Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Slenger meg på peetmor sitt innlegg - men for oss som fortsatt venter på godkjenning...

Hvor mange er det i vårt vidstrakte land som venter på den berømmelige godkjenningen fra C??

Vi har ventet nå i 3 mnd og 15 dager for å være nøyaktig:o)

Begynner å bli smårar av all ventingen..

Særlig til sammenlikning med vår første prossess..

Fra vi sendte papirene til C og til tildeling tok det 3 mnd. og 6 dager.. Mao er vi langt på overtid nå:o)

Vi får vel bare smøre oss med enda litt mer tålmodighet..

Ha en riktig god helg til dere alle sammen, og husk - vi kan fortsatte få noe spennende i postkassen på lørdag:o)

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Hei!

Vi sendte våre papirer 1.april, så vi har ventet i nøyaktig 2 mnd og 20 dager :-)

Måtte det bare komme en haug med godkjenninger snart, synes det er lenge siden jeg hørte om noen som ble godkjent.

Vet at mange har ventet mye lenger enn oss, men klarer ikke la være å være litt utålmodig alikevel...

Klem fra

Lengsel1365380312

Vente, vente, vente.... DET er noe vi kan!!

Det er nå 3 mnd og 20 dager siden papirene våre ble sendt... Vi reiser på ferie i morgen i 3 uker, og det hadde jo ikke gjort noe om vi fikk et livstegn fra Colombia vedr vår sak før vi dro...

Men da har vi også noe å se fram imot når vi kommer hjem igjen!

Vi er mange her i prosessen - og det er godt å være fler!!

Venteklem og god sommer fra

Venter også på godkjenning. Papirene ble sendt 9. april, har altså ventet i 2 mnd og 11 dager.

Forrige gang ble papirene sendt 2. april, vi fikk godkjenning og distrikt i midten av mai, og tildelingen kom 12. juni.

Har hele tiden vært forberedt på at det tar lenger tid denne gangen, men kjenner at jeg nå begynner å vente.....

GOD HELG til dere alle!

Hei esi!

Vi sendte papirene i begynnelsen av mai, så nå har vi ventet i 1 1/2 mnd.

Kjekt å se hvor mange som ligger likt, kan jo hende noen av oss reiser sammen? :o)

Regner ikke med at jeg begynner å "angripe" postkassa før etter ferien ;o)

Hilsen fra

Annonse

Hei, hei:-)

Vi har nå hatt paprirene i Colombia i litt under tre mnd, så jeg går ut fra at vi enda har en stund igjen å vente!!

Har ikke begynt å bli utålmodig helt enda, men må innrømme at jeg ser ekstra etter postbilen, og skjekker mailen hver gang jeg går forbi datamaskinen ;-).

Får satse på at de jobber veldig effektivt nå i juni og juli, og at godkjenningene kommer til oss alle på løpende bånd:-).

Lykke til videre i ventingen. Klem fra

beauty1365380442

heisann

Slenger meg på her. Vi har hatt papiran Colombia siden 11. mars, så turen nedom postkassa blir stadig meir spennanes....og stadig mer frustreranes når der ikke e nokka-"i dag heller". Så no må det bare strømme på med godkjenninge, sånn at vi alle flyttes over til "venting på distrikt-køen":-)

hilsninga kommer fra

Hei esi!

Litt sent ute, men; vi venter godkjenning fra ICBF, og papirene våre ble sendt 10. februar. Jeg hadde også trodd at vi ved disse tider skulle vite distrikt, men dengang ei...

Jeg begynner snart å miste håpet... Men livet må jo gå videre, ikke sant?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...