Gå til innhold

NHD: Kan slankepillen Antalin kombineres med lamictal og cipralex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor har du fått tak i denne Antalin? Og du kaller det slankepille, men hva er virkestoffet/-ene i denne pillen?

Den er ikke listet i Felleskatalogen eller i Medisinhåndboken, ei heller finnes det noe omtale om Antalin på norske nettsider.

De eneste slankepillene jeg kjenner til som har dokumentert effekt er Reductil og Xenical, og fås på resept hos lege. Disse gis kun til personer med BMI over 30, eller i noen tilfeller om man har BMI over 28 og samtidig økt risiko for visse sykdommer.

Gjest sol&sommer :-)

Hvor har du fått tak i denne Antalin? Og du kaller det slankepille, men hva er virkestoffet/-ene i denne pillen?

Den er ikke listet i Felleskatalogen eller i Medisinhåndboken, ei heller finnes det noe omtale om Antalin på norske nettsider.

De eneste slankepillene jeg kjenner til som har dokumentert effekt er Reductil og Xenical, og fås på resept hos lege. Disse gis kun til personer med BMI over 30, eller i noen tilfeller om man har BMI over 28 og samtidig økt risiko for visse sykdommer.

Har ikke bestilt disse pillene, men det kan gjøres over internett....

Det virket troverdig, men "sukk" det er vell rimelig dumt av meg å håpe at en slankepille som virker kan bestilles på postordre.

Den har visst nettopp blitt godkjent her i Norge...

Har i grunn litt lite penger, kanskje slankeindustrien er noe å satse på....

Kanskje depresjoner og problemer med vekta kunne bli et tema. Tror jeg prøver meg med en tråd om dette.

Det virket troverdig, men "sukk" det er vell rimelig dumt av meg å håpe at en slankepille som virker kan bestilles på postordre.

Kanskje depresjoner og problemer med vekta kunne bli et tema. Tror jeg prøver meg med en tråd om dette.

Når det gjelder depresjoner og vekt så har jeg tidligere sett her at NHD anbefaler Aurorix som antidepressiv medisin, da denne ikke har bivirkninger som vektøkning (i motsetning til så mange av de andre).

Annonse

http://www.slankenett.no

Her kan du slanke deg med mange andre. Meg inkludert! (Under annet nick)

Jeg skal kjøpe meg en knalltøff sykkel nå istendefor å kaste bort penger på et treningssenter som jeg ikke trener på og piller som ikke fungerer..

Reductil kan du ikke bruke når du går på antidepressiva.

Xenical gjør at 30% av fettet i maten du spiser går ut bakveien. Er grunnen til overvekt å finne i karbohydratrik kost så hjelper ikke dette.

En pakke med tabletter koster uansett rundt 800 kroner så det er veldig dyrt.

Eplecidereddik kjøper du billig på Rema. Det kan hjelpe litt. Krom-tabletter mot søtsug koster ikke all verden heller.

Spis ofte. Grovt brød istendenfor kneipp. Mer grønnsaker og mindre potet/ris/pasta. Mye proteiner.

Ingers rugbrød skal være bra. Oppskrifta ligger på slankenett.

Gå raske turer ute.

Lamictal gir ikke vektøkning. Kanskje kan du spørre legen din om du kan prøve dette medikamentet alene, eller har det ikke bra nok effekt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...