Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Morn! Forrige onsdag spilte jeg fotballkamp. Etter kampen greide jeg på en eller annen finurlig måte å knuse kneet mitt inn i dørkarmen på lokaltoget. det gjorde litt vondt, men ikke veldig. Nå gjør det imidlertid mer og mer vondt, spesielt når jeg går i nedoverbakke. Smertene sitter i kneskåla. Jeg traff dørkarmen litt på innsiden av kneskåla(venstre side av kn.sk. på høyre bein). Bare lurer på hva som kan ha skjedd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10995-vondt-i-kneet-hva-er-dette-for-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror du har kvæstet brusken på spidsen af knæskallen.

det kan tage et godt stykke tid inden det isåfald går væk.

få nogle NSAID via din læge. du skal regne med at bruge dem i 3-6 måneder afhængig af symptomerne.

tilstanden er vanlig og på længere sigt ofte med god prognose.

mvh

jvbruun, ortopædkirurg

jeg tror du har kvæstet brusken på spidsen af knæskallen.

det kan tage et godt stykke tid inden det isåfald går væk.

få nogle NSAID via din læge. du skal regne med at bruge dem i 3-6 måneder afhængig af symptomerne.

tilstanden er vanlig og på længere sigt ofte med god prognose.

mvh

jvbruun, ortopædkirurg

NSAID? Hva er det for noe? Innebærer det at jeg ikke kan spille fotball den nærmeste tiden? (Det gjør ikke fullt så vondt nå lenger). Hadde også vært fint dersom noen fra doktoronline kunne svare...:)

NSAID? Hva er det for noe? Innebærer det at jeg ikke kan spille fotball den nærmeste tiden? (Det gjør ikke fullt så vondt nå lenger). Hadde også vært fint dersom noen fra doktoronline kunne svare...:)

nsaid er gigtmedicin. spørg din læge.

glæder mig at dte ikke gør så ondt mere.

mvh

jvbruun

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...