Gå til innhold

Noen som hjalp meg ved selvmordsforsøk år 2000

Anbefalte innlegg

Blacky1365380153

Hei

For en stund tilbake (ca år 2000) forsøkte jeg å ta for mange piller mens jeg satt på nettet, og det var noen av dere (spesielt en) som hjalp meg og ringte til ambulanse (tror jeg) og ringte meg opp på mobilen når jeg kom ut fra sykehuset. Jeg har aldri funnet ut hvem dette var. Hadde vært fint å finne dette ut nå. Blacky (svarta)

Fortsetter under...

Gjest hukser deg...

Hei, jeg husker deg godt - og den episoden. Var på nettet da det sto på, og skrev en del innlegg til deg. Men det var ikke jeg som ringte ambulansen. Jeg hukser dessverre ikke hvem det var, men vi var en del rundt deg akkurat da,ettersom jeg husker.

Selv hadde jeg et annet nick på den tiden (som jeg ikke avslører), men jeg håper du finner den du leter etter.

Når det er sagt: GODT du fortsatt er i live!! :-)) Jeg ble skikkelig glad for å lese dette innlegget nå! Håper det går bra med deg!

Hilsen ei som husker deg

Gjest snuppeluretass

Kan det ha vært "Stone"? Han hadde en tendens til å hjelpe unge kvinner i nød...(hvis du er en ung kvinne, da...) :-)

Ellers kan du prøve å søke på nicket ditt. Det KAN være du finner noe, men det spørs kanskje.

Blacky1365380153

Det var ikke meg. Men jeg er nysgjerrig om hvordan det så har gått med deg. Ønsker nemelig noen og snakke med akkuratt nå.

Jeg har det veldig bra. Har giftet meg og fått en liten sønn til. Hvordan har du det?

Blacky1365380153

Hei, jeg husker deg godt - og den episoden. Var på nettet da det sto på, og skrev en del innlegg til deg. Men det var ikke jeg som ringte ambulansen. Jeg hukser dessverre ikke hvem det var, men vi var en del rundt deg akkurat da,ettersom jeg husker.

Selv hadde jeg et annet nick på den tiden (som jeg ikke avslører), men jeg håper du finner den du leter etter.

Når det er sagt: GODT du fortsatt er i live!! :-)) Jeg ble skikkelig glad for å lese dette innlegget nå! Håper det går bra med deg!

Hilsen ei som husker deg

Hei igjen da :-)

Ville egentlig bare takke for all oppmerksomhet og støtte fra dere. Ble veldig rørt av at det var noen som brydde seg. Ble også helt varm inni meg da HUN ringte senere. takker dere alle.....

Annonse

Gjest husker deg

Hei igjen da :-)

Ville egentlig bare takke for all oppmerksomhet og støtte fra dere. Ble veldig rørt av at det var noen som brydde seg. Ble også helt varm inni meg da HUN ringte senere. takker dere alle.....

For en utrolig gledes-melding. Jeg håper virkelig, både for din og hennes skyld, at du finner henne. Det var utrolig stort gjort av vedkommende. Og du? Forsatt lykke til med livet, da! :-)

Av og til, og helst i ettertid av det vonde, ser man at kanskje ikke det var så dumt å velge livet likevel...?

:) fra hun som husker deg

Jeg har det veldig bra. Har giftet meg og fått en liten sønn til. Hvordan har du det?

akkuratt nå, ganske utafor. Vet nesten ikke hvorfor, bare gråter, spiser piller osv.

Men det ser ut som det er håp når en leser dine innlegg

Blacky1365380153

For en utrolig gledes-melding. Jeg håper virkelig, både for din og hennes skyld, at du finner henne. Det var utrolig stort gjort av vedkommende. Og du? Forsatt lykke til med livet, da! :-)

Av og til, og helst i ettertid av det vonde, ser man at kanskje ikke det var så dumt å velge livet likevel...?

:) fra hun som husker deg

Helt klart.....

se på livet nå: snill mann og sovende nydelig baby....

Klem og kos

ta gjerne kontakt på mail hvis du føler for det:

[email protected]

Blacky1365380153

akkuratt nå, ganske utafor. Vet nesten ikke hvorfor, bare gråter, spiser piller osv.

Klart det er håp!!! Masse håp.

Se på alle disse menneskene som sitter rundt på pcene sine og leser innelgget ditt og sliter sikkert like mye, vi er her fortsatt alle sammen. Man kommer sg igjenom det utroligeste..........

Blacky1365380153

Klart det er håp!!! Masse håp.

Se på alle disse menneskene som sitter rundt på pcene sine og leser innelgget ditt og sliter sikkert like mye, vi er her fortsatt alle sammen. Man kommer sg igjenom det utroligeste..........

Men nå våknet barnet mitt og må få oppmerksomhet...stikker innom i morgen

Gjest haifa

Kjære Jon Blund -

En liten hilsen i natten skal du få, fra ei som har vært der du er. Jeg vet ikke hvilke tanker det er som rier og sliter i deg, jeg vet ikke hvilken smerte du føler på inni deg, men jeg har likevel vært der. Jeg har grått, jeg har slitt, jeg har ikke visst hvilken vei jeg skulle gå, jeg har hatt lyst til dø, jeg har prøvd å dø, jeg har kastet innpå med piller, brukt kniver og kuttet meg opp..jeg har virkelig lidd i livet.

Men jeg holdt ut. Og i dag er jeg gla jeg gjorde det.

Jeg har lyst til å si til deg at uansett hvor svart det enn ser ut nå, så hold ut...litt til, bare litt til. Og vit at du ikke er alene.

Jeg er i dag en gla-jente. Jeg har gått fra å ha enorme smerter inni meg (grunnet diverse hendelser og opplevelser) til å omsider se lyst på livet. Det har vært en lang vei å gå, men den var verdt det. Og den har lært meg en hel masse.

i dag er jeg mest sint på meg selv fordi jeg prøvde ta livet av meg. Det var den gangen den "letteste" utvei. I dag ser jeg også at det var den mest egoistiske og dustete. Tenk alt jeg ville gått glipp av.

Tro meg, Jon Blund, Livet ditt kan snu. Kanskje trenger du hjelp, kanskje trenger du en hånd som kan dra deg opp litt. Så let etter denne, og ta den i mot når noen rekker deg den. DET kan være begynnelsen på at tingene snur.

Og du? Det er alltid, alltid håp.

God klem fra ei som var der for bare ett år siden... :-)

Kjære Jon Blund -

En liten hilsen i natten skal du få, fra ei som har vært der du er. Jeg vet ikke hvilke tanker det er som rier og sliter i deg, jeg vet ikke hvilken smerte du føler på inni deg, men jeg har likevel vært der. Jeg har grått, jeg har slitt, jeg har ikke visst hvilken vei jeg skulle gå, jeg har hatt lyst til dø, jeg har prøvd å dø, jeg har kastet innpå med piller, brukt kniver og kuttet meg opp..jeg har virkelig lidd i livet.

Men jeg holdt ut. Og i dag er jeg gla jeg gjorde det.

Jeg har lyst til å si til deg at uansett hvor svart det enn ser ut nå, så hold ut...litt til, bare litt til. Og vit at du ikke er alene.

Jeg er i dag en gla-jente. Jeg har gått fra å ha enorme smerter inni meg (grunnet diverse hendelser og opplevelser) til å omsider se lyst på livet. Det har vært en lang vei å gå, men den var verdt det. Og den har lært meg en hel masse.

i dag er jeg mest sint på meg selv fordi jeg prøvde ta livet av meg. Det var den gangen den "letteste" utvei. I dag ser jeg også at det var den mest egoistiske og dustete. Tenk alt jeg ville gått glipp av.

Tro meg, Jon Blund, Livet ditt kan snu. Kanskje trenger du hjelp, kanskje trenger du en hånd som kan dra deg opp litt. Så let etter denne, og ta den i mot når noen rekker deg den. DET kan være begynnelsen på at tingene snur.

Og du? Det er alltid, alltid håp.

God klem fra ei som var der for bare ett år siden... :-)

Takk for gode ord. Snufs, snufs, jeg vet snart ikke opp eller ned. Ringt legevakta, men vet ikke hvorfor, for jeg vil ikke at de skal vekke legen. Jeg er så dum......

Tatt noen Sobril nå, men ingenting skjer, bare gråter og gråter.......

Annonse

Gjest haifa

Takk for gode ord. Snufs, snufs, jeg vet snart ikke opp eller ned. Ringt legevakta, men vet ikke hvorfor, for jeg vil ikke at de skal vekke legen. Jeg er så dum......

Tatt noen Sobril nå, men ingenting skjer, bare gråter og gråter.......

Du er IKKE dum, og du har antakelig ringt legevakta i din fortvilelse. Kanskje du kan prøve å sove?

Du sier selv at du ikke har løsningen på problemene akkurat nå. Som regel har man ikke det midt på natten, men det kan se lysere ut dagen etter.

Jeg håper du får sove, og vit at du ikke er alene i dette. Hvis du klarer det, utfordrer jeg deg til å sette litt ord på alt sammen i morgen - og skrive det her. Se.lv blir jeg av nettet en to-tre dager nå, men jeg er sikker på andre vil hjelpe deg på vei.

Ikke ta flere Sobril nå. Legg hodet på puten og hvil deg. Ingenting "skjer" så lenge du sitter her. Hvil deg nå, ukjente venn, og vit at dette skal gå bra. Bare ikke gi deg.

Og du? Hvis du har gjort noe dumt (som f.eks begynnende selvmordsforsøk, så SKAL du ringe legevakta, og da driter du i om legen sover...ok?) Men lov meg at du ikke gjør noe dumt nå. Dette skal ordne seg.

Jeg må dessverre legge meg nå, men sender masse gode tanker.

• 3 uker senere...
Singularity

Hvis jeg husker riktig og ikke forveksler, så var dette faktisk sent i 1999.

Var selv tilstede, men festet meg dessverre ikke så mye ved nickene - dette var før jeg selv begynte å bli ordentlig aktiv her, og jeg kjente ingen her da.

I alle fall flott å høre at det gikk bra med deg, og at du har kommet deg langt siden den gangen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...