Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dolere.

Ja naa er vi i Addis Abeba og koser oss med vaar fantastiske lillebror. Han er saa god og snill.

Vi fikk han for en uke siden og storebror er ikke helt fornoyd med aa dele paa oppmerksomheten. Men det gaar greit saa lenge han ikke faar gulp paa seg:):)

Ha en riktig god sommer alle sammen!

Hilsen fra fersk tobarnsmor,

Videoannonse
Annonse
thuva1365380402
Skrevet

Hei taco

Vi er naa i Seoul og har moett vaar lille soenn i dag. Helt skjoenn.

Skrevet

Sitter her med frysninger nedover ryggen. Kan nok ikke helt forestille meg hvor fantastisk dere har det nå, men neste år er det min tur :-)

Kos dere :-)

Skrevet

Hei begge to

Så deilig å høre fra dere og at dere har det bare bra alle sammen (c:

Masse hilsen fra

Skrevet

Hei taco

Fint å høre at alt går bra med dere.. Håper det etterhvert blir greit for storebror å dele oppmerksonheten ;-D

Kos dere masse og ha en gooood sommer..

Klem fra

Gjest Ny her
Skrevet

Hjertelig tillykke med "vesleguten" og kos dere i Etiopia.

hilsen

Gjest Østvest
Skrevet

GRATULERER!!!!!!!

Dere har varme og en liten å ta hånd om. hva mer kan man vel ønske seg på sommeren??

Klem fra

Skrevet

He, he, så det er en liten en som er begynt å bli litt sjalu ja ;-) Godt å høre at det går bra med dere alle - ha en fortsatt fin tur - og god tur hjem!

Skrevet

Godt å høre at alt har gått bra med dere og den ferske lillebroren. Litt søskensjalusi må man regne med - det hører liksom med det også... ;-)

Velkommen hjem, og riktig god reise!!!

Skrevet

Koselig å høre fra dere, at alt er vel med de små gutta som er blitt deres. Ønsker dere fortsatt fine opphold i Etiopia og Korea!

Hilsener fra

Skrevet

Tviler ikke et sekund på at dere har det fantastisk og at Lillebror er til å spise opp :-))

Kos dere! Gleder meg til å høre mer når dere kommer hjem!

Beste hilsen fra

ut mot havet
Skrevet

SOM jeg gleder meg til å treffe dere (i sommer?) Venter i spenning på e-post beskjeder... Tenker MYE på dere.

-Velkommen hjem!

Skrevet

Hei,hei:-).

Kjekt å høre at alt har gått så bra med gutten deres! Du skal nok se at storebror klarer å dele oppmerksomheten helt fint etter en liten stund! Går ut fra at vi treffes på chatten når du kommer hjem ;-).

Klem fra Melissa

Skrevet

Tipper dere har det fantastisk i Addis. Gratulerer med to skjønne gutter. Kos dere.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...