nedtelling Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Sitter nå å ser for å bestemme hvilket hotell vi skal bo på i Bogota. Har ikke helt bestemt oss ennå.. Hva er best når vi har en gutt på 2 år og 8 mnd!!!??? Det må jo stå på visum søknaden hvor vi skal bo!!!! Hjelp!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109853-halifax-eller-zuetana/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ark2 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei nedtelling. Gratulerer igjen med gutten!! Vi bodde på Zuetana i fjor og var veldig fornøyd med det. Ikke de helt store lekemulighetene utendørs der, men kort vei til flere parker i nærområdet.Det var helt trygt å ferdes der. Et lite lekerom inne. Kort vei til flere butikker, Mc Donalds, Maku (souvenirbutikk) var rett rundt hjørnet. Vertskapet var særs hyggelige, de fikk god kontakt med barna og spurte hele tiden om vi hadde det bra. Følte av vi ble godt tatt vare på. Har ikke vært på Halifax så det kan jeg ikke si noe om, men Zuetana kan jeg anbefale. Får dere reise snart? Ønsker dere lykke til videre og god tur til Colombia. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109853-halifax-eller-zuetana/#findComment-648984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
peetmor Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Heia Jeg kan ikke gi deg noen råd angående hoteller i Bogota. Men vi bodde på Halifax på returreisen ifm passet til junior. Vi bodde på et vanlig soverom med dobbelt- og barneseng m/bad. Helt greit men jeg tror ikke jeg har orket dette i 4 uker med en toåring. De har også større rom i bakhagen men disse så jeg ikke fysisk. Tror at disse rommene kan passe dere bedre. Ellers er det felles spiserom og Tv/peisstue. I forhagen var det en bitteliten lekeplass og jeg tror de hadde en litt "tomleplass" i bakhagen også. Det skal vist være noen parker og kjøpesenter m/bank i nærheten (noe vi ikke nådde å utforske) Vi møte igjen mange norske familier som vi traff på SA så for oss var oppholdet på Halifax helt perfekt. Og i tillegg fikk vi servert skinkesteik m/brunsaus, for etter noen uker med dårlig mat og magesjau så var jo dette å komme til himmelen allefall føltes det sånn da (c: De har også internetttilgang. Dyrt men det var nå tilgjengelig........ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109853-halifax-eller-zuetana/#findComment-649160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vasa Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hei nedtelling. Gratulerer igjen med gutten!! Vi bodde på Zuetana i fjor og var veldig fornøyd med det. Ikke de helt store lekemulighetene utendørs der, men kort vei til flere parker i nærområdet.Det var helt trygt å ferdes der. Et lite lekerom inne. Kort vei til flere butikker, Mc Donalds, Maku (souvenirbutikk) var rett rundt hjørnet. Vertskapet var særs hyggelige, de fikk god kontakt med barna og spurte hele tiden om vi hadde det bra. Følte av vi ble godt tatt vare på. Har ikke vært på Halifax så det kan jeg ikke si noe om, men Zuetana kan jeg anbefale. Får dere reise snart? Ønsker dere lykke til videre og god tur til Colombia. Hei nedtelling! Gratulerer igjen og lykke til! Vi bodde på Halifax for to år siden, og var veldig fornøyd. Vi hadde med en treåring. Til tider kunne vi nok føle at det ble for lite tumleplass, men parkene i nærområde ble flittig brukt. Hotellet var rent og pent, og maten var kjempegod. Rommet vi hadde var ikke veldig stort, men helt greit. De nyeste rommene ligger i bakhagen. De er også litt større, og du føler at du er litt mer for deg selv (litt dyrere). Tror nok det er å anbefale når dere skal bli kjent med et barn på 2 1/2 år. Drar dere til Karibien i et par uker anbefaler jeg absolutt Halifax. Sosialt med mange svenske og norske fam. God tur og nyt oppholdet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109853-halifax-eller-zuetana/#findComment-649257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.