å se det du mener AL har skevet at BUFA, forresten - jeg kan faktisk ikke finne det noe sted. Slik jeg forsto henne skrev ho om brukerne her inne, ikke om BUFA. Ellers syns jeg det er mye i observasjonene hennes, noe jeg tror langt fler enn du fatter faktisk ser. Kjære deg, tror det er godt du skal legge deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Lovinda Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Sikkert hyggelig for deg. Nå har DOL's "Adopsjon" en aktiv anonym spesialist på adopsjonsspykologi som deler ut psykologiske vurderinger i hytt og pine! Kjekt å vite. Unnskyld, "Anna Lovinda", men jeg ler virkelig høyt nå. Fint å kunne legge seg med et smil rundt munnen. - Ikke sant? Jeg deler ikke ut observasjoner og analyser i hytt og pine her inne. Det er nok bare du som har fått glede av kompetansen min, nettopp fordi jeg ønsker å ligge lavt og fordi jeg jobber med adopterte til daglig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beriket Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Har ikke nettopp du forfektet hvor viktig det er å få være anonym her inne? Hva *vet* du om de som skriver her bedre enn de selv vet? Kan hende AL mente å tulle med deg, kan hende det ho skriver er sant angående kompetansen hennes. Hverken du eller jeg *vet* noe som helst nettopp fordi dette er et anonymt forum. Igjen møter du deg selv i døra ettersom du allerede for lengst har slått ihjel egen argumentasjon! Interessant å se det du mener AL har skevet at BUFA, forresten - jeg kan faktisk ikke finne det noe sted. Slik jeg forsto henne skrev ho om brukerne her inne, ikke om BUFA. Ellers syns jeg det er mye i observasjonene hennes, noe jeg tror langt fler enn du fatter faktisk ser. Kjære deg, tror det er godt du skal legge deg! Også et merkelig påhopp! Vel, AL skrev:"Kan du ikke bare ta en telefon til BUFA og få en oppdatering på hvordan din adopsjon ble gjennomført hvis du er så usikker? BUFA vet alt om hvordan adopsjoner i Norge foregår og kan nok helt sikkert berolige deg." Mine øyne leser "din adopsjon" med og uten briller på. Hun har intet grunnlag for å uttale seg om min adopsjon som adoptert eller mine adopsjoner. Nicket tyder på en kvinne, og jeg har ikke gjort noe i retning av å krenke hennes anonymitet; hvilket hun selv neppe kan skryte av. Fint at AL får den slags hjelp og støtte her på DOL, men jeg tviler på at det var slikt DOL hadde i tankene ved å lage temasiden: "Adopsjon". Ler ennå jeg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beriket Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg deler ikke ut observasjoner og analyser i hytt og pine her inne. Det er nok bare du som har fått glede av kompetansen min, nettopp fordi jeg ønsker å ligge lavt og fordi jeg jobber med adopterte til daglig. Vel, AL...... Alle her kan nå vurdere verdien av dine tjenester og kompetanse. Alt takket være "beriket". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest '!-o-!' Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Også et merkelig påhopp! Vel, AL skrev:"Kan du ikke bare ta en telefon til BUFA og få en oppdatering på hvordan din adopsjon ble gjennomført hvis du er så usikker? BUFA vet alt om hvordan adopsjoner i Norge foregår og kan nok helt sikkert berolige deg." Mine øyne leser "din adopsjon" med og uten briller på. Hun har intet grunnlag for å uttale seg om min adopsjon som adoptert eller mine adopsjoner. Nicket tyder på en kvinne, og jeg har ikke gjort noe i retning av å krenke hennes anonymitet; hvilket hun selv neppe kan skryte av. Fint at AL får den slags hjelp og støtte her på DOL, men jeg tviler på at det var slikt DOL hadde i tankene ved å lage temasiden: "Adopsjon". Ler ennå jeg! Tror du verden dreier seg om deg og dine problematiske tanker omkring adopsjon? Har du hørt om at folk faktisk kan uttale seg i generell vendinger uten å tenke på en person spesielt? Ikke det, nei! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest '!-o-!' Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Vel, AL...... Alle her kan nå vurdere verdien av dine tjenester og kompetanse. Alt takket være "beriket". Tja, så vidt jeg kan se har de to utenforstående som har uttalt seg ikke akkurat vært på *din* side. ;-D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645840 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beriket Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Tror du verden dreier seg om deg og dine problematiske tanker omkring adopsjon? Har du hørt om at folk faktisk kan uttale seg i generell vendinger uten å tenke på en person spesielt? Ikke det, nei! En god latter forlenger livet, heter det, men den kan åpenbart også forlenge kvelden! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beriket Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Tja, så vidt jeg kan se har de to utenforstående som har uttalt seg ikke akkurat vært på *din* side. ;-D Utrolig! Er det to til? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109333-f%C3%B8dselsattest-og-ulovlig-adopsjon/#findComment-645843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.