Gå til innhold

En helt vanlig, sen torsdag ettermiddag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...mens ungene var på sitt mest bråkete, ringte

Telefonen. I displayet så jeg at det var fra VB og fikk derfor roet ned de ville

hordene en smule før jeg trykket på knappen og sa Hallo!

Så fikk jeg altså høre den

fantastiske, gledelige nyheten om at vi skal få bli foreldre til enda et lite gull - ei jente på nesten

ti måneder!!!

Bilder og rapporter kom i posten idag, og vi er jo allerede helt betatt...

Vi gleder oss ubeskrivelig over vår tredje Gudegave - vår lille datter og lillesøster!

Ønsker dere alle ei fortsatt god helg!

Lykkelig hilsen fra ei nybakt trebarnsmor ~

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• esi

1

• Mamta

1

• snø

1

• ut mot havet

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Herligheten!!!! Gratulerer!!!! Utrolig!!! Nå ble jeg glad på deres vegne :-)))

Gleder meg til å høre mer! Du har mailadressen min, har du ikke....?

Beste hilsen fra

Skrevet

Så herlig:o)

Gratulerer, gratulerer, gratulerer...

Håper dere får reise om få strakser for å hente gulljenta:o)

ut mot havet
Skrevet

ÅÅÅÅÅ så koselig det er med gladnyheter på DOL. Tipper HUN også er verdens skjønneste!!!!

Lykke til!!

Skrevet

Herligheten!!!! Gratulerer!!!! Utrolig!!! Nå ble jeg glad på deres vegne :-)))

Gleder meg til å høre mer! Du har mailadressen min, har du ikke....?

Beste hilsen fra

Kjære Mamta :o)))

Må gratulere deg her også..... GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE med prinsessen :o)). Tipper hun er verdens vakreste :o). Håper dere får hente henne fort- fort !!! :o)

Klem fra ho

Skrevet

Gratulerer så mye Mamta!! Dette var storartet lesing på en lørdagskveld:-) Hadde dere ventet tildeling i disse tider, eller kom det før dere hadde regnet med? Skader jo ikke om så skulle skje heller..Nå er det bare å stålsette seg for den siste, og kanskje vanskeligste vente-etappen. Men dette har jo du gjort før, Mamta, så det vet du alt om. Håper India er noenlunde forutsigbart nå, slik at dere kan få vite omtrent hvor lang tid det vil ta. Det er alltid så greitt med en dato å forholde seg til. Måtte tiden bare flyyyy

Skrevet

Gratulerer saa kjempemye med datteren deres! Og gratulerer som trebarns familie! Haaper dere snart kan dra og hente henne hjem. Lykke til med forberedelsene!

:-)

Stor klem fra

fei1365380229
Skrevet

Gratulerer så mye med datter og lillesøster. Håper det ikke blir alt for lenge til dere kan få hente henne.

indiadatter
Skrevet

det er å få en indiaprisesse....

Kjenner jeg blir litt misunnelig....... følelsen er fantastisk, ikke sant?

(jenta vår var også 10 måneder ved tildeling...)

Gratulerer kjempemasse!

Hils til India fra oss - vi lengter ofte tilbake!

Hilsen

Skrevet

Så flott at bildene kom før helga!

Nå lener jeg meg tilbake og venter.......... ;-)

Gratulerer igjen, Mamta!

klems

gogo1365380358
Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta. Håper tiden går fort frem til dere får hente henne i India.

klem

Skrevet

Så herlig Mamta..- så var det deres tur!!! S¨gøy at det skjer ting for oss DOLERE nå om dagen..

gar nettopp kommet hjem fra St.Hansfeiringen og spesielt vår feireing av engelen vår!!

Gratulerer sååå mye!!

Skrevet

Gratulerer så masse med lillesøster :o) Håper dere kan reise om ikke lenge å hente henne hjem !!

Skrevet

Åååååå, gratulerer!! :o)

Håper dere ikke må vente for lenge før dere får hente prinsessen deres!

Kos dere med feiringen!

Beste hilsen fra

Skrevet

Mange gratulasjoner igjen fra oss i sør!! Så godt dere fikk rapporter og bilder før helgen da.... Husker tilbake på verdens lengste helg for oss for 2 år siden....

Kos dere i ventetiden før henting (før jul forhåpentligvis!!)

Skrevet

Gratulerer masse med jenta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var koselige nyheter på en søndagsmorgen. Tenk 10 mnd. Må dere vente lenge før dere får hentet henne?

Mumbai mamma
Skrevet

GRATULERER MED NOK EN GUDEGAVE.

Dere må kose dere i den siste ventetiden, bra det er sommer for da går ventinge fortere. Håper det blir India tur til høsten en gang.

Vi mailes.

Sommerklem fra

Skrevet

Gratulerer så mye !!

Der ser du, tiden var moden !

Håper tiden fremover går fort fort.For en glede midt i flyttesjauen.

Skriver en mail snart.

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...