Gå til innhold

Nedtellingen kan starte!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Hei!

Så fantastisk, det er jo bare 2 uker til!!!

Jeg må finne meg en nettcafe i Frankrike, så jeg kan få med meg siste nytt om sjarmtrollet!

I helgen kom jeg på alt det jeg skulle spørre deg om vedr tildelingen, men som jeg glemte på torsdag og fredag. Lurer på om ikke hormonene mine har slått litt krøll på seg om dagen også :-)

Regner med at vi ikke rekker å treffes før dere drar, så jeg lagrer opp til vi kan komme på "barselbesøk" når dere kommer tilbake.

I går fikk vi endelig fingeren ut, og tømte det fremtidige barnerommet for rot, så nå skal det vaskes og innredes, for vi håper jo selvfølgelig at noen skal bo der snart :-)

Ha en fortreffelig dag, håper tiden går fort framover for dere nå!

Klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...