Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest snart tre?

Jeg har inntrykk av at vi har blitt en gjeng her som omtrent har ventet like lenge på ICBF-godkjenning. Til sammen må vi antakelig utgjøre en pen bunke med papirer.

Denne ventingen begynner så smått å gå oss på nervene, og jeg håper virkelig vi hører noe snart. Har en venninne som nettopp har fått barn, og jeg skal kjøpe en liten sparkebukse til den nye verdensborgeren i morgen. Og nå håper jeg virkelig at jeg kan kjøpe klær til egne barn snart...sukk.

Hei, Olga!

Neida - vi venter sammen med dere, vi! Vi er helt sikkert ikke glemt, og vi må jo ihvertfall glede oss stort over de herlige gladmeldingene som har kommet og som helt sikkert kommer!!

Venteklem fra en også litt utålmodig

Takk alle dere.

Ventetrøsteklemmer hjelper jo litt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...