Gå til innhold

Siste innspurt

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai

De siste ukene har det meste dreid seg om reisa for å hente Lillebror. Er mye som skal ordnes disse siste dagene. Måtte ha meg fem minutter på DOL før jeg legger inn årene for kvelden. Fem minutter vekk fra hjemmesidene til Amari og Cenral Village i Hua Hin. :-D

I morra er siste arbeidsdagen min på lenge. Det skal bli deilig å komme seg avgårde etter denne lange ventetiden. Håper på mange gladmeldinger mens vi er vekk - og at kinaventerne snart får komme seg avgårde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109432-siste-innspurt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Å så spennende dager dere har foran dere ChiengMai? Så dere treffer lillebror på søndag? Kommer til å følge dere i tankene kan du tro:-)

Håper du fikk siste mailen min med bilder av gutten vår. Er redd jeg roter litt med addressene dine. Har liggende inne ikke mindre enn tre addresser på deg , tror jeg..

Selv om det ikke er så mye sol i Thailand om dagen så er det varmt. På tiden vi var der så var det mest overskya vær. Totalt et par - tre timer solskinn for dagen. Men det var jo mer enn varmt nok likevel. Når vi satt ute på balkong etter å ha lagt gutten vår til å sove så syntes vi det var ganske så behagelig, da målte vi temp til å være 38-39 grader:-) Et lite tips: Ta med noe effektivt mot mygg/moskito om du er plaget. Jeg holdt på å bli spist opp og har arr på beina enda. Gutten var også plaget av det og klødde nok like ille som mamma`n.

Vi tenker masse på dere og ønsker dere lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109432-siste-innspurt/#findComment-646141
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Å så spennende dager dere har foran dere ChiengMai? Så dere treffer lillebror på søndag? Kommer til å følge dere i tankene kan du tro:-)

Håper du fikk siste mailen min med bilder av gutten vår. Er redd jeg roter litt med addressene dine. Har liggende inne ikke mindre enn tre addresser på deg , tror jeg..

Selv om det ikke er så mye sol i Thailand om dagen så er det varmt. På tiden vi var der så var det mest overskya vær. Totalt et par - tre timer solskinn for dagen. Men det var jo mer enn varmt nok likevel. Når vi satt ute på balkong etter å ha lagt gutten vår til å sove så syntes vi det var ganske så behagelig, da målte vi temp til å være 38-39 grader:-) Et lite tips: Ta med noe effektivt mot mygg/moskito om du er plaget. Jeg holdt på å bli spist opp og har arr på beina enda. Gutten var også plaget av det og klødde nok like ille som mamma`n.

Vi tenker masse på dere og ønsker dere lykke til!!

Joda, jeg har fått mail med nydelige bilder. Tenkte jeg skulle få tid til å svare på den før vi reiser. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109432-siste-innspurt/#findComment-646195
Del på andre sider

Annonse

Oisann, reiser dere allerede?!

Hvis jeg ikke får tid å maile deg, må dere ha lykke til med _alt_!!! Håper dere får et fantastisk opphold denne gangen også, og ikke minst at dere holder dere friske!

Jeg så forresten Malee på lørdag, men fikk ingen anledning å ta kontakt.

Ååå!, kjenner jeg missunner dere... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109432-siste-innspurt/#findComment-646369
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...