Gå til innhold

At dere gidder å la dere provosere

Anbefalte innlegg

Gjest gidder virkelig ikke

skjønner ikke jeg.........

"Beriket" kommer til å forpeste forumet i lange tider hvis dere gidder å gå inn i ørkesløse diskusjoner med ham.

Beste strategi er: La være å svare! (Så kan han fortsette kveruleringen sin i de svenske foraene).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109964-at-dere-gidder-%C3%A5-la-dere-provosere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gidder

Det er selvsagt helt greit at du ikke gidder å diskutere. Men en del andre synes kanskje det er gøy å diskutere? Jeg kommer til å svare på det jeg ønsker å svare på,og jeg diskuterer med hvem jeg vil.

Jeg har forresten en anelse om at det er du som lar deg provosere siden du tar deg tid til å skrive et innlegg hvor du oppfordrer andre til å la være å svare på innlegg av beriket.

Jeg føler meg unektelig litt truffet ;o)

Joda, kanskje har du rett. På den andre siden så synes jeg faktisk det er meget underholdende å diskutere. Jeg lar meg ikke provosere - temaene som diskuteres er for lite aktuelle til at de er har provoserende makt.

Beste hilsen fra hobbykverulanten

Jeg blir ikke provosert av innleggene hans. Likevel vet jeg at dette forumet besøkes av folk som ønsker å vite noe om adopsjon, og da er det ikke bra at innleggene hans får stå ubesvart.

Det beriket skriver kan lett plukkes fra hverandre, og når han presses opp i et hjørne blir det synlig at han ikke har dekning for sine påstander. Fortsett å trekke ham ned i milelange tråder der han tvinges til å utdype hva han mener. Dette har to effekter;

Han får ikke tid til å skrive så mange "provoserende" nye tråder, for beriket klarer ikke å la være å svare på et innlegg. Han MÅ ha siste ord.

Den andre effekten er at han nødvendigvis, under for5utsetning av at de som tar kampen mot ham er saklige, etterhvert vil fremstå som den han er. Da de første oppfordringene til å ikke svare på berikets innlegg kom hadde jeg ennå ikke sett hvem han er. Etter de siste dagene har dette blitt veldig klart. Den seriøsiteten han hadde til å begynne med er nå borte. Forhåpentligvis vil de som nå leser innleggene hans lese dem mye mer kritisk enn før.

Jeg synes snø er utrolig flink til å plukke istykker argumentene hans på en saklig måte som får beriket til å fremstå i et litt latterlig lys. Det er ikke lett å bli klok på denne beriket, for av og til glimter han til med ett og annet godt innlegg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...