Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Leste med fortvilelse om at ventetiden i ICBF er så mye forlenget. Ble skikkelig lei meg, det var en tung start på dagen.

Våre papirer har vært i Col. i 4 mnd. da betyr det at i verste fall kan det går et helt år før vi får tildeling???

Jeg hadde trodd at vi senest skulle være blitt fire til jul.

Snufs, snufs

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110492-forlenget-ventetid-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

valmue1365380326

snufser med dere... snufs, snufs, hvordan i all verden skal vi forholde oss til dette. Ventetiden var 6-9mnd når vi sendte papirene for 7 mnd siden... og vikaren min begynner fullt fra 1.august - vi kan da ikke jobbe dobbelt i 10mnd??? Nei dette er ikke lett verken for vordende foreldre eller arbeidsgivere!

Informer oss gjerne dersom noen av dere kontakter AF...

Hilsen

snufser med dere... snufs, snufs, hvordan i all verden skal vi forholde oss til dette. Ventetiden var 6-9mnd når vi sendte papirene for 7 mnd siden... og vikaren min begynner fullt fra 1.august - vi kan da ikke jobbe dobbelt i 10mnd??? Nei dette er ikke lett verken for vordende foreldre eller arbeidsgivere!

Informer oss gjerne dersom noen av dere kontakter AF...

Hilsen

Heia

Har startet overlapping med vikar med bakgrunn at det skulle ta ca 6-8 mnd (juli/august)da vi sendte søknaden i desember og nå er vi oppe i 12-18 mnd, kansje tildeling neste sommer...........SNUFS!

Krysser fingrene for at vi alle hører noe snart!

Vennlig hilsen

valmue1365380326

Heia

Har startet overlapping med vikar med bakgrunn at det skulle ta ca 6-8 mnd (juli/august)da vi sendte søknaden i desember og nå er vi oppe i 12-18 mnd, kansje tildeling neste sommer...........SNUFS!

Krysser fingrene for at vi alle hører noe snart!

Vennlig hilsen

Hei igjen!

Kommer du til å informere arb.giveren din nå i sommer om at ventetiden kan forventes å bli sååå lang?

Gjest ny her

Lenge siden jeg har vært innom her. Så er det første som møter meg forlenget ventetid.

- Sørgelig lesning!!!!

Vi hadde "håpet"om at noe skulle skje før jul, men det er på ingen måte sikkert nå.

Noen som vet hva årsaken til at tiden har gått opp er?

Ønsker alle god sommer.

Til alle dere som har fått tildeling siste tiden: Hjertelig tillykke!

vennlig hilsen

Annonse

Lenge siden jeg har vært innom her. Så er det første som møter meg forlenget ventetid.

- Sørgelig lesning!!!!

Vi hadde "håpet"om at noe skulle skje før jul, men det er på ingen måte sikkert nå.

Noen som vet hva årsaken til at tiden har gått opp er?

Ønsker alle god sommer.

Til alle dere som har fått tildeling siste tiden: Hjertelig tillykke!

vennlig hilsen

Var inne på Adopsjonsforums hjemmeside igår, og der står en god del om ventetiden på Colombia, og om årsaken til denne. Klikk på "nyheter" så får du det frem. Lykke til i ventetiden - selv om det er lenge siden nå, husker jeg godt den nesten desperate smertefølelsen!!

Hei igjen!

Kommer du til å informere arb.giveren din nå i sommer om at ventetiden kan forventes å bli sååå lang?

Hei igjen

Jeg har valgt å ha en åpen dialog med arb.g angående prosessen så han vet dette allerede og nå sitter han å river seg i håret (c:

Neida så galt er det ikke men det er frustrerende både for oss og arb.g som tross alt skal planlegge...

Ser på en tråd lenger oppe at noen har ringt AF så det kan enda være håp om at noe skjer på denne siden av året for oss også.

Ha en fin og varm sommerdag!

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...