Gå til innhold

Påminnelse - Adopsjonstreff Stavanger 25.juni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for påminnelsen. Vi ses på onsdag. Men jeg er ikke helt sikker på hvor den koreanske restauranten ligger. Kan noen si meg hva den heter eller hvor den ligger.

Snakkes

Hei,hei:-)

Flott med påminnelse AAA ;-).

De jeg ser som har meldt seg på til nå er: GIN, AAA, Teletubbie, Snø, nitus, flosshatt, leenie, ling, tsub, og meg så klart;-). Hvis noen andre ønsker å være med så er de selvsagt velkomne!! Bare hyl ut så bestiller jeg ekstra plasser:-)

Resturanten ligger i Østervåg, rett der Kirkegaten krysser den. Navnet er Seol Belgogi. Tenker at det er nok andre her inne som kan komme med en mer nøyaktig beskrivelse!!!

Snakkes på onsdag 19.30 da, og husk at for dere som allerede har vidunder i hus; "skrøydebilder" er obligatoriske ;-)

Klem fra

De jeg ser som har meldt seg på til nå er: GIN, AAA, Teletubbie, Snø, nitus, flosshatt, leenie, ling, tsub, og meg så klart;-). Hvis noen andre ønsker å være med så er de selvsagt velkomne!! Bare hyl ut så bestiller jeg ekstra plasser:-)

Resturanten ligger i Østervåg, rett der Kirkegaten krysser den. Navnet er Seol Belgogi. Tenker at det er nok andre her inne som kan komme med en mer nøyaktig beskrivelse!!!

Snakkes på onsdag 19.30 da, og husk at for dere som allerede har vidunder i hus; "skrøydebilder" er obligatoriske ;-)

Klem fra

Hei.

Ønsker å bli med dere å spise.

Klem fra

Ska sei du har oversikt Melissa :-) Flottings!

Vet du om de har alacarte meny på den koreanske? Sist vi bestilte fikk plutselig alle bare en og samme rett.... regner med at vi ikke gjør det denne gang - vet du noe om det?

Annonse

Ska sei du har oversikt Melissa :-) Flottings!

Vet du om de har alacarte meny på den koreanske? Sist vi bestilte fikk plutselig alle bare en og samme rett.... regner med at vi ikke gjør det denne gang - vet du noe om det?

Hei, hei :-)

Fikk beskjed når jeg bestilte at de egentlig hadde forhåndsbestilling av en rett. Men etter at jeg forklarte at det var litt vanskelig for meg å "få pratet" med alle som skulle på treffet, og sa at vi da heller måtte gå en annen plass, var det vist greit alikevel....

Så vi får bare satse på at hver enkelt får bestille den maten de vil ha:-)

Snakkes

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...