Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vil høre historien om kuen og melken og puppen? Følgende samtale fant sted på sengekanten til Bella i går:

B: Mamma, hvorfor lager kuen melk?

M: Den spiser gress, og så blir det melk

B: Jammen hvorfor blir det melk?

M: Det blir melk fordi kalven trenger melk. Akkurat som babyen drikker melk av puppen til mammaen sin

B: Har du melk i puppene dine?

M: Nei mamma har ikke melk i puppene. Det er bare damene som har hatt baby i magen som får melk i puppene.

B: Men jeg lå i din mage!

M: Nei, du lå i Colombiamamma sin mage vet du, og så kom vi og hentet deg i Colombia.

B: Åja. Men mamma, vi kan ta en kniv og så skjære opp puppen og helle melk oppi den. Så får du melk i puppen!

Kreativt, ja, men god ide...? ;o))

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110388-litt-brutal-l%C3%B8sning-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest beriket

Smiler her jeg sitter og krymper meg samtidig.. Ååå tenk å skjære av puppen!!

De barna får sagt det!!

Klem fra en som driver nedtelling

13........

Barn og adopsjon - liten historie:

Foreldrene har nettopp forklart sin lille adoptivdatter hva adopsjon er: "å ta til seg som sitt eget".

Noe dager senere kommer den lille pige hjem fra skolen med masse ting som aldri har vært hennes. Foreldrene spør om dette er hennes ting, og den lille jenta smiler bredt og sier: "Jeg har adoptert dem!"

Gjest Uten navn i kveld

Barn og adopsjon - liten historie:

Foreldrene har nettopp forklart sin lille adoptivdatter hva adopsjon er: "å ta til seg som sitt eget".

Noe dager senere kommer den lille pige hjem fra skolen med masse ting som aldri har vært hennes. Foreldrene spør om dette er hennes ting, og den lille jenta smiler bredt og sier: "Jeg har adoptert dem!"

Mulig jeg tråkker på noen tær nå, men jeg er litt lei av disse stadige syrlige kommentarene fra "beriket". Har du aldri noe hyggelig å komme med?

Jeg er selv adoptert, men har tydeligvis en helt annen erfaring enn deg. Jeg kjener også mange andre adopterte, men ingen som virker så bitre som du noen ganger synes å være. Min erfaring er at de aller fleste adopterte har en god oppvekst og får et godt liv.

Selv er jeg i dag adoptivmor. Det skulle vel egentlig si sitt om hvordan mitt syn på mitt liv som adoptert er? Jeg ville neppe adoptert selv hvis jeg hadde annet enn gode erfaringer fra det å vokse opp som adoptert.

Du vil sikkert reagere negativt på dette "beriket", men jeg synes alle adoptivforeldrene og søkerne her på DOL fortjener å høre fra flere av oss adopterte. Vi er antakelig like forskjellige som alle andre...

Gjest beriket

Mulig jeg tråkker på noen tær nå, men jeg er litt lei av disse stadige syrlige kommentarene fra "beriket". Har du aldri noe hyggelig å komme med?

Jeg er selv adoptert, men har tydeligvis en helt annen erfaring enn deg. Jeg kjener også mange andre adopterte, men ingen som virker så bitre som du noen ganger synes å være. Min erfaring er at de aller fleste adopterte har en god oppvekst og får et godt liv.

Selv er jeg i dag adoptivmor. Det skulle vel egentlig si sitt om hvordan mitt syn på mitt liv som adoptert er? Jeg ville neppe adoptert selv hvis jeg hadde annet enn gode erfaringer fra det å vokse opp som adoptert.

Du vil sikkert reagere negativt på dette "beriket", men jeg synes alle adoptivforeldrene og søkerne her på DOL fortjener å høre fra flere av oss adopterte. Vi er antakelig like forskjellige som alle andre...

....uten dekning i mitt liv og mine innlegg.

Ditt valg av nick i kveld sier vel det meste om det meget negative innlegget ditt og deg selv.

Vil jeg mene.

Gjest Fortsatt uten nick

....uten dekning i mitt liv og mine innlegg.

Ditt valg av nick i kveld sier vel det meste om det meget negative innlegget ditt og deg selv.

Vil jeg mene.

Mener du det er negativt at jeg har hatt en god oppvekst som adoptert?

Er det negativt at jeg gjerne vil fortelle at de adopterte jeg kjenner har det bra?

Er det negativt at jeg selv har valgt å adoptere?

Det synes ikke jeg.

Annonse

Gjest beriket

Mener du det er negativt at jeg har hatt en god oppvekst som adoptert?

Er det negativt at jeg gjerne vil fortelle at de adopterte jeg kjenner har det bra?

Er det negativt at jeg selv har valgt å adoptere?

Det synes ikke jeg.

Kom med noe annet en TØV om du vil forsøke å skape et falsk bilde av meg her på DOL.

Gjest gjestevisitt

Jeg oppfattet ikke noe negativt med beriket sitt innlegg, jeg. Er det mulig det er du som er litt "uttafor"?

Du virker jo ikke særlig positiv mener jeg. Bryter inn i en tråd slik bare for å være negativ. Kan ikke være lett å få innpass hos dere på dette forumet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...