Gå til innhold

Hjertens takk for hyggelige hilsener!

Anbefalte innlegg

Jeg er rørt over alles omtanke... Men har liten tid til dol og mailing akkurat nå, ettersom vi er midt oppi pakking/ flytting.

Så jeg får bare henvise dere til Adopsjonsdagboken vår hvis dere ønsker flere detaljer omkring tildelingen. Dere finner den på linken under og kan klikke dere frem til aktuell dato (21.juni):

http://home.online.no/~tk-solhe/hjertebarn/diary.htm

Varme hilsener fra det kalde nord

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110234-hjertens-takk-for-hyggelige-hilsener/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mamta

Dette var jo kjempegode nyheter på mandagsmorran. Gratulerer med familieforøkelsen og huskjøpet (c:

Husker enda tråden fra deg da du fortalte at dere har sendt papirene til BUFA og det er jo ikke så lenge siden (c:

Takk for titten i dagboka.

Når kan dere forvente å reise til India?

Vennlig hilsen ei som holder på med oppussing/påbygg av "rekkehuset" (c:

Kjære, kjære Mamta!

Jeg får benytte anledningen til og gratulere den heldig trebarnsmoren. Kan tenke meg den yngste er like pene som de eldste barna, ja. Jeg tar gjerne i mot et bilde pr. mail etterhvert (Hinter uhemmet;-))

Tusen takk for at vi alle får ta del i din dagbok, sånt hjelper en førstegang søkende enormt:) Deilig og lese hvordan andre har det i samme situasjon. Nå gjenstår det og se da, hvem av oss som kommer helt i mål først. Jeg ser ikke bort fra at det kan bli dere.

*første mann til mål*

Tar du utfordringen?

Store klemmer fra

Annonse

Kjære, kjære Mamta!

Jeg får benytte anledningen til og gratulere den heldig trebarnsmoren. Kan tenke meg den yngste er like pene som de eldste barna, ja. Jeg tar gjerne i mot et bilde pr. mail etterhvert (Hinter uhemmet;-))

Tusen takk for at vi alle får ta del i din dagbok, sånt hjelper en førstegang søkende enormt:) Deilig og lese hvordan andre har det i samme situasjon. Nå gjenstår det og se da, hvem av oss som kommer helt i mål først. Jeg ser ikke bort fra at det kan bli dere.

*første mann til mål*

Tar du utfordringen?

Store klemmer fra

Takk for koselige tilbakemeldinger alle sammen!

BMS!

Du vet jo at jeg hele tiden har sagt at DU kommer først i mål:-)

Og "veteran" som jeg er, vet jeg jo hvor avhengige vi er av giverlandets myndigheter. Derfor tør jeg ikke skru opp forventningene våre for høyt. Men hadde det vært opp til MEG, så tok jeg utfordringen på strak arm!

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...