Gå til innhold

Vil så gjerne fortsette litt til - hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en 6 mnd gammel gutt, som jeg har fullammet fram til han var fem mnd.Da ble puppen imidlertid veeldig kjedelig, og han var ferdig i løpet av et par minutter.. Dermed begynte vektkurven å stagnere, og jeg så ingen annen løsning enn å innføre flere grøtmåltider om dagen. Resultatet nå er at han ikke vil bli ammet i hele tatt, bortsett fra en liten skvett morgen og kveld. Ellers får han kun vann fra tutkopp. Han tar verken flaske eller smokk.

Denne sjeldne og kortvarige amminga fører jo selvsagt til at jeg mister melken i større og større grad for hver dag. Noen gode råd??

Fortsetter under...

Dette er typisk for babyer i denne alderen. De er altfor nyskjerrige og urolige for å amme på dagtid. Har du prøvd å amme i fred og ro i sengen på dagen også? Når han er trøtt, rett før middagsduppen?`

Du får nok være glad for at du klart å amme så lenge. Og melken forsvinner jo ikke dersom han får pupp morgen og kveld. Slik kan du jo holde på i årevis. Men hvis du føler det blir altfor lite er pumping/ mere amming den eneste måten å få opp melkeproduksjonen på.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...