Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Som dere sikkert har sett skrev jeg i tråden om fadderbarn at jeg tidligere har hatt litt kontakt med en.

Imidlertid har jeg en mailvenn fra India,hun er 18,som jeg har skrevet en del med i løpet av de 4-5 siste månedene. Hun er fra samme by som meg,Calcutta,veldig spennende :) Jeg føler jeg lærer mye om India gjennom skildringene i mailene hennes,og jeg har fått en del bilder av både henne og hennes familie og venner,samt en del bilder av byen hun bor i.

Hun skriver forståelig engelsk,så den veien er det ikke problemer med forståelsen. det er ofte jeg som må passe på innviklede setninger og litt vanskelige ord,men bortsett fra det er det å ha en indisk mailvenn TOPP! (heter forresten Nyputhia)

Hun fant meg gjennom msn,og jeg er veldig glad for at hun tok kontakt.

Hvis andre har unger\ungdommer som ønsker kontakt med andre fra sitt eget hjemland ville jeg ikke nølt dem med å oppfordre dem med å prøve å få det.

Msn søk gikk veldig bra for meg,og det finnes sikkert mange andre steder ute på nettet =O)

Hvis noen har lyst å sende meg en mail er de velkommen til det, e-mail adressen min er : [email protected] =)

Ha en fortsatt fin for sommer,alle sammen!

Sommerklem;

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109418-indisk-mailvenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...