Gjest cerruti 1881 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 I morgen må jeg ta de tunge skrittene på trygdekontoret. Helt alene. Har dessverre ikke et behandlingsapperat som mange av dere andre her inne. Trodde legene kunne mer om ulike ordninger og rettigheter. Var på sosialkontoret for et par uker siden, uten at de kunne sette i gang tiltak for meg. Den informasjonen jeg fikk der, hadde jeg allerede lest på trygdeetaten sine sider. Har nå null inntekt og sånn har det vært i mange mnd. Har lånt og ikke levd.... Hele situasjonen min er helt håpløs. Jeg greier ikke ordne alle disse tingene selv. Trygdekontoret vil sikkert prøve å avvise meg . Uansett har jeg vel sultet ihjel innen en ev. søknad er behandlet.. Jeg blir helt utkjørt av dette her jeg. SUKK... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110222-makter-jeg-det-tro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.