Gå til innhold

Vi har bestemt oss for å bytte land....

Anbefalte innlegg

Gjest fru undrene

Vi tok i forrige uke beslutningen om å bytte land fra Sri Lanka til Colombia. Vi har gått og lurt på dette en stund, men har liksom vært veldig innstilt på Sri Lanka. Men nå er det så usikkert der, mange søkere og egentlig ikke så mange barn, vi såg at det fort kunne gå minst to år før tildeling og da gjorde valget seg selv i grunn

Vi er spent på det nye landet, mye nytt å lære, vi gleder oss.

Venter fremdeles på BUFA, men nå må den være her om et par uker vel...............

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109940-vi-har-bestemt-oss-for-%C3%A5-bytte-land/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei fru undrene

Kan skjønne at dette ikke har vært et enkelt valg for dere men jeg vil ønske deg/dere velkommen hit som Colombiasøkere.

Colombia har masse å by på. Så kos dere med alt dere kommer over av Colombia i tiden fremover.

Lykke til videre!

Vennlig hilsen

Velkommen som Colombiasøker. Vi har en liten skjønning på 3 1/2 år fra Colombia, og venter nå på distrikt. Gleder oss sånn til å få reise tilbake til dette fantastiske landet. Denne gangen har vi lært oss litt spansk, og det vil jeg absolutt anbefale. Vi klarte oss jo fint sist gang også, men det var så mange hyggelige colombianere som snakket til oss, og da føltes det dumt å ikke kunne svare noe tilbake.

Håper du kan være med på Verftet neste gang (da skal vi spise middag der), vi hadde det veldig kjekt sammen. Har ikke avtalt noen dato for neste gang vi skal treffes.

Lykke til med nytt land!

Gjest fru undrene

Velkommen som Colombiasøker. Vi har en liten skjønning på 3 1/2 år fra Colombia, og venter nå på distrikt. Gleder oss sånn til å få reise tilbake til dette fantastiske landet. Denne gangen har vi lært oss litt spansk, og det vil jeg absolutt anbefale. Vi klarte oss jo fint sist gang også, men det var så mange hyggelige colombianere som snakket til oss, og da føltes det dumt å ikke kunne svare noe tilbake.

Håper du kan være med på Verftet neste gang (da skal vi spise middag der), vi hadde det veldig kjekt sammen. Har ikke avtalt noen dato for neste gang vi skal treffes.

Lykke til med nytt land!

Hei ketty.

ja, vi er gjerne med på middagen. Kjekt med flere fra samme land, dere får belære oss litt da.

Vi sees vel

Heisann!

Nå er det lenge siden vi har hatt kontakt, og en stund siden jeg var inne på DOL. Så trist at dere ikke skal adoptere fra Sri Lanka lenger!! Jeg så frem til å få en "medsammensvoren" her inne på DOL :-)

Men - når det er sagt så skjønner jeg deg likevel, for jeg har sett med bekymring på at det er så mange søknader på Sri Lanka for tiden. Vi starter øyeblikk på søknad nummer to, og er veldig spente på hvor lang ventetid vi får denne gangen. Vi vil jo helst at ikke skatten vår skal bli for "gammel" før hun blir storesøster!! Men - for oss er det ikke aktuelt med noe annet land, så vi tar den ventetiden som kommer. Tross alt så har vi allerede en liten skatt derfra, og mange venner etterhvert som har kommet hjem med sine sjarmører.

Uansett så ønsker jeg dere lykke til med adopsjonen, og du må bare holde kontakten selv om dere har valgt å skifte land!!

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...