Kinesermor Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 "SARS - BETYDNING FOR KINA-SØKERE - SISTE NYTT Adopsjonsarbeidet er igjen i gang i Kina. CCAA har i dag offisiell melding på sine hjemmesider om å starte utsendelse av reisetillatelser. Samtidig vil de også sende ut nye tildelinger. Bakgrunnen for dette er at WHO har trukket tilbake advarselen om ikke å reise til Beijing. (Oppdatert 24/06-03)" så nå er det nok like før....... 0 Siter
Gjest en gang til Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Fantastiske nyheter for alle som venter. Selv kjenner jeg det kribler litt selv om vi bare er i ferd med å sende papirene til Bufa. Vi får følges ad videre i prosessen. 0 Siter
Lisette Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Fantastiske nyheter for alle som venter. Selv kjenner jeg det kribler litt selv om vi bare er i ferd med å sende papirene til Bufa. Vi får følges ad videre i prosessen. Jeg så såvidt litt av nyhetene på svensk fjernsyn igår, og der kunne de fortellle med ord og bilder, feiring med dans i gatene i Beijing :-) Mao og naturlig nok, stor glede! Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.