Gå til innhold

Godgutta har bursdag i dag :-)

Anbefalte innlegg

4 år er gått siden mine skjønne to ble født i storbyen Bangkok :-)

I dag løp de forventningsfulle til barnehagen med medbrakt sjokoladekake, og feiring blir det i hele helgen, så dette blir nok stas :-)

Mine tanker går samtidig til en ung kvinne i Thailand, som kanskje også tenker på dem denne dagen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109893-godgutta-har-bursdag-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

forelsket colombiamamma

Jeg synes jeg ser dem, så overlykkelige fordi nå er det dem det gjelder.

Min datter har bursdag midt i ferien, men vi skal feire med jentene i barnehagen i morgen, og prinsessen godtar ikke at det ikke er selve bursdagen da:-)

På mandag hadde hun en fin kommentar. Hun sa; "Du mamma, koffor sier pappa at det e fem dager til lørdag?" Så hun har gledet seg lenge til denne dagen:-)

Ha en herlig feiring for dine to i helgen!

mvh.

Perle & Bruse

Gratulerer så mye med dagen! Har fått din mail for leeeeenge siden, men har hatt det så fryktelig travelt de tre siste ukene. Har skiftet jobb, og det har vært mildt sagt hektisk! Skal sende deg mail i løpet av helgen. Satte utrolig pris på ditt svar.

Vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...