Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Så bra, da er det ikke lenge igjen til den store telefonen kommer.

Og det er så deilig å få høre at noe skjer i C. Foruten de få som reiser til helga så er det utrolig rolig med C-nyheter.

Selv venter jeg/vi på distriktet at jeg snart går i spinn av denne ventetiden. Jeg skrudde opp forventningene da vi fikk en kjapp godkjenningen så det er vel grunnen til at 4 mnds venting på distriktet føles så lenge....(c:

Hvilket distrikt fikk dere og hvor lenge har dere ventet?

Vennlig hilsen

Annonse

Hei

Og det er så deilig å få høre at noe skjer i C. Foruten de få som reiser til helga så er det utrolig rolig med C-nyheter.

Selv venter jeg/vi på distriktet at jeg snart går i spinn av denne ventetiden. Jeg skrudde opp forventningene da vi fikk en kjapp godkjenningen så det er vel grunnen til at 4 mnds venting på distriktet føles så lenge....(c:

Vennlig hilsen

Håper telefonen kommer snart da !!! :o)

Klem fra

Hei

Vennlig hilsen

Hei

Vi fikk Cali som distrikt den 16 mai

Fra

Annonse

Hei nitus.

Gratulerer så mye. Nå er det nok ikke så lenge til før dere skal reise til CAli. Jeg er så glad på deres vegne. Du må huske å ringe meg med en gang dere hører noe........!

Vi har ikke hørt noen ting enda....!!!!! Men pulsen stiger når det skjer no positivt i Colombia. Spesielt når det skjer noe hos dere.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...