Gå til innhold

Vi har fått distrikt / Reginon!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colombiamamma

4

• valmue1365380326

3

• ketty

2

• hedmark

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gratulerer!! Så herlig å åpne DOL i dag og lese den kjempenyheten - det er oppløftende for oss andre som venter og venter!

(hvor lenge har dere ventet mellom søknad, godkjenning og distrikt?)

Lykke til - håper tildelingen kommer snart + at ICBF har sendt i fra seg masse brev til oss andre som venter!

valmue1365380326

Gratulerer!! Så herlig å åpne DOL i dag og lese den kjempenyheten - det er oppløftende for oss andre som venter og venter!

(hvor lenge har dere ventet mellom søknad, godkjenning og distrikt?)

Lykke til - håper tildelingen kommer snart + at ICBF har sendt i fra seg masse brev til oss andre som venter!

Hei!

Jeg blander meg inn litt her jeg. I følge Colombialisten sendte Colombiamamma papirene til C 02.12.02 og ble godkjent 13.03.03.

Lykke til videre dere også!!!

Vennlig hilsen

Colombiamamma

GRATULERER sååååå mye med Bogotá som region!!!!!!!!!

Herlig å høre at det SKJER noe i ICBF!!!!

Hvilken alder er dere godkjente for?

Igjen: GRATULERER :)

Vi er godkjent for 2-3 år.

Blir spennede dette. Håper du også har en gladnyhet snart. Dere sende jo papirene noen dager før oss.

XXXXXXXX for dere!

Hei!

Jeg blander meg inn litt her jeg. I følge Colombialisten sendte Colombiamamma papirene til C 02.12.02 og ble godkjent 13.03.03.

Lykke til videre dere også!!!

Vennlig hilsen

Tusen takk for svar begge to.

Hyggelig at så mange er inne her på formiddagen, men det er jo spennende tider da.....

Vi har ventet på godkjenningen i over 4 mnd, og er kjempeutålmodig. Ble så deppa av gårdagens meldinger om forlenget ventetid, men må bare se lyst på livet likevel.

Og da er det ekstra hyggelig å få slike gladmeldinger fra andre, for da skjer det noe noe i ICBF ihvertfall.

Lykke til alle sammen!

(og hold oss orientert når det skjer noe nytt!)

valmue1365380326

Vi er godkjent for 2-3 år.

Blir spennede dette. Håper du også har en gladnyhet snart. Dere sende jo papirene noen dager før oss.

XXXXXXXX for dere!

Hei igjen!

Takk for XXXXX fingre - det kommer godt med i disse ventetider :) Vi er godkjente i BUFA for 0-2 år og i 12-23mnd i ICBF. Håper vi hører noe snart ja :) Nå kan jo dere begynne å tenke på hvilket hotell dere skal bo - mye er mer konkret nå, ikke sant..

Vennlig hilsen

Annonse

Mattias1365380379

Hei!

Har sendt deg mail, men slenger meg på her også!

Gratulerer så mye, håper dette er starten på en storm av gode nyheter fra Colombia!!!

Nå har du en ekstra god grunn til å la minibankkortet gå varmt når vi skal på shopping i ettermiddag!

Stor klem fra

Jeg har tenkt så mye på deg i det siste - og syntes at du har ventet og ventet - litt vel lenge!!!

Men - nå er du VELDIG nære!!!!

Jeg gleder meg veldig på deres vegne. Hvis dere har lyst, må dere bare ta dere en tur. (Hvis mannen din også har lyst til å hilse på et fantastisk barn (sier en stolt mamma) som også er født i Bogotâ).

GRATULERER :0))))))))

HA EN FANTASTIK SOMMERKVELD!!!

KOZ

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...