escimo Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Hei du! Ser at du er inne her nå, jeg sendte deg en mail i går.... har du fått lest den? Hilsen 0 Siter
snø Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Nei, det har jeg ikke. Sendte du den hjem til meg? Kan du sende den på ny til [email protected], så skal jeg gå inn og lese den med en gang :-) Beste hilsen fra 0 Siter
escimo Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Skrevet 20. juni 2003 Nei, det har jeg ikke. Sendte du den hjem til meg? Kan du sende den på ny til [email protected], så skal jeg gå inn og lese den med en gang :-) Beste hilsen fra Mail er sendt! :-D Hilsen 0 Siter
snø Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Mail er sendt! :-D Hilsen Den er ikke kommet fram enda :-(( Prøvde å ringe deg, men du er vel logget på nettet... Venter litt til, er dn ikke kommet fram, så kan jeg prøve å ringe deg igjen senere :-) Beste hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.