Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Grunnen til økt ventetid hos ICBF er omorganiseringer, samt økt søkermasse...

Måtte ta en tlf. jeg da...:o)

Huff, de har jo annet å drive med enn å svare på tåpelige spm, men, men...

Imidlertid er det ikke sikkert at ventetiden går opp - de har skrevet det for å være på den sikre siden..

Mao kan vi bare fortsette å vente som før - MEN ta ett aldri så lite forbehold...

Ha en fin dag alle sammen - endelig er det sol og sommer her i Follo/Romerike regionen:o)Å

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110516-grunnen-til-%C3%B8kt-ventetid-icbf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også hørt at det som står i meldingen, gjelder den TOTALE gj.sn.ventetiden, altså både ICBF og de private barnehjemmene. Slik at de private som fra før av har lang ventetid er med på å dra opp statistikken, i tillegg til at ICBF's gj.sn. ventetid har øket litt i forhold til i fjor.

Så vi får prøve å se lyst på livet likevel!

Hei.

Jeg måtte også bare ringe AF. Snakket med AF Ang. vår sak. Men hun nevnte ikke noe om det var blitt lengre ventetid. Har nå ventet i 6 mnd på tildeling av distrikt....! Hun kunne jo ikke si noe, men trodde jo at det snart var vår tur..!

Hun sa at det ikke var mindre unger for adopsjon igjennom ICBF, men at på de private valgte flere og flere å beholde barnet selv.

Lykke til alle i denne ventetid.

Annonse

Hei der!

Det er litt godt å vite at vi er flere, synes det er tøff nå, etter 4,5 mnd.

Har på en måte gitt litt opp, ser selvfølgelig i postkassen hver dag. Men har sluttet å ha de store forhåpningene.

Men alt er ikke svart her i huset. Har hatt en syk hund, men nå er han helt frisk og nå skal vi ut på tur.

Klem fra

Fyren1365380423

Kjære esi, spennende da gitt! Her venter og venter vi alle mann! Ventetiden for 2 år siden var jo bare "barnemat" i forhold, ikkesant...?

Lykke til i sommer, dere også. Alt kan jo skje, dere venter iallefall på noen "delmål".

Klem

stemmer...vi var også av de heldige våren 2001...da venta vi fra jan.-april på papirene i Colombia...og fikk lillegutt i mai....det er vanskelig å vente denne gangen ja...

beauty1365380442

Heisann esi

har akkurat skrevet et anna innlegg der eg syns alt va veldig trist. Kanskje eg ikke treng å være så trist alikavel...vel vel, det e uansett ikke anna å gjøre enn å smøre seg med den berømmelige tolmodigheta....og lure i postkassa...

Takk for den nye informasjonen

vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...