Axa Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Hei, Lenge siden jeg har vært inne nå. Hvordan går det med dere? MVH 0 Siter
Gjest Avalo Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Hei Axa. Med meg er det helt fint! Det er faktisk første gang jeg er inne i dette forumet. Ble tipset av en venninne, og det er jeg happy for. Her kan man "snakke" med folk i samme situasjon som man selv er i. Ha en fortsatt fin kveld! 0 Siter
BMS! Skrevet 27. juni 2003 Skrevet 27. juni 2003 Hei Axa! En doler fortalte meg at jeg måtte inn her en tur:) Tror jeg kanppest har sett deg verkne her eller på chatten på 1/2år......... Vi venter jo, og venter, men på senhøsten skulle det vel skje noe tenker jeg.. Tror vente tiden på Korea nå er helt oppe i over året, så i slutten av september. Tror jeg. Ellers har jeg endelig begynt ferien, om jeg bare blir ferdig med det siste i kveld, så jeg ikke må inn på jobb på mandag igjen. Håper dere får en flott sommer! Har ferie i tre uker nå, men mail meg gjerne på [email protected] eller den andre adressen om du har den, så leser jeg og svarer etter endt ferie! Sommer klemmer fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.