Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hola

I går var det mange DOLere fikk gladmeldinger fra C. Dette får jeg positive følelser av men nå har jeg mistet litt oversikten på hvor mange DOLere som venter på distrikt og hvor lenge har dere ventet.

Selv har vi ventet i 4 mnd etter godkjenningen.

I går hadde vi en merkedag for da var det tre år siden vi fikk distrikt på førstemann......

Svar gjerne dere som er kommet så godt som i mål også.

Ha en fin dag og en riktig god helg.

Fortsetter under...

valmue1365380326

Hei Peetmor!!!

Vi venter også på distrikt - det er 4 mnd og 1 uke siden vi ble godkjente, papirene gikk til C i november. Vi har jo ihvertfall nå passert halvveis antatt ventetid på distrikt (2-6 mnd.)...

Vi følges ad :)

Klem fra ventende

Vi venter fortsatt på distrikt. Sendte papirene 2. desember, godkjent tidlig i mars.

Men det visste du jo peetmor

:-)

Ville bare være med på oversikten din.

Klem fra

Hei

Jeg sitter nesten pal på DOL nå om dagen, kjeder meg på jobben. Men heldigvis begynner "kjøret" på jobben nå så over helgen skal jeg klare å løsrive meg fra DOL i noen uker(c:

Men nå har det vært to herlige dager på DOL så jeg blir igjen litt gira ift juli/august. Har ikke gitt opp håpet helt enda men jeg skjønner at dagene går fort og at det begynner å bli urealistisk........men jeg håper!

Hvordan går det med deg og mannen?

Er det ferie?

Vennlig hilsen

Fyren1365380423

HER VEENTER VI OGSÅ....vi fikk godkj. i midten av mai....men jeg er så opptimist at jeg går og venter på distrikt hver dag.....drar på ferie neste uke...kanskje det hjeper å tenke på noe annet....Lillegutt som blir tre i sept. gleder seg til å på tur i "kænkingvogna"....

DERE..-;SNART ER DET VÅR TUR!!!!!!!!!kLEM FRA MEG UTE VED

Colombiamamma

Hei

Jeg sitter nesten pal på DOL nå om dagen, kjeder meg på jobben. Men heldigvis begynner "kjøret" på jobben nå så over helgen skal jeg klare å løsrive meg fra DOL i noen uker(c:

Men nå har det vært to herlige dager på DOL så jeg blir igjen litt gira ift juli/august. Har ikke gitt opp håpet helt enda men jeg skjønner at dagene går fort og at det begynner å bli urealistisk........men jeg håper!

Hvordan går det med deg og mannen?

Er det ferie?

Vennlig hilsen

Jeg har begynt ferien nå, men skal jobbe noen dager i løpet av sommeren også.

Jeg har heller ikke gitt opp håpet om tildeling av både distrikt og barn i sommer!!! Evig opptimist!!

XXXXXXX for at det snart skjer noe for oss også.

Annonse

Hei peetmor m/ fam.

I dag er det 3 år siden vi fikk distrikt på førstemann......håpte vi skulle få distrikt igjen i dag, jeg da!

Vi har nå ventet 5 mnd etter godkjenning. Snakket med AF tidligerer i uken, og den gj.snittlige ventetiden er nå 12 mnd fra papirenen sendes C. og til tildeling. Vi håper på reise i august/september.

Det har jo vært veldig mange gladmeldinger fra C. siste dagene, så jeg håper at det fortsetter i neste uke. Kanskje det er da distriktene kommer??? Det er jo en stund siden noen fikk distrikt sist.

God Helg!

Klem

Fyren1365380423

Hei peetmor m/ fam.

I dag er det 3 år siden vi fikk distrikt på førstemann......håpte vi skulle få distrikt igjen i dag, jeg da!

Vi har nå ventet 5 mnd etter godkjenning. Snakket med AF tidligerer i uken, og den gj.snittlige ventetiden er nå 12 mnd fra papirenen sendes C. og til tildeling. Vi håper på reise i august/september.

Det har jo vært veldig mange gladmeldinger fra C. siste dagene, så jeg håper at det fortsetter i neste uke. Kanskje det er da distriktene kommer??? Det er jo en stund siden noen fikk distrikt sist.

God Helg!

Klem

12MND.!!!???DET er leeenge det!!Da blir det jo ikke noe før etter jul for oss som sendte i januar....er det virkelig sååå ille??? Hadde håpet på å reise i sept./ okt.....mener dere det er urealistisk?????

Sukk fra meg ute ved

Hei Peetmor!!!

Vi venter også på distrikt - det er 4 mnd og 1 uke siden vi ble godkjente, papirene gikk til C i november. Vi har jo ihvertfall nå passert halvveis antatt ventetid på distrikt (2-6 mnd.)...

Vi følges ad :)

Klem fra ventende

Hei.

Vi har ventet i 6 mnd på distrikt. HÅPER jo at vi snart skal få det. Lykke til alle dere andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...