Gå til innhold

En helt vanlig, sen torsdag ettermiddag...

Anbefalte innlegg

...mens ungene var på sitt mest bråkete, ringte

Telefonen. I displayet så jeg at det var fra VB og fikk derfor roet ned de ville

hordene en smule før jeg trykket på knappen og sa Hallo!

Så fikk jeg altså høre den

fantastiske, gledelige nyheten om at vi skal få bli foreldre til enda et lite gull - ei jente på nesten

ti måneder!!!

Bilder og rapporter kom i posten idag, og vi er jo allerede helt betatt...

Vi gleder oss ubeskrivelig over vår tredje Gudegave - vår lille datter og lillesøster!

Ønsker dere alle ei fortsatt god helg!

Lykkelig hilsen fra ei nybakt trebarnsmor ~

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110099-en-helt-vanlig-sen-torsdag-ettermiddag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• esi

1

• escimo

1

• Koreandra

1

• ut mot havet

1

Mest aktive i denne tråden

Herligheten!!!! Gratulerer!!!! Utrolig!!! Nå ble jeg glad på deres vegne :-)))

Gleder meg til å høre mer! Du har mailadressen min, har du ikke....?

Beste hilsen fra

Kjære Mamta :o)))

Må gratulere deg her også..... GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE med prinsessen :o)). Tipper hun er verdens vakreste :o). Håper dere får hente henne fort- fort !!! :o)

Klem fra ho

Gratulerer så mye Mamta!! Dette var storartet lesing på en lørdagskveld:-) Hadde dere ventet tildeling i disse tider, eller kom det før dere hadde regnet med? Skader jo ikke om så skulle skje heller..Nå er det bare å stålsette seg for den siste, og kanskje vanskeligste vente-etappen. Men dette har jo du gjort før, Mamta, så det vet du alt om. Håper India er noenlunde forutsigbart nå, slik at dere kan få vite omtrent hvor lang tid det vil ta. Det er alltid så greitt med en dato å forholde seg til. Måtte tiden bare flyyyy

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...