Gjest fru undrene Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Husker noe om en Colombia liste, kan vi få være med på den? 0 Siter
peetmor Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Hei igjen Send en mail til nedtelling, det er hun som har oppdatert denne. Jeg vet hun har forsøkt å få andre til å overta da hun har fått tildeling nå og ikke har kapasitet til å holde den ajour lenger, vet ikke om hun har fått napp (c: Riktig god helg! Vennlig hilsen 0 Siter
nedtelling Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Heisann Joda, jeg har listen. og har forsøkt å holde den oppdatert.. I de siste 2 dagene så har jeg imidlertid ikke fått skrevet inn noe,, grunnet masse annet å tenke på!! Har fått "napp" og det er en som skal ta over oppdateringene,,.. Jeg gjør dette offisielt etter å igjen ha snakket/mailet med henne! Så du får følge med.- send meg mail på [email protected] så kan jeg skrive deg inn. Opplysninger som står er når dere sendte papirene til C. , når godkj. kom, distrikt og tildeling. Om du ønsker å ha med mailadresse og hvor i landet dere kommer fra om ønskelig.. Mailes da?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.